مرانی مال تفلیس، مرکز خرید لوکس برای برترین برندهای اروپا

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
مرانی مال تفلیس، مرکز خرید لوکس برای برترین برندهای اروپا

تور گرجستان می‌تواند یک فرصت بی‌نظیر برای انجام خریدهای سالانه شما باشد. شاید تا چند وقت پیش اگر قصد داشتید برای خرید گردشگری کنید، ارزان‌ترین و نزدیک‌ترین گزینه در دسترس‌تان، تور استانبول بود اما حالا اوضاع تغییر کرده است و تفلیس هم به عنوان یک رقیب واقعی پرطرفدار به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری خرید شناخته می‌شود.

شهر تفلیس، سرزمین زیبای گرجی و پایتخت کشور گرجستان، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. چرا که امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی خوبی دارد که هر روز در حال توسعه و مدرن‌تر شدن هستند. علاوه بر این، تفلیس یک مقصد عالی برای خرید کردن است. یکی از این مراکز خرید، مرانی مال است.

 

مرکز خرید مرانی مال

با دیدن مرکزی خرید مرانی مال، احتمالا در نگاه اول نمی‌توانید آن را به عنوان یک مال یا بازار مناسب که می‌تواند نیازهای شما برای لباس، کیف و کفش، اکسسوری‌های زنانه و مردانه، عطر و پرفیوم و لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده کند، بپذیرید؛ اما بهتر است کمی بیشتر دقت کنید.

مرانی مال تفلیس، یک مرکز خرید چهار طبقه است که در سال ۲۰۰۲ میلادی در خیابان معروف روستاولی افتتاح شد و اکنون یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید برای کسانی است که به دنبال دسترسی به برندهای معتبر در یک مجموعه خرید هستند. این مرکز خرید چهار طبقه، اکنون ۲۸۵ فروشگاه و غرفه تجاری دارد.

 

 

 مرکز خرید مرانی مال

 

 

خرید از برترین برندهای دنیا

اگر به دنبال خرید از برترین برندهای اروپا هستید، مرانی مال می‌تواند یک سرزمین بهشتی برای شما باشد. هرچند که این مرکز خرید به اندازه تفلیس مال یا ایست پوینت تفلیس بزرگ نیست اما می‌تواند شما را به نماینده‌های معتبر بسیاری از برندهای مطرح مانند ماسیمو دوتی، مک، زارا، گوچی، منگو و ... برساند.

 

 

مرکز خرید مرانی مال

 

 

 

یک مرکز خرید شیک و دنج

اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهند در یک مرکز خرید آرام خرید کنند و میانه خوبی با مراکز خرید بزرگ و شلوغ ندارید، حتما از مرانی مال تفلیس بازدید کنید. این مرکز خرید نسبت به مراکز خرید دیگر گرجستان مانند ایست پوینت و تفلیس مال، یک مرکز خرید آرام و محبوب است.

 

 مرکزخرید گالریا یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای تفلیس 

 

 

 مرکز خرید مرانی مال

 

 

موقعیت دسترسی مناسب برای گردشگران تفلیس

همان‌طور که گفتیم مرکز خرید مرانی مال در خیابان روستاولی واقع شده است. به همین دلیل هم مرانی مال موقعیت مکانی خوبی دارد. این یعنی اگر در هتل‌های مرکز شهر تفلیس اقامت داشته باشید، به راحتی می‌توانید به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید.

 

امکانات رفاهی بیشتر

در این مرکز خرید آرام و نسبتا مدرن، به همه‌چیز فکر شده و برای همه نیازهای خریداران برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ از اتاق مادر و کودک و مبلمان‌های استراحت تا سرویس‌های بهداشتی تمیز و دلچسب. علاوه بر این اگر حین خرید خسته شدید، می‌توانید روی امکانات بیشتری حساب باز کنید:

 

  1. رستوران‌: در این مرکز خرید نسبتا مدرن، در کنار خرید، می‌توانید برای سرو یک یک وعده کامل غذایی هم برنامه‌ریزی کنید. کیفیت مواد غذایی ارایه شده در این رستوران‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است پس اگر هنگام خرید گرسنه شدید، بدون نگرانی برای سلامتی خودتان را به یک وعده غذایی شگفت‌انگیز دعوت کنید.
  2. کافه و کافه تریا: علاوه بر رستوران، کافه‌های دنج و کافه تریاهای متنوعی هم در مرانی مال وجود دارند که می‌توانید پس از یک خرید هیجان‌انگیز، برای سرو یک قهوه خوشمزه یا یک اسنک با نوشیدنی‌های متنوع روی آن‌ها حساب کنید.

 

۸ رستوران ارزان اما خوشمزه در تفلیس!

 

 

مرکز خرید مرانی مال

 

 

روز و ساعت بازدید

هفت روز هفته

از ساعت ده صبح تا ساعت ده شب

ساعت‌های فعالیت مرانی مال، ممکن است در مناسبت‌های ملی تغییر کند؛ به همین دلیل هم بهتر است پیش از اینکه عازم مرانی مال شوید، یا از وب‌سایت آن بازدید کنید و یا از متصدی هتلی که در آن اقامت دارید، راهنمایی بگیرید.

 

مراکز خرید دیگر تفلیس

تفلیس مراکز خرید فراوانی دارد که شاید بخواهید درباره آن‌ها هم اطلاعاتی داشته باشید و بعد مقصد خود را انتخاب کنید. در ادامه مرور کوتاهی بر این مراکز خرید خواهیم داشت:

  1. تفلیس مال (Tbilisi Mall): تفلیس مال شناخته‌شدن مرکز خرید مورد علاقه گردشگران ایرانی است که با تور تفلیس سفر کرده‌اند و به عنوان بزرگترین مرکز تجاری در منطقه قفقاز جنوبی شناخته می‌شود. علاوه بر فروشگاه، در تفلیس مال، امکانات دیگری مثل انواع تفریحات و سرگرمی‌ها مانند فودکورت و مجموعه‌ سینمایی وجود داد. تفلیس مال بیشتر از ۱۵۰ فروشگاه دارد و پارکینگ آن برای دو هزار و هفتصد خودرو ظرفیت دارد. علاوه بر این یک هایپرمارکت بسیار بزرگ هم در انتظار گردشگرانی است که برای بازدید از تفلیس به این شهر سفر کرده‌اند و از این مرکز خرید بازدید می‌کنند.

 

 

مرکز خرید مرانی مال

 

 

  1. ایست پوینت (East Point): ایست پوینت نه تنها یک مرکز خرید است بلکه می‌تواند به عنوان یک مجموعه تفریحی با سرگرمی‌های متنوع شناخته شود. سالن بولینگ، زمین بازی مخصوص کودکان، سالن‌های سینما، ، فودکورت و کافه برخی از این امکانات تفریحی هستند. ایست پوینت بیشتر از ۱۵۰ فروشگاه‌ دارد که در میان آن‌ها می‌توانید برندهای متوسط و لوکس ترک و اروپایی را هم پیدا کنید.
  2. مرکز خرید مرکزی تفلیس (Tbilisi Central): مرکز خرید تفلیس سنترال، یک مجموعه تجاری کامل است که در آن می‌توانید لباس، کیف و کفش‌هایی که مطابق با جدیدترین مدهای اروپا هستند، را پیدا کنید. علاوه بر این می‌توانید برای خرید اکسسوری‌های شیک و زیورآلات متنوع هم روی آن حساب کنید. تفلیس سنترال، امکانات رفاهی و تفریحی مانند سالن بولینگ، رستوران، کافه و فست‌فود و سوپرمارکت دارد.

از کجا صنایع دستی و سوغاتی مخصوص تفلیس را بخریم؟

 

 

مرکز خرید مرانی مال

 

 

مرکز خرید لیلو مال، مرکز خرید گالریا، مرکز خرید مگالین، درای بریج مارکت، مرکز خرید کارواسلا، مرکز خرید اوراسیا و مرکز خرید جی تی سی هم مقاصد خوبی برای خرید هستند که هم می‌توانید انواع کالاهای برند را در آن‌ها پیدا کنید و هم کالاهای معمولی‌تری که برای سوغاتی یا یادگاری مناسبت دارند.

 

۰۴ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران