۷ هاستل برتر ساموئی برای اقامتی ارزان و با کیفیت

جاذبه‌های گردشگری ساموئی
۷ هاستل برتر ساموئی برای اقامتی ارزان و با کیفیت

ساموئی یکی از جذاب‌ترین و زیباترین جزایر تایلند است که به اندازه‌ی پوکت و پاتایا شناخته شده نیست و همین مورد از مزایای آن به حساب می‌آید. چرا که خلوت‌تر و دنج‌تر از پوکت و پاتایاست. جزیره‌ای که بهترین مناظر طبیعت را به مسافرانش ارائه می‌دهد و آنها را غرق در تفریحات ناب می‌کند. جزیره‌ای با هیجان‌انگیزترین رستوران‌ها که غذاهای دریایی و شرق آسیایی را در خوشمزه‌ترین حالتشان سرو می‌کنند. جزیره‌ای امن مخصوص آنهایی که به دنبال مدیتیشن و یوگا هستند. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال یک اقامت ارزان و در عین حال هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید تا ۷ هاستل ارزان قیمت اما پرطرفدار و با کیفیت این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The tiki tiki beach hostel


یک هاستل تمیز و با کیفیت که اتاق‌های ۴ نفره، ۶ نفره و ۸ نفره دارد و یکی از ویژه‌ترین هاستل‌های جزیره‌ی ساموئی به حساب می‌آید. چرا که در نزدیکی ساحل واقع شده است و علاوه بر آن یک استخر درجه یک و یک کافه‌ی شبانه برای انواع دورهمی‌ها دارد. همچنین این هاستل از آنجا که در نزدیکی لامای قرار دارد، مهمانانش را از زندگی شبانه در ساموئی محروم نمی‌کند و آنها را به انواع شب‌گردی‌ها و خوش گذرانی‌ها فرامی‌خواند.

 

سبکی مدرن و اقامتی لوکس در ویلاهای خصوصی سامویی

 

 

 The tiki tiki beach

 


۲- Ubox hostel


یک هاستل بی‌نظیر که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد و با دراختیار قرار دادن ماشین لباسشویی و کمد امن وسایل خصوصی، امکانات ویژه‌ای برای مسافرانش پدید آورده است. هاستلی که اینترنت رایگان پرسرعت در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و اتاق‌های بسیار تمیز و لوکسی دارد. هاستلی که برای شما تفریحات شبانه در نظر دارد و یک کافه‌ی درجه یک برای انواع دورهمی‌های پرنشاط و شورانگیز دارد. هاستلی که سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های تمیزی دارد و حوله‌ و وسایل حمام استرلیزه شده در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هاستلی که هم اتاق‌های مختلط دارد و هم اتاق‌هایی مخصوص خانم و آقایان به طور مجزا.

 

 

 Ubox hostel

 


۳- Chill Inn Beach cafe & hostel


یک هاستل عالی و با کیفیت که توسط یک خانواده اداره می‌شود و در فضایی ساحلی واقع شده است. هاستلی که اینترنت پر سرعت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و به دلیل دسترسی مناسب به ساحل و زیبایی‌هایش بسیار مورد علاقه‌ی گردشگران است. هاستلی اروپایی-شرق آسیایی که یک کافه رستوران دارد اما صبحانه‌ی رایگان برای مسارانش سرو نمی‌کند.

 

هتل‌های برتر ساموئی؛ جزیره‌ی تفریحات عاشقانه در تایلند

 

 

 Chill Inn Beach cafe

 


۴- P & T hostel


یک هاستل تمیز و شیک که چیزی از یک هتل درجه یک کم ندارد. هاستلی که جدای از اتاق‌های عمومی، اتاق‌های خصوصی با تخت‌های دو نفره نیز دارد و وسایل حمام و حوله در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هاستلی که یک استخر با صفا در خود دارد و یکی از امکانات ویژه‌ی آن اجاره دادن موتورسیکلت به مهمانانش است. موتورسیکلت‌هایی که با اجاره‌ی آنها می‎توانید دست به یک اکتشاف هیجان‌انگیز از این جزیره‌ و زیبایی‌هایش بزنید.

 

 

 P & T hostel

 


۵- The Boardroom beach Bungalows


یک هاستل بی‌نظیر و در عین حال ساده. از آنهایی که در قلب یک بهشت واقع‌ شده‌اند. از آنهایی که دور و اطرافش را بامبوها پوشانده‌اند و سرشار از انرژی مثبت است. از آنهایی که نور، مایل از لابه‌لای درختان و گیاهان می‌زند به پنجره‌های اتاق برای آنکه داخل بیاید. از آنهایی که یک سکوت و آرامش لذت‌بخش دارند. هاستلی که اقامت در آن شاید به اندازه‌ی برخی دیگر از هاستل‌های ساموئی ارزان نباشد اما ارزش هزینه‌ای که برایش می‌کنید را دارد. هاستلی که به مهماناش دوچرخه اجاره می‌دهد تا آنها با رکاب زدن بتوانند ساموئی را کشف کنند.

 

برای خرید کالاهای مورد نیاز در ساموئی چقدر هزینه باید پرداخت کرد؟

 

 

 The Boardroom beach

 


۶- Kohabitat samui


یک هاستل صمیمی که امکاناتش ساده است اما به واسطه‌ی مسافرانش و دورهمی‌هایی که دارد نامش همیشه سر زبان‌هاست. هاستلی که بسیاری از کوله‌گردان جهان را به خودش می‌کشاند و از آنها با هرآنچه که دارد پذیرایی می‌کند. هاستلی که اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و در ساعات محدودی از طول روز پذیرش انجام می‌دهد. هاستلی که یکی از ارزان‌ترین هاستل‌های کشور تایلند به حساب می‌آید.

 

 

 Kohabitat samui

 


۷- Aforetime beach house


یک هاستل ویژه و عالی که صبح‌ها مهمانانش را به صبحانه‌هایی جذاب و نسبتا خوب دعوت می‌کند. هاستلی که اینترنت پرسرعت رایگان و همینطور حوله و وسایل حمام در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. هاستلی که با اجاره دادن دوچرخه به مهمانانش آنها را به خودش جذب می‌کند. هاستلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد و به دلیل امکانات ویژه‌ای که دارد قیمت اقامت در آن نسبت به دیگر هاستل‌های ساموئی اندکی گران‌تر است.

 

۱۰ بازار و مرکزخرید معروف ساموئی؛ جزیره‌ی سفرهای عاشقانه

 

 

Aforetime beach

۲۷ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران