تصاویر هوایی بی نظیر از فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
تصاویر هوایی بی نظیر از فیلیپین

یکی از سایت‌های مطرح در زمینه سفر، طی دوماه تصاویر هوایی بی‌نظیری از فیلیپین ثبت کرده که نگاهی به بخشی کوچک از این بهشت زیبا در آسیای شرقی است. در این جزیره بیش از ۷ هزار جزیره وجود دارد و این تصاویر تنها چند نمونه از زیبایی‌های طبیعی فیلیپین است. این سایت از میان چند صد عکس، ۹ نمونه از بهترین‌هایش را منتشر کرده که در پست پیش رو برایتان آورده‌ایم تا شما نیز با دیدنشان، ترغیب به سفر با تور فیلیپین به این سرزمین رویایی شوید.

 


جزیره Guyam ، سیارگائو


تنها دو کیلومتر دورتر از ساحل General Luna در سیارگائو، شما به تکه‌ای زیبا از یک خشکی رویایی خواهید رسید که انگار نسخه مینیاتوری یک جزیره‌ی گرم‌سیر است. قایق‌های گردشگری شما را به این ساحل می‌برند تا در آب شفاف و دلبربایش شنا کنید و در جنگل کوچکش، بعد از ظهری را سر کنید.

 

۱۰ نقطه‌ی جادویی فیلیپین برای کمپ‌زدن زیر سقف آسمان پر ستاره‌

 

 

 

جزیره گویام

 


ساحل bounty ، مالاپاسکوا


مالاپاسکوانه تنها در جمع غواصان حرفه‌ای دنیا، از بهترین‌ها در تمام جهان به حساب می‌آید، بلکه سواحل شنی سفید آن برای گردشگران معمولی نیز جایی ایده‌آل خواهد بود تا تعطیلات، در آن به تفریح به مشغول شوند. برای رفتن به این منطقه نیز اگر در سبو باشید، کافی است با اتوبوس به مایا رفته و سپس با قایق به این ساحل برسید. به طور کلی مسیر رسیدن به این مکان سخت است، اما مسلما ارزشش را دارد.

 

 

ساحل بانتی

 


جزیره entalula، پالاوان

سواحل بی‌نظیر انتالولا، این جزیره‌ی زیبا، بخشی دیگر از جذابیت‌های فیلیپین است. شما می‌توانید از ال نیدو که یکی از گردشگرپذیرترین بخش‌های کشور است، با یک قایق به راحتی به انتالولا برسید. البته اگر از تورهای درون فیلیپین برای گردش در ال نیدو استفاده می‌کنید، عموما آن‌ها گردشی برای این جزیره برایتان تدارک می‌بینند.

 

جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی‌ را در سفر به پالاوان فیلیپین بگیرید

 

 

جزیره انتالولا

 


تالاب sugba ، سیاراگو

تالاب جادویی سوگبا، از طریق شهر کارمن در سیارگائو به راحتی قابل دسترس است. ۴۵ دقیقه زمان خواهد برد تا با قایق به این منطقه برسید، اما به محض بودن در آن همه چیز فراموشتان می‌شود. جادوی زیبایی جنگل‌های مانگرویی که این تالاب را احاطه کرده‌اند و آب شفافش که تا کف آن به راحتی قابل تماشاست، شما را به دنیایی دیگر خواهد بود. اگر به سوگبا می‌روید، حتما دوربین گوپرویِ خود را همراه داشته باشید تا از دنیای زیبای زیر آب این تالاب، فیلم‌برداری کنید.

 

 

تالاب سوگبا

 


ساحل کوتا، بانتایان


جزیره‌ای که سال ۲۰۱۳ به واسطه طوفان یولاندا خسارات زیادی را تحمل کرده بود، حالا دوباره به شکوه خودش باز گشته است. جدا از ساحل زیبا و دلربای کوتا، تالابی که در بخشی از آن شکل گرفته است، یکی از زیباترین نقاط این منطقه به حساب می‌آید. جایی منحصر به فرد برای تماشای غروب آفتاب که نباید بودن در آن را به راحتی از دست داد.

 

سواحل جذاب و شگفت‌انگیز فیلیپین

 

 

ساحل کوتا

 


ساحل general luna ، سیارگائو


ساحل کم‌نظیر دهکده‌ی کوچکی در سیاراگائو، با درختان نخل جذابش، یکی از بهترین نقاط فیلیپین برای سر کردن یک بعد از ظهر رویایی است. ترکیب شن‌ ساحل سفید پودری با آب فیروزه‌ای، مناظری پدید آورده که دل از هر کسی می‌برد و به سرعت به یکی از نقاط مورد علاقه‌ی شما در فیلیپین یا شاید دنیا بدل شود. نکته بسیار جذابش این است که هنوز این منطقه گردشگران زیادی به خود نمی‌بیند وبه راحتی و در آرامش می‌توانید از آن جا بازدید کنید.

 

 

جنرال لونا

 


جزیره san juan ، سیکویجور


"جزیره جادوگرها" نسبت به بسیاری نقاط فیلیپین، کم‌تر شناخته شده است و مسافران کم‌تری را به خود می‌بیند، اما به نظر با توجه به سواحل زیبای سفید، نقاط مختلفی برای شنا و غواصی و همچنین انواع آبشارهای زیبا، کمی دست کم گرفته شده است. یکی از این نقاط که در عکس مشاهده می‌کنید، ساحل سن خوزه است که از بهترین بخش‌های این جزیره محسوب می‌شود.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

 

 

سن خوان

 


جزیره naked ، سیارگائو


نام این جزیره‌ی کوچک، به واسطه نداشتن هیچ پوشش گیاهی برایش گذاشته شده است. تمام این جزیره یک ساحل مدوم رو زیباست که دور تا دور آن را آب کریستالی زیبا احاط کرده است. عموما زمان تورهای جزیره گردی، چند ساعتی به این نقطه اختصاص داده می‌شود و به عنوان مقصدی یکتا در نظر گرفته نخواهد شد.

 

 

جزیره برهنه

 


جزیره pinagbuyutan ، ال نیدو


این صخره‌ی عظیم را به عنوان جزیره‌ی بقا نیز می‌شناسند. یکی از بهترین نقاط فیلیپین برای گرفتن عکس‌هایی که در هیچ کجای دنیا نمی‌توانید مثالش را ثبت کنید. این جزیره متشکل از یک صخره‌ی آهکی بزرگ، پوشیده از جنگلی زیباست که یک ساحل کوچک با چند درخت نخل در کنارش جا خوش کرده است.

 

 

جزیره پیناگبوبوتان

۰۷ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران