بهترین رستوران‌های محلی پکن

جاذبه‌های گردشگری پکن
بهترین رستوران‌های محلی پکن

پکن یکی از بزرگ‌ترین پایتخت‌های تاریخی جهان و همچنین صحنه فعال آشپزی در دنیا است. این شهر یکی از متنوع‌ترین نقاط چین از لحاظ گزینه‌های غذایی است. در واقع غذاهای محلی چین به عنوان ذوزنقه‌‌ای از فرهنگ‌های غذایی سراسر دنیا، و با ترکیباتی که در طول زمان به وجود آمده، سبکی منحصربه فرد ارائه می‌دهند. ما قصد داریم برای تجربه خوردن غذاهای محلی واقعی در سفر با تور چین رستوران‌های برجسته پکن را معرفی کنیم. شما در این فهرست هیچ نام تجاری بزرگی را نخواهید دید.

 

 

Nice Rice

برای کسانی که استان هونان در جنوب غربی چین را نمی‌شناسند باید بگوییم که تمامی غذاهای این منطقه تند و پر ادویه هستند. فقط با شنید رستوران رنج خوب ممکن است این تصور به شما دست دهد که از کافه‌ای دنج صحبت می‌کنیم اما وقتی داخل رستوران می‌شوید با انواعی از غذاهای سنتی و تند هونانی همچون گوشت تند و سرخ سرده که در دیگی جوشان سرو می‌شود روبرو خواهید شد. در جایی شبیه به پکن، که غذاهای سنتی تند جزو منوی غذاها نیستند، برنج زیبا با بالا بردن میزان ادویه‌جات در غذاها آن‌ها را به چیزی جدید تبدیل می‌کند.

 

 ۸ رستوران عالی در پکن برای خوردن بهترین غذاهای حلال

 

 

Nice Rice

 

 

آدرس: No.23 Dongsi Second Alley, Dongcheng District, Beijing, China

تلفن: +86 10 8408 4345

 

 

DianShanYunShui Yunnan

یون‌آن جنوب غربی‌ترین استان چین است که در مرز با کامبوج و ویتنام قرار گرفته است. این استان نه تنها به دلیل مناظر زیبا و نفسگیر شهرت بالایی دارد بلکه غذاهای آن نیز شناخته شده است. رفته رفته غذاهای یون‌آنی در پکن طرفداران زیادی پیدا کرد اما رفتن به این رستوران صفای دیگری دارد. همین که وارد رستوران می‌شوید می‌توانید از روی نمایشگر تمامی محصولات یون‌آنی را ببینید. به علاوه کل کارکنان نیز به لحجه یون‌آنی صحبت می‌کنند. به همین دلیل است که رفتن به این رستوران برای خود چینی‌ها که متوجه تفاوت لحجه می‌شوند از جذابیت زیادی برخوردار است. برای شما به عنوان یک خارجی نیز این اطمینان حاصل خواهد شد که غذاهای اصیلی را در دسترس دارید. روبروی این رستوران یک غذاخوری مشابه وجود دارد اما دیان‌شان حیاطی با فضای باز داشته و با عکس‌ها و نقاشی‌های زیبا تزئین شده است. شما می‌توانید از طعم‌های مختلف و خوشمزه شیرین،تند و ترش نودل برنج، ماهی کبابی و توفو نوش جان کنید.

 

 

DianShanYunShui Yunnan

 

 

آدرس: 25 Baofang Hutong Dongcheng Qu, Beijing Shi 100010 25 Baofang Hutong, Dongcheng Qu

 

 

اردک کبابی  Siji Minfu

شیجی مینفو نه تنها به خاطر اردک کبابی در کل پکن شهرت دارد بلکه یکی از رایج‌ترین مکان‌ها برای جذب افراد مشهورو فیلم‌برداری فیلم‌ها بوده و همچنین نمایی شگفت‌انگیز به شهر ممنوعه هم ارائه می‌دهد. برندهای اردب کبابی که احتمالا در موردشان تحقیق کرده‌اید را به فراموشی بسپارید. سیجی مینفو لمسی کاملا شخصی و حرفه‌ای از غذاها در مکانی عالی به شما ارائه می‌دهد که فکرش را هم نمی‌کنید. این رستوران فوق‌العاده که در گوشه‌ای از شهر ممنوعه قرار گرفته طراحی داخلی کاملا مدرنی دارد. به علاوه اردک‌های کبابی نیز بر روی اجاغ‌های ذغالی تهیه می‌شوند که به آن‌ها عطر و طعمی فوق‌العاده می‌دهد.

 

 ۸ رستوران عالی پکن مخصوص گیاهخواران

 

 

اردک کبابی Siji Minfu

 

 

آدرس: 1/F, Donghua Restaurant, No.32 Dengshikou West Street, Dongcheng District, Beijing, China

تلفن: +86 10 6513 5141

 

 

Jin Ding Xuan

اما برای جایی معقولانه‌تر که جیب‌تان را هم خالی نکند، به رستوران زنجیره‌ای Jin Ding Xuan بروید. یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های این برند در نزدیکی معبد Yonghegong واقع شده است. از بیرون نمای این رستوران شبیه به معابد بودایی به نظرمی‌رسد اما وقتی وارد آن می‌شوید دنیایی از غذاهای بهشتی را کشف می‌کنید. با وجود این که تمامی غذاهای این رستوران از نگاه منصفانه عالی هستند اما دیم سام محبوب‌ترین غذا در منو است. منو همیشه مثل یک کتاب در حال رشد است و مرتبا به آن انواع دیم سام‌های سراسر چین اضافه می‌شود.

 

 

Jin Ding Xuan

 

 

آدرس: 15 Tuanjiehu S Rd, TuanJieHu, Chaoyang Qu, China, 100026

تلفن: +86 10 8596 8887

 

 

Man Jie Dumpling

اگر از عاشقان دامبلینگ هستید و دوست دارید همیشه انواع مختلفی از آن را امتحان کنید حتما به مان جی بروید که طیف زیادی از آن‌ها حتی گزینه‌های گیاهی را ارائه می‌دهد. این رستوران تمیز و مدرن در شاه‌راه اصلی و در نزدیکی ایستگاه Dongsishitiao واقع شده و با این که خدمه آن به زبان انگلیسی صحبت نمی‌کنند اما منو به خوبی به انگلیسی ترجمه شده است. نه تنها دامبلینگ‌ها عالی هستند بلکه تمامی سفارش شما در فاصله ده دقیقه‌ای آماده و برای شما سرو می‌شوند.

 

 معرفی ۸ رستوران با تم‌های عجیب در پکن

 

 

Man Jie Dumpling

 

 

آدرس: Dongcheng District, Dongsi Shitie B No. 34

۱۵ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران