کولمار تروپیکال ؛ دهکده فرانسوی‌ کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
کولمار تروپیکال ؛ دهکده فرانسوی‌ کوالالامپور

کولمار تروپیکال، دهکده‌ای زیبا در تپه‌های برجایا است که با الهام گیری از دهکده‌ی قرن ۱۶امی و فرانسوی کولمار در شرق Alsace ساخته شده است. این منطقه در واقع یک اقامتگاه تفریحی بزرگ است که تنها ۴۵ دقیقه از مرکز شهر کوالالامپور دور بوده و شما به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.
اگر خواستید به آن ورود کنید باید بدانید که برای افراد بالغ بای مبلغ ۱۵ رینگیت و برای کودکان ۸ رینگیت بپردازید تا به صورت کلی وارد دهکده شوید. اما اگر قصد اقامت در هتل‌های متفاوت و جذاب کولمار تروپیکال را داشته باشید – حتی برای یک شب – این مبلغ به شما بازگردانده خواهد شد.
درهای ورودی از ساعت ۸ صبح باز می‌شوند و هزینه‌ای که بابت ورودی به پارک پرداخت می‌کنید، شامل ورود به دهکده ژاپنی و باغ گیاه‌شناسی خواهد شد اما برای ورود به پارک حیوانات باید ۵ رینگیت دیگر به ازای هر نفر بپردازید. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری کنیم بر بهترین فعالیت‌هایی که در کولمار تروپیکال می‌توانید به انجام برسانید.

 


دهکده ژاپنی


بله! در دهکده‌ای که کپی از یک مکان دهکده‌ی دیگر فرانسوی است، شما یک دهکده ژاپنی هم خواهید داشت! آن هم جایی بسیار زیبا که جدا از اقامتگاه‌های واقعا شیک و عالی که دارد، صدای آبشارهای کوچک مصنوعی و باغ زیبای ژاپنی در آن، آرامشی بی‌نظیر برایتان به همراه خواهد داشت. از مهم‌ترین بخش‌های این دهکده‌ی کوچک می‌توان به چای‌خانه‌ی ژاپنی، سوییت تاتامی و اسپای تاتامی اشاره کرد. در این اسپا ماساژ در فضای باز و بسیاری از موراد دیگر انجام می‌شود که یکی از بهترین‌ها هستند. همچنین انی امکان را خواهید داشت تا در چای‌خانه مراسم سنتی خوردن چای در ژاپن را نیز تجربه کنید.

 

گردش در کوالالامپور را با تفریح در KL Sentral تکمیل کنید

 

 

 دهکده ژاپنی

 


باغ گیاه‌شناسی


این باغ که در نزدیکی دهکده ژاپنی قرار گرفته است، یکی از زیبارین نقاط کولمار تروپیکال محسوب شده، جایی ایده‌آل برای گردش است. سعی شده تا جذاب‌ترین و زیباترین گل‌ها و گیاهان و درختان در آن کاشته شود تا فضایی رویایی و بهشت گونه به این باغ داده شود. یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که می‌توانید در این مکان ببینید گل‌های ارکیده ببری یا شکوفه‌های رافالسیا هستند.

 

 

 باغ گیاه‌شناسی

 


اسب سواری


اسب‌سواری در کولمار تروپیکال به گردش بر روی اسب آن هم وقتی یکی افزار آن را به دست گرفته ختم نمی‌شود. در این مکان اسب‌های بسیار خوبی تمرین داده شده و مربیان کارکشته‌ای در آن حضور دارند که می‌توانند شما را به سرعت برای گشت زدن در ۱۶ هزار هکتار از اراضی تپه، دره و جنگل‌های بارانی اطراف آماده کنند. البته هنوز این امکان برایتان وجود دارد که فقط در محیط خود دهکده و به آرامی با مربیان گردش کنید. گردش‌های گروهی اما بهترین انتخاب برای شماست، چون هم نیازی نیست که مهارت بالایی داشته باشید، هم اینکه گروه به آرامی و مفرح در دشت حرکت می‌کنند.

 

۱۰ تفریح توریستی که در کوالالامپور و اطرافش می‌توانید تجربه کنید

 

 

کولمار تروپیکال

 


پارک حیوانات


مجموعه‌ی کوچکی از حیوانات مختلف از جمله آهو، خرگوش، گوزن و ... که در محیطی به تفریح مشغولند و شما این امکان را دارید تا بهشان غذا دهید و نوازششان کنید.

 

 

کولمار تروپیکال

 


پارک ماجراجویی


پارک جنگلی بسیار خوبی نیز در محیط کولمار تروپیکال ساخته شده تا بتوانید همراه با جمعی که به سفر رفته‌اید در آنجا خوش بگذرانید. از جمله بازی‌هایی که در آن وجود دارد زیپلاین در میان جنگل است که مجموع چند زیپلاین آن به حدود ۱ کیلومتر می‌رسد و سرعت شما در هنگام سواری بر آن تا ۱۰۰ کیلومتر بر ثانیه نیز خواهد رسید. راه رفتن بر پل‌های معلق، صخره نوردی تفریحی و تفریحاتی از این دست نیز از جمله جذابیت‌های این پارک هستند. اگر هم به تعداد بالا به پارک رفته باشید یا در محیط کولمار تروپیکال برای خود دوستانی پیدا کرده باشید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از مجموعه پینت‌بال آن نیز استفاده کرده و یک مسابقه هیجان انگیز را تجربه کنید.

 

پوتراجایا، شهر پادشاهان تنها نیم ساعت از کوالالامپور فاصله دارد

 

 

کولمار تروپیکال

 


بودن در یک دهکده فرانسوی


فراموش نکنید که کولمار تروپیکال در نهایت از روی یک دهکده فرانسوی ساخته شده است. پس داشتن رستوران یا کافه‌های فرانسوی از لوزمات آن به حساب می‌آید. از جمله این‌ها می‌توان به صرف صبحانه‌های عالی در کافه La Boulangerie و همچنین صرف شام در چندین رستوران فرانسوی این دهکده اشاره کرد. هر چه که هست، قدم زدن در میان این مرکز زیبا خود یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که باید در کولمار تروپیکال تجربه کنید.

 

 

کولمار تروپیکال

۲۲ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران