۸ کوه بی‌نظیر فیلیپین با مناظر باورنکردنی

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۸ کوه بی‌نظیر فیلیپین با مناظر باورنکردنی

فیلیپین پر از کوه‌های زیبا و دوست‌داشتنی با پوشش گیاهی سرسبز است. این کشور آسیای شرقی هم مانند دیگر هم‌تایان خود دارای مناظر شگفت‌انگیز و ماجراجویی‌های مختلف است. عاشقان صعود، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و طبیعت‌گردی  با تور فیلیپین به این کشور می‌روند تا شانس تماشای زیباترین نقاط دیدنی‌اش را داشته باشند. کوه‌های فیلیپین به عنوان بخش قابل توجهی از طبیعت این کشور به شما شانس صعود و تماشای مناظر پانورامای بی‌نظیری را می‌دهد.

 

 

کوه آپو

آپو با ارتفاع ۲,۹۵۴ متر بلندترین نقطه فیلیپین است. این کوه شگفت‌انگیز بین استان‌های شمالی کاتاباتو و داوائو گرفته و مناظر بسیار زیبا و شگفت‌انگیزی از زمین‌های اطراف، جنگل‌های بارانی، و رودخانه Agco به تصویر می‌کشد. درست است که اولین کوه پیشنهادی ما برای گردشگران بی‌تجربه اصلا ساده نیست اما نمی‌توان از مناظر اطراف و افتخار صعود به بلندترین کوه فیلیپین را هم نمی‌توان نادیده گرفت. به علاوه این قله آخرین ارتفاع فیلیپین است و بعد از آن شما می‌توانید به کشور بعدی وارد شوید.

 

زیباترین جزایر فیلیپین با مناظری بی‌نظیر و بهشتی

 

 

کوه آپو

 

 

کوه کابونیان

این کوه که یکی دیگر از گزینه‌های شمالی واقع در فیلیپین است مناظری بسیار زیبا و شگفت‌انگیز از زمین‌های اطراف به شما ارائه می‌دهد. به علاوه از این کوه به عنوان سرزمین مقدس نیز یاد می‌کنند زیرا روی شیب‌های آن تابوت‌های چوبی آویزان است. از همان ابتدای شروع مسیر شما امکان تماشای مناظر شگفت‌انگیز و دیدنی از زمین‌های اطراف را دارید، دیگر تصورش را بکنید که که هر چه بالاتر بروید چه زیبایی‌های دیگری را می‌توانید ببینید. هر چه بالاتر بروید بیشتر حس می‌کنید به آسمان دسترسی دارید. به علاوه این کوه با شیب‌های ملایم و مسیرهای قابل عبور برای افراد کم تجربه‌تر هم مناسب است.

 

 

کوه کابونیان

 

 

Pico de Loro

Pico de Loro به معنی منقار طوطی به دلیل شکل ظاهری کوه به این نام در آمده است. این کوه یکی از نقاط برجسته دیدنی است که به شدت توصیه می‌کنیم برای صعود به آن بروید زیرا نسبت به دیگر موارد صعود به آن دشوار نیست. به علاوه مسیر کوه پیمایی نیز به طول ۵ کیلومتر نسبت به بقیه مسیرها کوتاه‌تر هم هست. این کوه که در نزدیکی استان باتانگاس قرار گرفته و نمایی دیدنی از دریای جنوب چین را ارائه می‌دهد یکی از خوش منظرترین گزینه‌های سهول‌الوصولی است که می‌توانید به آن صعود کنید. به علاوه جزیره تاریخی Corregidor و خلیج مانیل نیز از این کوه قابل رویت است.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

 

 

  Pico de Loro

 

 

کوه پولاگ

این کوه یکی دیگر از گزینه‌های شمالی فلیپین است که حتی در میان کسانی که کوه‌نوردی هم نمی‌کنند بسیار محبوب است. دلیلش هم به خاطر ابرهایی است که به نظر می‌رسد با دراز کردن دست‌ها قابل لمس هستند. در صعود به این کوه حس می‌کنید قد آسمان کوتاه شده و شما رسیده است. مناظر به شدت دیدنی و زیبا و کاملا پوستری هستند. گوشی‌تان را بردارید و زیباترین عکس‌های ممکن را برای اینستاگرام‌تان بیاندازید. البته شرایط جوی این منطقه اصلا قابل اعتماد و پایدار نیست به همین دلیل بخشی از صعود نیز به شانس شما بستگی دارد.

 

 

 کوه پولاگ

 

 

کوه اوگو

لاوگو یکی از مناطق زیبای شمالی فلیپین در منطقه Cordillera است که مناظری از درختان کوهستانی را به نمایش می‌گذارد. این صعود چالش برانگیز با توجه به استقامت بدنی و سرعت حرکت شما می‌توانیدبین دو تا سه روز به طول انجامد. در این صعود چندین گذرگاه سخت وجود دارد که برای عبور از آن‌ها لازم است آمادگی جسمانی خوبی داشته باشید. گردشگران ماجراجویی که به جز تماشای مناظر بهشتی، تمایل دارند خودشان را به چالش بکشند این کوه را برای پیاده‌روی انتخاب می‌کنند.

 

 

 کوه اوگو

 

 

کوه کانلائون

به عنوان بلندترین نقطه منطقه ویسایاس، کوه کانلائون آتشفشانی فعال است که بیش از ۲ هزار متر ارتفاع دارد. از زمانی که مسیر را آغاز کنید تا وقتی که به قله برسید معمولا سه روز طول می‌کشد. اگر می‌خواهید به قله امنی که به آتشفشان دید دارد برسید با به Makawiwili بروید. قسمت‌های بالاتر نمایی بی‌نظیر به دره مارگاجا هم دارد. صعود به این کوه چالش برانگیز می‌تواند یکی از زیباترین و ماجرایی‌ترین اتفاقات زندگی شما باشد، وقتی که به ابرهای گسترده زیر پایتان نگاه می‌کنید.

 

 

 کوه کانلائون

 

 

کوه باتولائو

اگر در مانیل هستید و علاقه دارید به اطراف سفری کوتاه داشته باشید و ارتفاعات را کاوش کنید می‌توانید به باتولائو بروید که از نزدیک‌ترین قله‌های اطراف مانیل است. این کوه به دلیل دامنه‌های ملایمش بسیار مورد توجه است. این کوه مناظر زیبایی از کاویت و باتانگاس از جمله کوه‌ها و سواحل نزدیکشان را به نمایش می‌گذارد. این کوه یکی از اهداف کوهستانی سهل‌الوصول است که به افراد مبتدی توصیه می‌شود زیرا به مهارت خاصی نیاز ندارد. شما با سه ساعت پیاده‌روی می‌توانید به اردوگاه مجهزی در دامنه‌های بالاتر کوه برسید.

 

معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

 

 

 کوه باتولائو

 

 

کوه پیناتوبو

این کوه در سال ۱۹۹۱ فوران کرد و جان هزاران نفر بومی منطقه را گرفت. از آن زمان تا کنون این کوه کاملا خاموش باقی مانده است. کوه پیناتوبو به خاطر دریاچه سبز زمردین و ساحل ماسه‌ایش بین مردم بومی و گردشگران بسیار محبوب است. شما می‌توانید با دوساعت کوه پیمایی به این دریاچه برسید و یا با ماشین ۴×۴ ظرف نیم ساعت این مسیر را طی کنید.

 

 

کوه پیناتوبو

۰۷ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران