مرکزخرید گالریا یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
مرکزخرید گالریا یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای تفلیس

تفلیس یکی از بهترین شهرهای دور و اطراف ایران است که می‌شود ارزان به آن سفر کرد و روزهای خوبی را پشت سر گذاشت. شهری با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها و همینطور بهترین هتل‌ها و مرکزخریدها. شهری که خاطره‌های خوش برای مهمانانش می‌سازد. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر به دنبال یک مرکزخرید درجه یک برای خردید بهترین سوغاتی‌ها هستید همراه ما باشید تا مرکزخرید گالریا، یکی از جدیدترین مرکزخریدهای این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


مرکزخرید گالریا


در زمینی به وسعت ۲۲ هزار متر مربع و در ۸ طبقه، ساختمانی بنا شده است که یکی از مهمترین مرکزخریدهای شهر تفلیس به حساب می‌آید. مرکزخریدی که ۵ طبقه‌ی آن تجاری و ۳ طبقه‌ی آن اداری است. مرکزخریدی که در سال ۲۰۱۷ رسما آغاز به کار کرده است و برای ساخت آن ۹۷ میلیون دلار هزینه شده است. مرکزخریدی که در خیابان روستاولی شهر تفلیس واقع شده است و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. مرکزخریدی که جشنواره‌های حراج و تفریح زیاد در آن برگزار می‌شود و جدای از جاذبه‌های مربوط به خرید سوغات، جاذبه‌های تفریحی نیز بسیار دارد که در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف آن خواهیم پرداخت.

 

از کجا صنایع دستی و سوغاتی مخصوص تفلیس را بخریم؟

 

 

مرکزخرید گالریا

 


فروشگاه‌های مختلف مرکزخرید گالریا


گالریا فروشگاه‌های مختلفی دارد که هرکدام بهترین‌های تفلیس را به شما ارائه می‌دهند. مهمترین فروشگاه‎‌های این مرکزخرید به شرح زیر هستند:

 


۱- فروشگاه‌های لباس


در این مرکزخرید می‌توانید به‌روز‌ترین مدهای برندهای مطرح دنیا را در زمینه‌ی پوشاک خریداری کنید. فروشگاه‌های که لباس‌های مردانه و زنانه‌ی شیک به مشتریانشان ارائه می‌کنند و غالبا در طبقات همکف، اول و دوم این فروشگاه هستند.

 

 

مرکزخرید گالریا

 


۲- لباس کودکان


در خرید کردن شاید هیچ چیز به اندازه‌ی خرید لباس کودکان جذاب و خوشایند نباشد. حالا این کودک می‌خواهد فرزند شما باشد یا فرزند نزدیکان‌تان. با رفتن به این مرکزخرید می‌توانید لباس‌هایی که دلتان قنج برود را ببینید و بخرید.

 

آشنایی با مرکزخرید مجلل‌ تفلیس مال

 

 

مرکزخرید گالریا

 


۳- کفش


برترین برندهای کفش و کتانی دنیا در این مرکزخرید شعبه دارند تا شما بتوانید بهترین خریدها را انجام بدهید.

 

 

مرکزخرید گالریا

 


۴- زیورآلات


در این مرکزخرید ۱۰ واحد فروش زیورآلات وجود دارد تا اگر قصد خرید طلا و جواهرات را داشته باشید بتوانید شیک‌ترین آنها را خریداری کنید. پاندورا که یکی از معروف‌ترین برندهای زیورآلات دانمارکی است نیز در این مرکزخرید شعبه دارد.

 


۵- عطر و لوازم آرایشی


عطرها همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن و سوغاتی خریدن به حساب می‌آیند. با رفتن به این مرکزخرید می‌توانید برترین برندهای عطر را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید.

 

در بهترین مراکز خرید تفلیس خرید درمانی کنید

 

 

مرکزخرید گالریا

 


۶- لوازم خانگی


لوازم آشپزخانه یکی از گزینه‌های خوب برای خرید سوغاتی به حساب می‌آیند و با رفتن به این مرکزخرید می‌توانید به ۵ فروشگاه مختلف بروید و چیزهای بامزه و جالب بخرید.

 

 

مرکزخرید گالریا

 


فود کورت مرکزخرید گالریا


در این مرکزخرید چندین رستوران و کافه وجود دارد تا شما بتوانید بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستوران‌هایی که غالبا انواع برگرها و غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند. کافه‌ها و رستوران‌هایی که جلوی غر زدن فرزندان شما را می‌گیرند و به شما نیز برای ادامه دادن به فرآیند خریدکردن‌تان انرژی تازه می‌بخشند.

 

بهترین کافه‌های تابستانی تفلیس، خنک شوید و استراحت کنید

 

 

مرکزخرید گالریا

 


امکانات تفریحی مرکزخرید گالریا


با رفتن به این مرکزخرید جدای از آنکه می‌توانید بهترین‌ سوغاتی‌ها را بخرید، می‌توانید ناب‌ترین تفریحات را نیز انجام بدهید. چرا که این مکان یک مرکز تفریحی نیز به حساب می‌آید. مهمترین امکانات تفریحی این مرکزخرید به شرح زیر است:

 


۱- مجموعه بالروم


برای آنهایی که اهل بولینگ هستند این مجموعه بی‌نهایت شگفت‌انگیز است. مجموعه‌ای که درهایش تا ساعت ۲ نیمه شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و سر آنها را با بازی بولینگ گرم می‌کند.

 

 

مرکزخرید گالریا

 


۲- سالن تئاتر گریبایدوف


این بخش از مرکزخرید گالریا که در طبقه‌ی همکف آن واقع شده است شامل ۳ سالن نمایش تئاتر است که هرشب روی صحنه‌اش درام‌های کمدی، موزیکال و رئال اجرا می‌شوند. اگر اهل تفریحات فرهنگی هستید در سفرتان به تفلیس به شما توصیه می‌کنیم حتما به این مرکزخرید و سالن‌های تئاترش تشریف ببرید.

 

۹ تفریح فوق هیجانی در تفلیس برای اینکه آدرنالین خونتان را بالا ببرید

 

 

مرکزخرید گالریا

 


۳- سینما کاویا


۶ سالن سینمایی درجه یک و با کیفیت در طبقه‌ی پنجم این مرکزخرید واقع شده‌اند تا برترین فیلم‌های روز دنیا در سانس‌های مختلف در آن به نمایش درآیند. سینماهایی که امکانات صوتی فوق‌العاده‌ای دارند و یکی از آنها امکان تماشای فیلم‌های سه بعدی را برای تماشاگران فراهم می‌آورد.

 

 

مرکزخرید گالریا

 


۴- مجموعه‌ی ریاریا


مجموعه‌ای که در دو طبقه از مرکزخرید گالریا واقع شده است و یک شهربازی هیجان‌انگیز برای کودکان و نوجوانان به حساب می‌آید. مجموعه‌ای که برای کودکان خاطره‌ای خوش از خرید کردن می‌سازد و می‌تواند برای ساعت‌ها سر آنها را گرم کند تا شما به خرید کردن مشغول شوید.

۰۴ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران