۷ کتابفروشی مشهور دهلی که برای خرید و تفریح کردن می‌توانید به آنها بروید

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۷ کتابفروشی مشهور دهلی که برای خرید و تفریح کردن می‌توانید به آنها بروید

دهلی یکی از پرشورترین و مهمترین شهرهای گردشگری هند است که در تمامی روزهای سال مملو از گردشگران است. شهری مدرن و در عین حال سنتی. شهری پر از زیبایی‌ها و در عین حال دارای نازیبایی‌ها. شهری با بهترین رستوران‌ها و هتل‌های لوکس و در عین حال دارای ارزان‌ترین امکانات. چرا که شهر تضادهاست اینجا. در سفرتان با تور هند به دهلی اگر به دنبال یک تفریح فرهنگی جذاب هستید و یا به کتاب‌های لاتین احتیاج دارید و در این سفر می‌خواهید آنها را بخرید همراه ما باشید تا ۷ کتابفروشی مشهور این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. کتابفروشی‌هایی که به نوعی جاذبه‌های گردشگری این شهر به حساب می‌آیند.

 


۱- Chapter ۱۰۱


در یک فضای فوق‌العاده، متشکل از قفسه‌های چوبی، مبلمان چرمی براق و کف پارکت، در جاییکه صدای موسیقی جاز از بلندگوهایش پخش می‌شود یکی از مهمترین و مشهورترین کتابفروشی‌های دهلی واقع شده است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید برای ساعتی در میان کتاب‌ها قفسه‌ها گشت و گذار کنید و لذت ببرید. جاییکه کتاب‌های لاتین پرشماری دارد و با رفتن به آن می‌توانید هرکتابی را که می‌خواهید بیابید و یا سفارش بدهید تا برایتان بیابند و بیاورند. این مکان همچنین یکی از مشهورترین پاتوق‌های فرهنگی دهلی به حساب می‌آید که می‌توانید روشنفکران این شهر را نیز در آن ملاقات کنید و باهاشان هم کلام شوید. درهای این کتابفروشی در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۱ ظهر تا ۷ شب به روی مراجعه‌کنندکانش باز است.

 

۸ سینمای عالی شهر دهلی برای تماشای جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی

 

 

 Chapter ۱۰۱

 


۲- CMYK


یک فروشگاه چند منظوره‌ی عالی برای فروش محصولات فرهنگی که کتاب نیز یکی از آنهاست. جاییکه در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است و یکی از جذاب‌ترین نقاط دهلی برای خرید سوغاتی‌های فرهنگی به حساب می‌آید. جاییکه همه روزه درهایش از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و به آنها محصولاتی همچون کتاب، عکس، مجسمه، وسایل تزئینی، لوازم تحریر و مواردی از این دسته عرضه می‌کند.

 

 

CMYK

 


۳- Full Circle


در یک جای گرم و صمیمی، در یک مرکز فرهنگی عالی که سرشار از کتاب‌های درجه یک است، در یک پاتوق روشنفکری عالی که یک کافه‌ی کوچک و باصفا را در خود جای داده است این کتابفروشی واقع شده است. جاییکه می‌توانید ساعت‌ها لابه‌لای قفسه‌های کتابش قدم بزنید و هر کتابی را که می‌خواهید بردارید و مطالعه کنید. بنابراین این کتابفروشی برای کرم کتاب‌ها بهشت به حساب می‌آید. همچنین در کافه‌ی این کتابفروشی می‌توانید لذت‌بخش‌ترین قهوه‌هایتان در سفر به دهلی را نوش جان کنید. درهای این کتابفروشی همه روزه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب به روی مراجعه کنندگانش باز است.

 

معرفی گالری‌های هنری دهلی برای تماشای هنرهای مدرن و تجسمی

 

 

 Full Circle

 


۴- Bahrisons Booksellers


یک کتابفرشی عالی و باصفا متعلق به یکی از پناهندگان هند از پاکستان. جاییکه نزدیک به ۵۰ سال قدمت دارد و امروزه یکی از مهمترین مراکز فرهنگی دهلی به حساب می‌آید. جاییکه در آن هم می‌شود ساعت نشست و کتاب خواند، هم می‌توان بیشتر کتاب‌های انگلیسی زبان اعم از رمان‌ها و کتاب‌های نظری و فلسفی را یافت و خرید. درهای این کتابفروشی همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ شب به روی مراجعه کنندگانش باز است.

 

 

Bahrisons Booksellers

 


۵- Oxford bookstore


اگر می‌بینید آکسفورد در این شهر کتابفروشی دارد اصلا نباید تعجب کنید. چرا که این شهر سالها در استعمار انگلیسی‌ها قرار داشته است. این کتابفروشی قدمتی به درازای تاریخ استعمار دارد و در سال ۱۹۱۹ تاسیس شده است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید کتاب‌های مورد نیازتان را بیابید و بخرید. جییکه امروزه یکی از معتبرترین کتابفروشی‌های شهر دهلی و کشور هندوستان به حساب می‌آید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹:۳۰ شب درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است.

 

تفریح‌های ویژه‌ای که فقط در دهلی می‌توانید انجام دهید

 

 

 Oxford bookstore

 


۶- Book Shop


یک کتابفروشی عالی و خاص در شهر دهلی که فقط سه روز در هفته و هر روز به مدت سه ساعت درهایش به روی مراجعه‌ کنندگانش باز است. جاییکه در آن می‌توانید کتاب‌های قدیمی و خاص پیدا کنید و رفتن به آن جزو تفریحات هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. تفریحاتی عالی برای کتاب‌ بازها. درهای این کتابفروشی در روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱:۳۰ ظهر به روز مراجعه کنندگانش باز است.

 

 

 Book Shop

 


۷- May day bookstore & cafe


یک کافه کتاب عالی و یا یک کتابفروشی مناسب که یک کافه را نیز در خود جای داده است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید یک خاطره‌ی فراموش نشدنی از سفر به دهلی برای خودتان بسازید. جاییکه در آن می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها را سفارش بدهید و درحالیکه آنها را نوش جان می‌کنید کتاب نیز مطالعه کنید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۶:۳۰ عصر درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است.

 

 

May day bookstore

۲۰ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران