چرا مسافران دبی، باید از ابوظبی هم دیدن کنند؟

جاذبه‌های گردشگری دبی
چرا مسافران دبی، باید از ابوظبی هم دیدن کنند؟

اکثر مردم هنگام رزرو سفر خود به امارات متحده عربی بدون تردید تور دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. دبی در سراسر جهان به عنوان یکی از بهترین مقصدهای گردشگری شناخته می‌شود. سفر با تور دبی بدون شک می‌تواند یکی از بهترین سفرهای عمرتان باشد اما خوب است سری هم به ابوظبی بزنید. شهری که تنها یک ساعت و نیم با دبی فاصله دارد. پس حتما دیدار از این شهر باور نکردنی را هم در برنامه سفر خود به دبی تنظیم کنید. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید که شهر ابوظبی بیشترین جاذبه‌های توریستی را در این کشور دارد و احتمالا گزینه بسیار خوبی برای گردشگران در امارات است. همچنین برای دیدن فرهنگ محلی و سنتی امارات، ابوظبی گزینه بهتری است.

برای دیدن لباس و پوشش محلی امارات، ابوظبی بهترین مکان است و بیشتر می‌توانید با مردم محلی ارتباط داشته باشید. در حالی که دبی، به احتمال زیاد توسط مهاجران و گردشگران احاطه شده است.

 

پایتخت امارات متحده عربی

ابوظبی تنها پایتخت کشور نیست، بلکه حدود ۸۰ از وسعت کشور امارات کشور، به ابوظبی تعلق دارد. این شهر همچنین خانه شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رییس امارات و حاکم ابوظبی است. در واقع، تمام رؤسای کشور باید از خانواده آل نهیان و از ابوظبی باشند. شاید همین باعث می‌شود ابوظبی از نظر سیاسی، جغرافیایی و تاریخی مهم‌ترین شهر امارات باشد.

 

 

ابوظبی

 

 

۱- Emirates Palace ، لوکس‌ترین مکان اقامتی کشور

کاخ امارات برای کسانی که تحت تأثیر برج العرب هستند، یک چشم‌انداز واقعی بی‌نظیر و شگفت انگیز است. این هتل که بیشتر به عنوان کاخ شناخته می‌شود، بدون شک لوکس‌ترین مکان اقامتی در سراسر امارات به شمار می آید. این هتل نقطه عطفی در نمایش فرهنگ عرب است و همچنین در ارائه خدمات لوکس به میهمانان، سنگ تمام گذاشته است. کاخ امارات شامل ۳۹۴ مرکز اقامتی است که دارای ۳۰۲ اتاق و تعداد زیادی سوئیت است.

 

۶ هتل جذابی که قرار است سال ۲۰۱۹ در دبی بازگشایی شوند

 

 

Emirates Palace

 

 

از دیگر امکانات این هتل می‌توان سالن اجتماعات با ظرفیت ۱۱۰۰ نفر و ۴۰ اتاق مخصوص جلسات، زمین‌های تنیس، دو مجموعه آبی، استخر روباز، زمین‌های کریکت، راگبی و فوتبال را نام برد.

 

 

۲-Ferrari World ، تجربه یک هیجان واقعی

به دنبال هیجان و سرعت هستید؟ راه را درست آمده‌اید. ابوظبی قطعا شهر مناسبی برای افرادی است که به دنبال هیجان و سرعت هستند. فراری ورلد، یک مجموعه تفریحی جذاب در ابوظبی است که با الهام از ماشین‌های فراری ساخته شده است. برای حس کردن طعم واقعی هیجان و آدرنالین حتما به این مجموعه سر بزنید. سریع‌ترین ترن هوایی دنیا یعنی فرمول روسی، در این شهربازی قرار دارد. پس خود را برای تجربه هیجان به گونه‌ای دیگر آماده کنید.

 

 

Ferrari World

 

 

این مجموعه بی‌نظیر شامل تفریحات و سواری‌های خاص، سالن تئاتر، رستوران‌های مختلف، فروشگاه‌هایی با تم فراری، زمین بازی کودکان و استراحتگاه است.

 

 

۳- مسجد بزرگ شیخ زاید، گران‌ترین مسجد جهان

مسجد شیخ زاید، که سومین مسجد بزرگ جهان و گران‌ترین آن‌هاست در شهر ابوظبی واقع شده است. این مسجد پس از مسجد الحرام و مسجد النبی سومین مسجد بزرگ جهان است. این مسجد یکی از نقاط دیدنی امارات و بدون شک زیباترین مسجد در امارات به‌شمار می‌آید.

مسجد بزرگ شیخ زاید با دیوارهای سنگ مرمر که با جواهرات تزئین شده و دیدن آن بسیار باشکوه و چشم نواز است. در یک کلام این عمارت، یک اثر هنری-معماری است که هنگام بازدید از آن قطعا از زیبایی این مکان حیرت‌زده خواهید شد.

 

بازدید از مسجد شیخ زاید؛ گران‌ترین مسجد جهان

 

 

مسجد بزرگ شیخ زاید

 

 

گردشگران از هر دین و آیینی که باشند برای ورود به این مسجد اسلامی، مورد استقبال قرار می‌گیرند؛ فقط لازم است لباس پوشیده و رفتار محترمانه داشته باشید. این مسجد باور نکردنی شاید زیباترین مکان دیدنی امارات باشد که در آن مرحوم زاید بن سلطان آل نهیان، نخستین رییس امارات متحده عربی دفن شده است.

 

 

۴- پارک آبی یاس، یک تفریح آرامش‌بخش خانوادگی

در طول تابستان از امارات بازدید کرده‌اید و به دنبال راهی برای خنک شدن در آن هستید؟ پارک آبی روباز یاس محلی هیجان انگیز برای بازی کردن و خنک شدن شما در یک روز نسبتا گرم بهاری یا واقعا گرم تابستانی است.اگر به همراه دوستان و یا فرزندانتان به طور خانوادگی تور امارات را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید به صورت دسته جمعی از این پارک و رویدادهای سرگرم کننده‌اش استفاده کنید و لذت آمدن به ابوظبی را برای خود و خانواده‌تان، فراموش نشدنی کنید.

 

بهترین ترن‌‌های هوایی دبی و ابوظبی برای یک روز به شدت ترسناک و هیجان‌انگیز

 

 

 پارک آبی یاس

 

 

این پارک یکی دیگر از دلایل مهم برای بازدید از ابوظبی است. شما می‌توانید یک روز کامل را در این مجموعه بگذرانید و در کنار آب تنی کردن و بازی، از فروشگاه‌های سوغاتی فروشی و کافه‌ها و رستوران‌های آنجا بازدید کنید.

۱۹ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران