آشنایی با مرکزخرید مجلل‌ تفلیس مال

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
آشنایی با مرکزخرید مجلل‌ تفلیس مال

گرجستان یکی از بهترین کشورهای جهان برای سفرهای تابستانه و بهاری است. کشوری که با شهر بندری باتومی و شهر تاریخی تفلیس از بیشتر مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهرهایی که بهترین هتل‌ها و امکانات تفریحی و رفاهی را برای مهمانان این کشور پدید آورده‌اند. شهرهایی پر از رویداد و دورهمی‌ برای ساختن روزها و شب‌های متفاوت. در سفرتان با تور گرجستان به تفلیس؛ پایتخت این کشور اگر به دنبال خریدهای عالی هستید همراه ما باشید تا شما را با یکی از اصلی‌ترین و بزرگترین مرکزخریدهای این شهر یعنی مرکزخرید تفلیس مال آشنا کنیم.


تفلیس مال


تفلیس مال یکی از بزرگترین مرکزخریدهای گرجستان و جنوب منطقه‌ی قفقاز است که در وسعتی به اندازه‌ی ۷۴ هزار متر مربع بنا شده است. مرکزی خریدی با ۱۵۰ فروشگاه مجلل که بهترین سوغاتی‌های سفر خود را از آنها می‌توانید خریداری کنید. مرکزخریدی که امکانات تفریحی مناسبی در خود فراهم آورده است. مرکزخریدی که برترین برندهای پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و همینطور وسایل تزئینی در آن شعبه دارند. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی بیشتر هرکدام از بخش‌های این مرکزخرید بپردازیم.

 

در بهترین مراکز خرید تفلیس خرید درمانی کنید

 

 

 تفلیس مال

 


امکانات تفریحی تفلیس مال


۱- شهربازی بوم بوم


یک شهربازی عالی برای سرگرم کردن کودکان‌تان تا بتوانید با خیال راحت و زمان زیاد به خرید کردن بپردازید. یک شهربازی ویژه که با رفتن به آن می‌توانید فرزندان خردسال خود را به مربیان این پارک بسپارید تا زمانیکه شما مشغول خرید کردن هستید کودکان‌تان مشغول بازی کردن و تفریح باشند. یک شهربازی سرپوشیده که بازی‌هایش هیچ خطری برای سلامتی کودکان ایجاد نمی‌کنند و به راحتی می‌توانید به دستگاه‌های بازی و مربیانش اعتماد کنید.

 

 

 تفلیس مال

 


۲- سینما


در طبقه‌ی سوم این مرکزخرید یکی از بهترین سینماهای کشور گرجستان به نام کاویا واقع شده است. سینمایی که ۵ سالن مجلل دارد و همه‌ی سالن‌هایش به آخرین سیستم‌های صوتی و تصویری دنیا مجهز هستند. مرکزخریدی که برترین فیلم‌های دنیا را در آن می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید.

 

راهنمای گشت و گذار در محله‌های تفلیس، شهر زیبایی‌های مدرن و تاریخی

 

 

 تفلیس مال

 


۳- باغ وحش زوتوپیا


اگر فرزندان شما به حیوانات علاقه‌مند هستند و در بازدید از این مرکزخرید می‌خواهید سر آنها را گرم کنید این باغ وحش کوچک نیز می‌تواند برای شما بسیار چاره‌ساز باشد. باغ وحشی که در آن برخی از پرندگان و خزندگان نگهداری می‌شوند.

 

 

 تفلیس مال

 

 

امکانات رفاهی تفلیس مال


رستوران‌ها


در طبقات دوم و سوم این مرکزخرید می‌توانید سراغ بهترین غذاهای سنتی گرجستانی و بین‌المللی را بگیرید و نوش جان کنید. در طبقه‌ی سوم این مرکزخرید فست‌فود برگر کینگ وجود دارد تا شما بتوانید بهترین برگرهای آمریکایی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین در طبقه‌ی دوم این مرکزخرید می‌توانید بهترین خاچاپوری‌های شهر تفلیس را نوش جان کنید. پیتزا دی رومای این مرکزخرید نیز بهترین پیتزاها و غذاهای ایتالیایی تفلیس را برای مشتریانش سرو می‌کند.

 

مجلل‌ترین رستوران‌های تفلیس برای قرارهای مهم و رسمی

 

 

 تفلیس مال

 


کافه‌ها


در این مرکزخرید در مجموع ۶ کافه و غرفه‌ی فروش قهوه وجود دارد تا شما با رفتن به آنها بتوانید بهترین نوشیدنی‌های تفلیس را در کنار بهترین دسرهای این شهر نوش جان کنید. کافه موکا اند مور این مرکزخرید که در طبقه‌ی اول آن واقع شده است یکی از برترین کافه‌های آن به حساب می‌آید که منوی متنوعی دارد.

 


امکانات ویژه مرکزخرید تفلیس


این مرکزخرید خدمات مختلفی برای ارائه شدن به مشتریانش تعریف کرده است که مهترین‌شان موارد زیر می‌باشند:

  • تاکسی تفلیس مال: برای رفتن و یا برگشتن از این مرکزخرید به راحتی می‌توانید از تاکسی‌های این مرکزخرید که با هزینه‌ای نسبتا ارزان جابه‌جایی‌های شما را انجام می‌دهند استفاده کنید.
  • وایفای رایگان: مرکز خرید تفلیس مال به وای‌فای رایگان به مشتریانش ارائه می‌دهد و در صورت بروز هر گونه مشکل در این زمینه میز خدمات به وجود آورده است.
  • میز خدمات مشتریان: این بخش در طبقه اول و در فضای باز میانی آن واقع شده و برای هر موردی مانند استفاده از وایفای، خدمات پزشکی، دستبند کودکان، امور گمشده ها و ... می‌توانید به آن مراجعه کنید.
  • خدمات پزشکی: از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب که درهای این مرکزخرید به روی مشتریانش باز است در صورت بروز مشکلات جسمانی می‌توانید از خدمات پزشکی پزشکان متعهد این مرکزخرید استفاده کنید.
  • کارت هدیه: با خرید کارت‌های هدیه‌ی این مرکزخرید می‌توانید به مدت یک سال از خرید تخفیف‌دار در فروشگاه های این مرکز خرید بهره‌مند شوید.
  • پارکینگ: این مرکزخرید، ۴ طبقه پارکینگ دارد که در فضایی به وسعت ۲ هزار متر مربع امکان پارک ماشین به صورت رایگان را برای مشتریانش فراهم می‌آورد.
  • دستبند کودکان: اگر فرزندان شیطانی دارید که احتمال گم شدن‌شان در این مرکزخرید را می‌دهید می‌توانید از میز خدمات، دستبدهای کودک را دریافت کنید و اطلاعات‌تان را روی آن بنویسید تا به محض گم شدن کودکتان با شما تماس گرفته شود و او را پیدا کنید.
  • بخش گمشده ها: در صورتی که وسیله خود را در این مرکزخرید گم کردید، می‌توانید برای پیگیری به میز خدمات مشتری بروید و به احتمال خیلی زیاد آن را بیابید. تمام وسایلی که از شما پیدا می‌شود حراست این مرکزخرید در فضایی امن نگهداری می‌کند‌
  • بانک و دستگاه خودپرداز: در مرکز خرید تفلیس مال چند بانک و دستگاه خودپرداز وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها و خدماتشان بهره ببرید.

 

۹ تفریح فوق هیجانی در تفلیس برای اینکه آدرنالین خونتان را بالا ببرید

 

 

 تفلیس مال

 

 

این مرکزخرید در ۱۳ کیلومتری شمال مرکزشهر تفلیس واقع شده است و هم با تاکسی و نیز با وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

۰۸ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران