۷ اسپای معروف شهر دهلی که می‌توانید خستگی‌هایتان را در آنها جا بگذارید

جاذبه‌های گردشگری دهلی
۷ اسپای معروف شهر دهلی که می‌توانید خستگی‌هایتان را در آنها جا بگذارید

دهلی یکی از رئوس طلایی مثلث گردشگری هند، یکی از زیباترین شهرهای این کشور و یکی از پر امکانات‌ترین نقاط آن به حساب می‌آید. شهری که تعداد زیادی از مردمانش به زبان انگلیسی مسلط هستند و بسیار خوب طریقه‌ی مهمان‌نوازی می‌دانند. شهری پر از جاذبه‌های گردشگری برای آنهایی که تاریخ و فرهنگ برایشان مهم است. در سفرتان با تور هند به دهلی اگر به دنبال اسپاهای معروف برای داشتن یک روز خاطره‌انگیز هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۷ اسپای عالی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The Imperial spa & salon


یک مرکز مراقبت از زیبایی و سلامتی عالی واقع شده در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های دهلی. مرکزی که با برترین امکانات از شما پذیرایی می‌کند و در یک فضای عالی خاطره‌ای خوش برایتان می‌سازد. مرکزی که بهترین ماساژورهای خانم و آقای هند را به استخدام خود درآورده است. با رفتن به این مرکز می‌توانید انواع مختلفی از ماساژها را دریافت کنید اما باید بدانید معروف‌ترین ماساژ این مرکز، ماساژ ۹۰ دقیقه‌ای آن است که از سوی بیشتر مسافران درخواست می‌شود. از آنجا که این مرکز یکی از لوکس‌ترین اسپاهای دهلی به حساب می‌آید اگر بودجه‌ی زیادی برای سفر به این شهر در اختیار ندارید مراجعه به آن را چندان به شما توصیه نمی‌کنیم.

 

رویایی‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور هند در تابستان 98

 

 

The Imperial spa

 


۲- Espa


اگر به دنبال دریافت خدمات مربوط به زیبایی و ماساژ در شهر دهلی هستید و می‌خواهید به یک مرکز فوق بهداشتی و لوکس برای این کار تشریف ببرید به شما توصیه می‌کنیم به این مرکز در قصر لی‌لا تشریف ببرید. جاییکه در فضای بازش یک استخر و چندین تخت تمیز و شیک برای ارائه‌ی خدمات به شما دارد. جاییکه بهترین ماساژورهای دهلی در آن مشغول به کار هستند و با خیالی آسوده می‌توانید تن‌ خسته‌تان را به آنها بسپارید.

 

 

Espa

 


۳- Aheli Spa


در یک فضای بی‌نظیر و فوق‌العاده در شهر دهلی، اسپایی واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید به تعادل برسید. تعادلی که حاصل از پیوند جسم و روحتان است. در زندگی گاه شاید جسم به دلیل مشغله‌ها و سختی‌ها از روح جا بماند و همین امر باعث تشویش هرچه بیشتر شما شود و حالا چه فرصتی مناسب‌تر از آنکه وقتی در سفر هستید و سرخوش، خستگی را از تن به درآورید و پیوندی نو میان جسم و روحتان برقرار کنید.

 

۷ کافه‌ی شبانه پر شور و هیجان دهلی

 

 

Aheli Spa

 


۴- Asian Roots


یک اسپای بی‌نظیر که خدمات فوق‌العاده‌ای به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌کند. اسپایی شیک و البته گران که برترین خدمت ارائه شده‌ی آن یک پکیج ۴ ساعته شامل بهترین ماساژها با بهترین مواد غیرارگانیک است. اگر با بودجه‌ی محدود به دهلی سفر کرده‌اید این اسپا چندان مناسب شما نیست اما اگر محدودیت بودجه ندارید به شما توصیه می‌کنیم مراجعه کردن به این اسپا را در برنامه‌های سفر خود قرار بدهید.

 

 

Asian Roots

 


۵- Sawadhee


یک اسپای سنتی که فضایی بومی دارد و برای آنهایی که عاشق تجربه کردن فضاهای متفاوت هستند بسیار مناسب است. اسپایی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و خدمات متنوعی به آنها ارائه می‌کند. اسپایی که به خدمات مربوط به مراقبت از پوست نیز می‌پردازد و ماساژورهایش با انواع روغن‌های شفابخش به سراغ تن خسته‌ی شما می‌آیند.

 

۸ سینمای عالی شهر دهلی برای تماشای جذاب‌ترین فیلم‌های سینمایی

 

 

Sawadhee

 


۶- Aayna


یک اسپای بی‌نظیر برای آنهایی که به دنبال کاهش استرس‌ها و فشارهایی که دارند هستند. اسپایی که در آن ماساژورهای متخصص حضور دارند و بعد از گرفتن شرح حال از شما، متناسب با چیزهایی که از روغن‌ها و تکنیک‌های مختلف درباره‌ی ماساژ می‌دانند شروع به کار می‌کنند. مرکزی که با مراجعه به آن تن خود را همراه با ذهن خود به یک سفر می‌برید تا نو شوید و تازه. سفری که مقصد در آن مهم نیست و مسیر رفتن مهم است. سفری که در آن انرژی‌های پنهان مانده زیر بافت‌های مرده‌ی پوست شما آزاد می‌شوند تا بار دیگر خون با یک جریان عالی در رگ‌هایتان به حرکت درآید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Aayna

 


۷- Zehen


در یک اقامتگاه لاکچری در دهلی یک مرکز ماساژ واقع شده است که به سلامتی جسم شما در کنار روان شما می‌اندیشد. مرکزی که همه روزه مراجعه‌کنندگان زیادی در میان ثروتمندان دهلی دارد و در چند سال اخیر نیز تعداد زیادی از مسافران پولدار این شهر به آن مراجعه می‌کنند. مرکزی که ماساژورهایش با گرفتن شرح حال از شما و دیدن پوست و تن‌تان انواع پکیج‌های مختلف را برای ماساژ پیشنهاد می‌کنند. مرکزی که درهایش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

۵ فعالیت هیجان انگیز در محیط‌های سرپوشیده دهلی

 

 

Zehen

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران