کارهای رمانتیکی که نباید در سفر به بالی از دست بدهید

جاذبه‌های گردشگری بالی
کارهای رمانتیکی که نباید در سفر به بالی از دست بدهید

آیا قصد دارید برای تجریبات شگفت‌انگیز به بالی سفر کنید؟ به عنوان زوجی جوان شما در بالی می‌توانید تجارب عاشقانه منحصر به فردی را از شامی عاشقانه روی ساحل، قدم زدن در امتداد ساحل، تماشای غروب آفتاب و طبیعت‌گردی را تجربه کنید. اگر قصد سفری عاشقانه با تور بالی را دارید راهنمای ما را دنبال کنید.

 

قدم‌زدن بین زمین‌های برنج و تماشای آفتاب صبحگاهی بروید

آیا دوست دارید از محیط‌هاب شلوغ فاصله بگیرید و گردشی دنج و ساکت را تجربه کنید؟ پس به به دره‌های سرسبز کامپوهان بروید. به آرامی از روی پل عبور کرده و از بالا به مزارع زیبای برنج نگاه کنید. از بین روستاهای عجیب و غریب بالیایی عبور کرده و از زندگی روزانه مردم بازدید کنید. اگر هوا به قدر کفایت صاف باشد حتی شما می‌توانید قله کوه آتشفشانی آگونگ را هم در افق ببینید.

 

نوروز 98 با تور بالی و سوغاتی‌های ناب بالیایی

 

 

تور بالی

 

 

از نسیم دریا و تماشای ستاره‌های چشمک‌زن روی ساحل لذت ببرید

لذت بردن از ساحل و نسیم خنک اقیانوسی در کنار وعده‌ای غذا راهی منحصر به فرد برای تجربه‌ای گرمسیری محسوب می‌شود. به سامایا بروید و در کنار نواحی سبز جنگلی و نسیم دریایی از خوردن شامی صمیمی لذت ببرید. صدای امواج و نور ماه شبی عاشقانه را برای شما رقم خواهند زد. اگر زود به ساحل برسید حتی شانس دیدن غروبی بسیار زیبا و صورتی را هم خواهید داشت. این فقط به توصیف زیبا نیست بلکه واقعا آن را باید به چشم ببینید.

 

 

تور بالی

 

 

غروبی خیره‌کننده را در ارتفاع ۶۰ متری لبه صخره‌ی معبد اولوواتو به تماشا بنشینید

اگر یک معبد باشد که در طول سفر به بالی نباید بازدید از آن را از دست بدهید آن معبد اولوواتو است. این معبد که در ارتفاع حدودا ۷۰ متری بالاتر از دریا قرار گرفته مناظر پانورامای زیبا و وسیعی از اطراف را ارائه می‌دهد. این یکی از مشهورترین معابر بالی است که به عنوان نگهبان شرارت شناخته می‌شود. اما چیزی که اولوواتو برایش شناخته شده است غروب بی‌نظیر و خیره‌کننده آن است.

 

۶ پیشنهاد برای لذت بردن از سفر در روزهای بارانی بالی

 

 

تور بالی

 

 

با کروز بالی به دیدن سواحل ماسه سفید جزیره نوسا لمبنگان بروید

با کروز بالی های شما می‌توانید تجربه لوکس و ماجراجویی را در جزیره زیبای نوسا لمبنگان تجربه کنید و از صبحانه‌ای مفصل و خوشمزه بخورید. شما می‌توانید از سواحل ماسه سفید و امکانات آن‌ها لذت ببرید و جذب بازی‌های تیمی شوید. ماجراجویی‌های هیجانی متنوعی همچون غواصی کم عمق و بانانا راید، پاراسلینگ و قایق‌سواری برای عصر انتظار شما را می‌کشند.

 

 

جزیره نوسا لمبنگان

 

 

خودتان را به یک ماساژ در فضای باز و جکوزی جنگلی بسپارید

رفتن به بالی بدون تجربه خدمات درمانی اسپا کامل نخواهد بود. اسپای تجامپوهان توسط جنگل‌های گرمسیری و جریان ملایم آب محاصره شده است.

 

۱۰ مرکز مراقبت از زیبایی و ماساژ که در سفر به بالی باید به آنها سر بزنید

 

 

بالی

 

 

 طلوع خورشید بالی در ارتفاعات آتشفشان فعال جزیره

اگر اهل ماجراجویی هستید پس حتما باید برای دیدن کوه باتور برنامه بریزید. باتور آتشفشانی فعال است که دیدن طلوع خورشید از ارتفاعاتش تجربه‌ای فراموش نشدنی به شما تقدیم خواهد کرد. و چه چیزی عاشقانه‌تر از تماشای طلوع خورشید در سفری دو نفره و به یادماندنی؟ البته این آتشفشان به این زودی‌ها فوران نخواهد داشت و جای هیچ نگرانی نیست. با کمک محلی‌های صمیمی شما می‌توانید پیاده‌روی شبانه‌تان را تا قله ادامه دهید و همانطور که بالا می‌روید شاهد بالا آمدن خورشید هم باشید. شما صبح و با طلوع خورشید شاهد منظره‌ای رویایی و وهم‌انگیز از بلای ابرها به افقی بی‌کران خواهید بود. آیا چنین منظره‌ای ارزش این همه تلاش را نخواهد داشت؟

 

 

بالی

 

 

لحظات رمانتیک شخصی‌تان را ثبت کنید

شما در سفری عاشقانه و یا ماه عسلی بی‌تکرار هستید درست است؟ وقتی برگردید و کسی از شما راجب لحظات سفر جویا شود چگونه توصیف خواهید کرد؟ شما می‌توانید با استخدام عکاسی شخصی لحظات عاشقانه سفرتان را با پس‌زمینه‌های رویایی و پوستری ثبت کرده و خاطره مصوری برای تمام عمرتان داشته باشید.

 

معرفی ۸ مکان رویایی در بالی که نفس را در سینه حبس می‌کند

 

 

بالی

 

 

شامی رویایی با نور شمع و در کنار رودخانه‌ای آرام بخورید

هیچ چیزی به اندازه قرار شام در Swept Away عاشقانه نیست. شما در این نقطه می‌توانید بر روی یک عرشه چوبی و کنار مسیری آبی شامی عاشقانه را بین نورهای شمع و در محاصره درختان سرسبز گرمسیری تجربه کنید. شک نیست که خوردن شام بین ۱۰۰ شمع روشن بالا خواهد بود اما شک نداشته باشید که ارزشش را خواهد داشت. در دنیا پنهان شده و ماجراجویی شخصی و خصوصی خودتان را تجربه کنید.

 

 

بالی

 

 

در ساحل کارما و زیر آسمان پرستاره به تماشای فیلم بنشینید

شما می‌توانید با رفتن به ساحل کارما در سینمای روباز این ساحل تجربه‌ای کم‌نظیر را تجربه کنید. در واقع ساحل کارما نیز منطقه‌ای پنهان و دنج است که تنها با قطار برقی با عبور از یک صخره در دسترس قرار می‌گیرد. مسیر پایین آمدن از صخره نیز به شدت زیبا و دیدنی و در نوع خودش منحصربه فرد هستند. شما می‌توانید دوشنبه شب‌ها بر روی مبل‌های بادی تکیه دهید و از تماشای فیلم لذت ببرید در حالی که محوطه ساحل با فانوس‌ها زینت داده شده است.

 

 

ساحل کارما

 

۰۵ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران