تجربه خریدی لذت‌بخش در مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
تجربه خریدی لذت‌بخش در مرکز خرید ایست پوینت تفلیس

تفلیس یکی از جذاب‌ترین شهرهای تازه توریستی شده در اروپاست که می‌تواند سالانه مسافران زیادی را به خودش بکشاند. چرا که جاذبه‌های طبیعی و تفریحی توریستی کم ندارد و هرچه دارد را با بهترین کیفیت به مهمانانش ارائه می‌کند. شهری با برترین کافه‌ها و رستوران‌ها و همینطور مرکزخریدها که می‌توان سوغاتی‌های درجه یک از آنها خرید. در سفرتان با تور گرجستان به این شهر اگر به دنبال آشنایی با یک مرکزخرید درجه یک و خوشنام هستید همراه ما باشید تا مرکزخرید ایست پوینت یکی از بهترین مرکزخریدهای این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


مرکزخرید ایست پوینت


در فاصله‌ی ۹ کیلومتری از مرکز شهر تفلیس و در زمینی به مساحت ۸۵ هزار متر مربع یک مرکزخرید درجه یک در شهر تفلیس واقع شده است که تنها یک مرکزخرید نیست و یک مرکز تفریحی و سرگرمی نیز در شهر به حساب می‌آید. جاییکه در آن برترین برندها در زمینه‌ی پوشاک، کیف و کفش، اسباب‌بازی و همینطور لوازم آرایشی و بهداشتی شعبه دارند و بسیاری از توریست‌ها خریدهای خودشان را در آن انجام می‌دهند. مرکزخریدی که سالن‌های سینمایی درجه یک، باشگاه بولینگ و یک شهربازی جذاب برای کودکان دارد. اگر می‌خواهید با بخش‌های مختلف این مرکزخرید آشنا شوید همراه ما باشید.

 

مرکزخرید گالریا یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای تفلیس

 

 

مرکزخرید ایست پوینت

 


فروشگاه‌های مد روز


بخش زیادی از این مرکزخرید را فروشگاه‌هایی پر کرده‌اند که در آنها برترین برندهای پوشاک و همینطور کیف و کفش جهان محصولات روز خود را عرضه می‌کنند. برندهایی مانند H&M، ماسیمو دوتی، یو اس پولو، ال سی واکیکی، زارا، آلدو، کارنوس، اکو، مدکدس و ... . برندهایی که در روزهای مختلفی از سال جشنواره حراج و تخفیف در آنها برگزار می‌شود و اگر خوش شانس باشید ممکن است یکی از همین روزهای تخفیف یکی از روزهایی باشد که شما به تفلیس سفر کرده‌اید.

 

 

مرکزخرید ایست پوینت

 


فروشگاه پوشاک کودکان و نوزادان


یکی از بخش‌های ویژه‌ی این مرکزخرید مربوط به فروشگاه‌های پوشاک کودکان و خردسالان است. جاییکه هر مسافری را برای خرید کردن سر شوق می‌آورد. این فروشگاه‌ها متعلق به نمایندگی برترین برندهای لباس کودکان هستند و اجناسی که ارائه می‌کنند جزو برترین و لوکس‌ترین اجناس ایست پوینت به حساب می‌آیند.

 

از کجا صنایع دستی و سوغاتی مخصوص تفلیس را بخریم؟

 

 

مرکزخرید ایست پوینت

 


ساعت و زیورآلات


خرید ساعت و جواهرات از سفر به عنوان سوغاتی و یا یادگاری سفر برای خود، جزو خریدهای خاص به حساب می‌آید که شاید هرکسی علاقه‌ای به این کار نداشته باشد. در سفر به تفلیس اما اگر قصد خرید ساعت‌ و جواهرات برند را داشتید ایست پوینت یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در طول سفر به فروشگاه‌هایش سر بزنید و با خیال راحت بدون اینکه شک داشته باشید سر شما را کلاه بگذارند از آنها خرید کنید.

 


عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی


عطر و لوازم آرایشی امروزه جزو سوغاتی‌های رایج و همینطور لوکس به حساب می‌آیند که در سفر به تفلیس با مراجعه به ایست پوینت می‌توانید بهترین برندهای آنها را خریداری کنید. برندهایی که در جای‌جای جهان شهرت دارند.

 

آشنایی با مرکزخرید مجلل‌ تفلیس مال

 

 

مرکزخرید ایست پوینت

 


لوازم الکترونیک و دیجیتال


در سفر به تفلیس اگر گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، تبلت، دوربین عکاسی یا مواردی از این مورد خراب شد اصلا نگران نباشید. چرا که با مراجعه به ایست پوینت می‌توانید با برترین برندهای لوازم الکترونیک و دیجیتال مواجه شوید و اگر خواستید آنها با قیمت‌های جهانی خریداری کنید. این بخش از مرکزخرید ایست پوینت جزو بخش‌های خاص و پرطرفدار ان در میان گردشگران جوان به حساب می‌آید.

 

 

مرکزخرید ایست پوینت

 


شهر بازی فوکوس موکوس


فوکوس موکوس یکی از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده در گرجستان است که در ایست پوینت واقع شده است. شهری با بیش از ۶۰ بازی رایانه‌ای و ۱۵ بازی فیزیکی متنوع که قادرند حسابی سر فرزندان خردسال و نوجوان شما را گرم کنند تا شما با خیال راحت بتوانید در طبقات مختلف این مرکزخرید چرخ بزنید و خرید کنید.

 

در بهترین مراکز خرید تفلیس خرید درمانی کنید

 

 

شهر بازی فوکوس موکوس

 


سینما کاوآ آیمکس


یک پردیس سینمایی درجه یک که با رفتن به آن می‌توانید جذاب‌ترین فیلم‌های روز دنیا را مشاهده کنید. سینمایی که ۱۰ سالن مختلف دارد و هرکدام از آنها در طول روز فیلم‌های متفاوتی را نمایش می‌دهند فیلم‌هایی که از سراسر دنیا مخاطب دارند. درهای این پردیس سینمایی همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ نیمه شب به روی مردم باز است تا آنها بتوانند در سانس‌های مختلف فیلم تماشا کنند.

 

 

شهر بازی فوکوس موکوس

 


باشگاه بولینگ لبوسکی


۱۲ لاین درجه یک که بهترین کف‌پوش‌ها روی آنها قرار گرفته است یک باشگاه بولینگ بی‌نظیر را در تفلیس به وجود آورده است که بسیار مورد استقبال گردشگران قرار دارد. باشگاهی که می‌تواند برای ساعاتی سر شما را گرم کند و یک خاطره‌ی فراموش نشدنی از تفلیس برایتان بسازد.

 

۹ تفریح فوق هیجانی در تفلیس برای اینکه آدرنالین خونتان را بالا ببرید

 

 

 باشگاه بولینگ لبوسکی

 


عینک‌های VR


در طبقه‌ی اول ایست پوینت فضایی فراهم آمده است که با رفتن به آن عینک‌های VR به چشم بزنید و وارد یک دنیای واقعی از فضای مجازی بشوید. این بخش از ایست پوینت بدون شک یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین فضاهای سرگرمی آن به حساب می‌آید.

 

 

 عینک‌های VR

 


فود کورد ایست پوینت


امروزه تمامی مرکزخریدهای سراسر جهان فضایی ویژه برای شکم‌گردی و غذاخوردن دارند و ایست پوینت نیز از این قاعده مستثنی نیست. فود کورت این مرکزخرید بیش از ۲۰ رستوران دارد که با رفتن به آن می‌توانید بهترین غذاها و فست‌فودهای گرجستانی و بین‌المللی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. فود کورت این مرکزخرید همچنین واحدهایی برای نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرها را نیز داراست.

 

لذیذترین صبحانه‌های تفلیس را در این کافه‌ها نوش جان کنید

 

 

مرکزخرید ایست پوینت

۰۳ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران