بهترین میلک تی‌های پکن را کجا بخوریم؟

جاذبه‌های گردشگری پکن
بهترین میلک تی‌های پکن را کجا بخوریم؟

احتمالا تا به حال چیزهایی راجب کافه‌ها و یا مغازه‌های عرضه چای شیر در نقاط مختلف دنیا شنیده‌اید که صفی طولانی از مردم را مقابل درهای خود می‌بینند. اما این تنها یک تصور کلی از محبوبیت چای شیر است و شما وقتی آن را واقعا درک می‌کنید که با تور چین سفر کرده باشید. ما قصد داریم برخی از بهترین فروشگاه‌های زنجیره چای شیر در پکن را معرفی کنیم که هر کدامشان تخصص خاصی در این این زمینه دارند.

 

 

Taiwan Coco

اولین چیزی که در این فروشگاه خودنمایی می‌کند تصویر کارتونی با دو چشم گرد بامزه‌ای است که بر روی تابلوی بالای مغازه قرار گرفته است. این فروشگاه در سال ۲۰۱۰ در پکن افتتاح شده و چای شیر تایوانی عرضه می‌کرد. بعد از گذشت کم‌تر از ده سال حالا این فروشگاه از محبوب‌ترین چای شیر فروشی‌های پکن محسوب می‌شود. چای شیری با پودینگ، چای شیر با دانه‌های مغزی و همچنین چای شیر و سه برادر از شناخته شده‌ترین محصولات این چای شیر فروشی هستند. شما می‌توانید محصولات این فروشگاه را در مدل‌ها و بسته‌بندی‌های مختلفی دریافت کنید. چه بنشینید و چیزی بخورید و چه به صورت بیرون‌بر خریداری کنید، مزه این نوشیدنی‌ها کاملا دل شما را می‌برند.

 

بهترین رستوران‌های محلی پکن

 

 

 Taiwan Coco

 

 

آدرس: Xiaoguanxi Back St, Haidian Qu, Beijing Shi, China, 100083

 

 

Happy Lemon

به عنوان یک رقیب قوی برای CoCo، فروشگاه زنجیره‌ای چای شیر شانگهایی، هپی لیمون به خاطر لوگوی لیموی خندان و همچنین چای شیر شیرین و خوشمزه‌اش شهرت فراوانی دارد. یکی از چیزهایی که توصیه می‌کنیم امتحان کنید اینست که از طیف پنیر نمکی و انواع چای قرمز، چای سبز، چای شیر و شکلات ترکیبی انتخاب کرده و پنیر نمکی را بر روی آن امتحان کنید. به علاوه همانند سایر فروشگاه‌های چای شیر می‌توانید میزان سردی و گرمی، مقدار یخ و شیرینی آن ها را خودتان انتخاب کنید. این فروشگاه ۴ شعبه مختلف در پکن دارد که می‌توانید به هر کدامشان که نزدیک بودید بروید.

 

 

 Happy Lemon

 

 

آدرس: Happy Lemon, Beijing, China

 

 

Gong Cha

این برند چای شیر تایوانی به معنی چای امپراطور، بالاترین کیفیت چای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در پکن از این برند چندین شعبه مختلف وجود دارد که می‌توانید به هر کدام که نزدیک‌تر بودید بروید. شما در این چای شیر فروشی می‌توانید از چای شیر آلیشان که با برگ‌های چای سبز Oolong که در ارتفاعات قله‌های مه‌آلود علیشان (به معنی کوه علی) سفارش دهید و نوش جان کنید. علیشان مشهورترین کوه تایوان است.

 

غذاهای اصیل چینی را در کدام رستوران‌های پکن بخوریم؟

 

 

 Gong Cha

 

 

آدرس:  Gong Cha, Chaoyang Qu, Chaoyang N Rd, 101, Beijing, China

 

 

Attakai Kokoro Tea Shop

با وجود این که نام این چای شیر فروشی ژاپنیست اما محل قرارگیری اصلی آن در شانگهای است. اولین شعبه این برند در سال ۲۰۱۴ در شانگهای افتتاح شد و حالا بعد از گذشت چند سال حدود ۵۰ شعبه در سراسر چین دایر کرده است. دکور تمیز و شیک و طیفی از چای شیرها، چای‌هایی با طعم‌های اصلی، و بسیاری از طعم‌های جدید چیزهاییست که می‌توانید تحت این نام تجاری پیدا کنید. اگر به آتاکای می‌روید، می‌توانید از چای شیر تارو با فوم شیر، چای Oolong با پنیر شیرین متچا، چای سبز هلو سفید و عنوان جذاب دیگر امتحان کنید.

 

 

 Attakai Kokoro

 

 

آدرس: Attakai Kokoro Tea Shop, Indigo Beijing, 18 Jiuxianqiao Rd, Chaoyang Qu, Beijing Shi, 100096, China

 

 

Fiftea

وقتی در خیابان‌های تایوان گشت‌زنی می‌کنید، اغلب می‌توانید تابلوهای درخشان زرد چشمک زن را با علامت "50 嵐"  سفید و آبی مشاهده کنید. فیفتی یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های چای شیر در تایوان است که تنها سه مغازه در پکن دایر کرده است. اما برای کسانی که می‌خواهند چای شیر اصیل تایوانی را امتحان کنند راضی کننده است. به علاوه شما در این فروشگاه می‌توانید ترکیب هیجان‌انگیز چای شیر و بستنی را هم کشف کنید.

 

۷ کافه‌ی زیبا و دنج چائویانگ پکن، شهر شب‌های رنگارنگ

 

 

 Fiftea

 

 

HK Mai Chi Ling

بعد از چند نمونه چای شیر تایوانی در پکن، به یک فروشگاه چای شیر هنگ کنگی می‌رسیم که در این شهر شعبه باز کرده است. در این مورد حتی اگر فراموش کنید که این برند اصالتا هنگ کنگی است، دکور آن با پلاک‌های نئون، تلوزیون کوچک با برنامه‌های کانتونی و طیفی از تنقلات هنگ کنگی این موضوع را به شما یادآوری می‌کند. شما در اینجا می‌توانید چای شیر حریری سنتی را امتحان کنید.

 

 

 HK Mai Chi

 

 

آدرس: HK Mai Chi Ling, U Town Shopping Centre, Beijing, China

 

 

Xian Yu Xian

Xian Yu Xian در واقع یک مغازه دسر تایوانی است که دارای توپ‌های برنج تارو و ژله‌های گیاهی می‌باشد. احتمالا چند گزینه در منوی چای شیر توجه شما را به خودش جلب می‌کند. ما اگر از چای شیر سفید گورد، ترکیبی از شیر تازه و چای سفید گورد تایوانی را امتحان نکنید، بعدها پشیموان خواهید شد.

 

 

 Xian Yu Xian

 

 

آدرس: China, Beijing, Haidian, Shangdi 10th St

۰۷ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران