راهنمای گردش خلیج داتای، تفرجگاهی سبز در قلب لنکاوی

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
راهنمای گردش خلیج داتای، تفرجگاهی سبز در قلب لنکاوی

خلیج داتای منزلگاه چند مورد از منحصر به فردترین و شگفت‌انگیزترین اقامتگاه‌های لنکاوی است و این موضوع به خاطر زیبایی‌های طبیعی و شگرف منطقه و همچنین مکان سرسبزی است که در آن واقع شده، با اینحال اگر قرار باشد در یکی از این اقامتگاه‌ها سکونت نکنید، دلیل زیادی برای سفر به این منطقه نخواهید داشت چون بخش زیادی از جذابیت آن در محوطه این اقامتگاه‌ها و ویلاها واقع شده . با این حال این خلیج از مهم‌ترین نقاط لنکاوی محسوب شده وگردشگران بسیاری در سفر با تور مالزی از آن دیدن می کنند. پس بهتر است در مورد آن بیشتر بدانیم.

 


خلیج داتای


این خلیج زیبا یکی از نقاط سرسبز لنکاوی است که ساحل آن با انبوهی از جنگل‌های پرپشت احاطه شده و محیطی کاملا فارغ از دیگر نقاط جزیره را پدید آورده است. از همین رو است که اقامتگاه‌های آن تا این حد انحصاری هستند و ساحل آن که با شن‌های طلایی‌اش از هر کسی دلبری می‌کند، تا این حد خلوت و در آرامش به سر می‌برد. این ساحل زیبا طول چندانی ندارد اما با آب‌ درخشان و منظره‌ی شگفت‌انگیزش، یکی از بهترین نقاط لنکاوی برای گذران تعطیلات می‌باشد.

 

بهترین اقامتگاه‌های لنکاوی برای یک سفر خانوادگی لذت‌بخش

 

 

 خلیج داتای لنکاوی

 


منظره‌ی پیش روی خلیج داتا، کوه‌های جزایر اطراف لنکاوی است که به زیبایی در افق خوش می‌درخشد. کوه‌های سرسبز و زیبا که تا خود آب پایین کشیده شده‌اند. به همین دلیل است که از قایق سواری یکی از تفریحات مفرح در این منطقه محسوب می‌شود. به طور کلی جز مسیر جنگلی که از خود لنکاوی به این سمت وجود دارد، از طریق دریا و از کوا و پانتای کوی نیز می‌توان به خلیج داتای رسید.

 


فعالیت‌های محبوب در خلیج داتای


همانطور که گفتیم یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توانید در این خلیج انجام دهید، آفتاب‌گرفتن و انجام ورزش‌های آبی در ساحل این منطقه است. اما بیشتر هتل‌های خلیج، قایق‌های اختصاصی بسیار خوبی برای حضور در آب‌ دارند که شما را به گردش در آب‌های آرام منطقه می‌برند. این فعالیت زمانی جذاب‌تر می‌شود که سوار قایق‌های بزرگ به شکل قدیمی که در اقامتگاه‌های ۵ ستاره در نظر گرفته شده است بشوید.

 

 

 خلیج داتای

 


یک زمین گلف بسیار خوب در این منطقه وجود دارد که از جمله فعالیت‌های بسیار پرطرفدار در میان جمعیتی است که زمان سفر خود را در اقامتگاه‌های این منطقه می‌گذرانند. گشت زدن در مسیرهای جنگلی نیز از جمله محبوب‌ترین فعالیت‌ها در این منطقه است، مخصوصا اینکه چند رودخانه‌ی بسیار خوب در مسیر شما وجود داشته و می‌توانید از بودن در کنارشان لذت ببرید . موزه‌ی ارگان ابراهیم حسین و همچنین مزرعه پرورش کروکدیل لنکاوی نیز در خلیج داتای واقع شده که بد نیست از آن‌ها نیز دیدن کنید.

 

سفری با تفریحات لاکچری و ماجراجویی لذت بخش به لنکاوی

 

 

 خلیج داتای

 


یکی دیگر از نکاتی که در مورد خلیج داتای باید بدانید این است که چند مورد از لاکچری‌ترین اسپاهای جزیره، در دل طبیعت این منطقه ساخته شده است. مکان‌هایی مثل Andaman Spa، Datai Spa و Mandara Spa که می‌توانند ساعات فوق‌العاده و آرامش‌بخشی را برایتان رقم بزنند.

 


هتل‌های محبوب در خلیج داتای


اقامتگاه چهار فصل لنکاوی


در میان هتل‌های ۵ ستاره، بین اقامتگاه چهار فصل لنکاوی یا داتای باید یکی را انتخاب کنید که البته با توجه به قیمت نسبتا پایین‌تر و مکان بهتری که چهار فصل در آن واقع شده، شاید انتخاب آن ارجع‌تر باشد. جایی با ویلاهای استثنایی که همگی دارای استخر‌های بدون لبه‌ی اختصاصی بوده و از معماری فوق‌العاده جذابی بهره می‌برند. سوییت‌ها دارای حمام‌های مرمین جذابند و طراحی داخلی آن‌ها همگی با یکدیگر تفاوت دارد. ساحل، باغ، رستوران، اسپا و مراکز اختصاصی زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

 

 

 اقامتگاه چهار فصل لنکاوی

 


هتل کاسا دل مار 


اگر قصد دارید در مکانی بسیار عالی باشید، اما قرار نباشد هزینه‌ای هنگفت را متحمل شوید، این مکان جایی ایده‌آل برای شماست. هتل دارای یک استخر عالی و ساحل اختصاصی بزرگ است، رستوران و کافه داشته و یک اسپای اختصاصی لوکس در مجموعه‌اش دارد و این‌ها تنها بخشی از امکانات متعدد آن است. ۳۴ اتاق و سوییت برای هتل در نظر گرفته شده که بسیار زیبا هستند و در آن‌ها از دکور پوبی دیدنی استفاده شده است.

 

معرفی ۴ اقامتگاه‌ ساحلی فوق‌العاده در لنکاوی برای یک سفر عاشقانه

 

 

 هتل کاسا دل مار

 


سخن آخر


همانطور که گفتیم خلیج داتای برای کسانی که بخواهند طول سفر خود را در آن بگذرانند، جایی رویایی است. رستوران‌های ۵ ستاره کم‌نظیری دارد، فصایی فوق‌العاده دارد و ساحل آرامی که برای مسافران محیطی بی‌نظیر را می‌سازد، با این حال برای گشتن و سپری کردن یک روز جایی مناسب محسوب نمی‌شود.

۰۸ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران