مواردی که بانوان برای سفر به دبی باید به آن‌ها توجه کنند

جاذبه‌های گردشگری دبی
مواردی که بانوان برای سفر به دبی باید به آن‌ها توجه کنند

اگر چه سالانه تعداد بی‌شماری از مردم کشورمان و دیگر نقاط دنیا با تور دبی سفر می‌کنند، اما همیشه برای جمع‌های زنانه یا خانم‌هایی که تنها می‌خواهند سفر کنند، سوالاتی وجود دارد. بخش زیادی از سوال‌های پیش آمده به خاطر این است که دبی در کشوری مسلمان نشین همچون امارات قرار گرفته است و برخی دیگر هم به واسطه نا‌آشنا بودن با شهر است. قبل از اینکه پست خود را شروع کنیم چند مورد از صحبت‌هایی که بیش از بقیه در مورد دبی گفته می‌شود را تصحیح می‌کنیم:

 


• در دبی (نه تمامی خاک امارات) نیازه به رعایت حجاب کامل نیست، اگر چه تا جای ممکن باید زنان از لباس‌های متعارف در پوشش داخل شهر استفاده کنند
• امکان اجاره ماشین و رانندگی برای زنان وجود دارد
• امنیت عمومی هتل‌ها و خیابان‌ها برای زنان در دبی عالی است
• از نظر امنیت تاکسی‌ها برای بانوان و افراد تنها اوضاع شهر بسیار خوب است

 

چطور در سال ۲۰۱۹ ،‌ سفری ارزان به دبی را تجربه کنیم

 

 

دبی

 


سفر برای بانوان در دبی


دبی برای علاقه‌مندان به کلان‌شهرهای مملو از برج‌های مدرن، می‌تواند مقصدی ایده‌آل برای سفر بانوان باشد. چه آن‌ها که به صورت انفرادی به این شهر سفر می‌کنند، چه آن‌هایی که جمعی زنانه جور کرده و به دبی می‌روند. جدا از بخش امنیت که در دبی به بهترین شکل ممکن برپا است، فعالیت‌هایی زیادی هم هستند که خانم‌ها می‌توانند در دبی به راحتی تجربه‌ کنند.


• خرید و خرید و خرید

تعداد زیادی از خانم‌ها علاقه‌مند به خرید هستند و برای چنین کسانی، دبی بهشتی به تمام معناست. در این شهر چندین مرکز خرید مدرن و بزرگ وجود دارد که بعضی‌ از آن‌ها برترین در دنیا هستند. Dubai Mall، Mall of the Emirates، Festival City Mall و Wafi Mall تنها چند نمونه از خیل این مراکز خرید هستند که هر کدامشان ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. از خرید لاکچری از برند‌های بسیار معروف و لوکس بگیرید تا خرید ارزان، جایی مشخص به این منطور در دبی وجود دارد. مهم‌تر اینکه این مراکز خرید همگی دارای اماکن تفریحی از جمله سینما، پارک بازی و چیزهایی از این دست بوده و در خود نیز کافه و رستوران نیز دارند.

 

موارد امنیتی برای گردشگرانی که به تنهایی به دبی سفر می‌کنند

 

 

دبی

 


• ساحل

همانطور که گفتیم، امنیت دبی با توجه به قوانین سفت و سختی که دارد به خوبی برپا است. به همین منظور شما به راحتی می‌توانید در جمع‌ها زنانه به سواحل زیبای شهری همچون ساحل کایت یا ساحل نسیمی رفته و از بودن در کنار دریا لذت ببرید یا اینکه حتی بازی‌های آبی تک نفره یا جمعی را امتحان کنید.

 

 

دبی

 


• بازدید از برج‌های دبی


برج خلیفه یا برج‌العرب از جمله این برج‌ها هستند که می‌توانید با خرید بلیط به دیدنشان رفته یا اینکه در رستوران‌ها و کافه‌هایشان به خوردن غذا مشغول شوید.

 

۷ فعالیت منحصر به فرد که تنها در دبی می‌توانید تجربه کنید

 

 

دبی

 


• قایق سواری در کانال‌های آبی


یکی دیگر از فعالیت‌های جذابی که برای جمع‌ دوستانه فوق‌العاده جذاب است و شما را در محیطی ایده‌آل به دیدن زیبایی‌ها دبی می‌برد.

 


• سافاری صحرا


از جمله فعالیت‌های بسیار خوبی که شاید امنیتش تنها در دبی به این خوبی باشد و بانوان بتوانند به راحتی در آن شرکت کنند، سافاری صحرا در این شهر است. تورهای گردشی با جیپ‌ شما را به صحرا برده تا در آن‌جا به تفریح مشغول شوید و اگر دوست داشتید در اقامتگاهی لوکس در دل صحرا شب را زیر ستاره‌های آسمان صحرا سر کنید. برای شرکت در چنین برنامه‌ای به هیچ وجه شک نکنید و با خیالی راحت همراه دوستانتان به این برنامه‌ی دوست داشتنی بروید.

 

تور یک روزه سافاری صحرای دبی تجربه‌ای هیجان‌انگیز در دل صحرا

 

 

دبی

 


وضعیت هتل‌های دبی برای بانوان


یکی از مزیت‌های حضور در دبی برای بانوان این است که تقریبا هر هتلی که بگیرند، می‌توانند بدون اینکه مشکلی برایشان پیش بیاید در آن اقامت داشته باشند. خوشبختانه وضعیت از هر لحاظ در تمامی هتل‌های دبی عالی بوده و تنها اگر قرار باشد راحتی بیشتری داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از بوتیک‌ هتل‌های عالی این شهر است که عموما فضایی آرام‌تر و خلوت‌تر دارند.

 

۱۰ هتل ساحلی شگفت‌انگیز دبی را بشناسید

 

 

دبی

 


پوشش در دبی


با اینکه ممکن است شما بانوان زیادی را در دبی ببینید که با لباس‌های باز و کوتاه وارد مراکز خرید می‌شوند، اما واقعیت این است که این گونه لباس‌ها در فرهنگ مردم این منطقه خوب جلوه نمی‌کند و امکان این وجود دارد که پلیس به شکلی کاملا مودبانه از شما بخواهد که بار دیگر با لباسی مناسب‌تر به خیابان بیایید. در مجموع موضوع لباس پوشیدن خیلی سفت و سخت در دبی رعایت نمی‌شود و بیشتر شما هستید که باید رعایت افراد محلی را کنید.
نکته دیگر اینکه اگر بخواهید از اماکن مذهبی دیدن کنید، حتما می‌دانید که باید با پوشش کامل اسلامی به دیدن این مراکز بروید.

 

حراج واقعی را در فستیوال خرید ۲۰۱۸ دبی تجربه کنید

 

 

دبی

 


نکاتی برای بانوانی که به دبی سفر می‌کنند


• اگر حلقه‌ی ازدواج دست ندارید (که پیشنهاد می‌کنیم یکی دست کنید) امکان اینکه از شما درخواست‌ شود زیاد است، نگران مسئله‌ای نبوده و با متانت آن‌ها را رد کنید
• اگر راننده تاکسی زن نیست، در صندلی جلوی ماشین ننشینید
• در وسایل نقلیه عمومی، جایی که بخش بانوان و آقایان جدا شده، رعایت این بخش بندی را کنید
• اگر نیاز به کمک داشتید، ابتدا به دنبال زنی بگردید و اولین انتخاب شما اینگونه باشد
• اگر می‌خواهید در رستوران تنها غذا بخورید، از خدمه بخواهید که در بخش خانودگی بنشینید
• با خیال راحت و اعتماد به نفس در شهر پیاده روی کنید، در دبی اتفاقی برایتان نمی‌افتد

۲۸ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران

ملکه عقرب ها

من به دبی رفتم.اونجا مردهای خیلی چشم چرونی داره.امنیت خوبی نداره.از ساعت 8شب به بعد بانوان در خیابان امنیت جانی ندارند
لطفا متنتون رو اصلاح کنید