گردش در لنکاوی همراه با کودکان

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
گردش در لنکاوی همراه با کودکان

تور لنکاوی یکی از سفرهای محبوب گردشگران به حساب می‌آید. به طوری که سالانه توریست‌های بسیار زیادی دوست دارند تا از این شهر زیبای مالزی دیدن کنند. البته بسیاری از افراد به اشتباه گمان می‌کنند که سفر به شهرهای مالزی انتخاب خوبی برای یک مسافرت خانوادگی نیست. اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید باید بگوییم که کاملا در اشتباهید. چرا که در کشور مالزی جاذبه‌های گردشگری متنوع بسیار زیادی قرار گرفته است که در بین آن‌ها گزینه‌های جالب بسیاری برای گردش به همراه خانواده و کودکان وجود دارد. اگر شما نیز قصد دارید به همراه خانواده خود با تور مالزی سفر کنید بهتر است با ما همراه شوید تا بهترین مکا‌ن‌ها برای گردش در لنکاوی به همران کودکان خود را بشناسید.

 

گردش در شالیزار لنکاوی

یکی از بهترین جاهایی که می‌توان به همراه کودکان در لنکاوی رفت شالیزارهای زیبای این شهر است. برای این منظور می‌توانید به روستای گمالای بروید. در آن‌جا شالیزارهای بسیار زیبا و دیدنی بسیار زیادی وجود دارند که مورد پسند اکثر بزرگسالان و به خصوص کودکان خواهد بود. این شالیزارها به قدری جذاب و دیدنی هستند که در طول ماه بیش از ۲۰۰۰ نفر از آن دیدن می‌کنند. اگر به کمک تور شالیزار در لنکاوی به گردش بپردازید کودکان می‌توانند از بازی‌های گروهی و کودکانه‌ای که برای آن‌ها تعبیه می‌شوند نیز استفاده کرده و نهایت لذت را از این گردش ببرند. علاوه بر آن کودکان می‌توانند به برنج کاری در این شالیزارها پرداخته و یا از بخش پرورش صدف که در آنجا قرار دارند بازدید کنند. بزرگسالان نیز می‌توانند در کنار تفریح کودکان از چشم‌اندازها و زیبایی‌های طبیعی آن بهره ببرند.

 

۸ جزیره‌ی کوچک و بهشتی در لنکاوی

رفتن به سواحل و استفاده از تفریحات آبی

لنکاوی بهترین ساحل‌های تایلند را در خود جای داده است. به همین دلیل رفتن به آن‌ها و استفاده از تفریحات آبی می‌تواند برای کودکان و البته بزرگسالان بسیار جذاب باشد. از جمله تفریحاتی که کودکان شما تا حد بسیار زیادی با آن‌ها سرگرم خواهد شد می‌توان به شن بازی، شنا و موارد بسیار دیگری از این قبیل اشاره کرد. والدین نیز می‌توانند در کنار کودکان با انجام این تفریحات سرگرم شده و از محیط دنج و سواحل زیبای لنکاوی نهایت لذت را ببرند.

بازدید از روستای آیرهانگات

اگر از مشغله کاری و استرس‌های روزمره خود خسته شده‌اید و به همین دلیل لنکاوی را برای مسافرت خود انتخاب کرده‌اید روستای آیرهانگات می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای گردش به همراه کودکان شما باشد. این روستای بی‌نظیر در فاصله ۱۴ کیلومتری از منطقه کوآ تاون واقع شده است. چشمه‌های آب گرم، استخرها، باغ‌های طبیعی، جکوزی‌های اختصاصی و ... از جمله امکاناتی هستند که در این روستا برای تفریح شما عزیزان فراهم شده است.

 

۶ تفریح آبی هیجان‌انگیز در سفر به لنکاوی

بازدید از میدان عقاب

میدان عقاب لنکاوی یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین میدان‌هایی است که در این شهر وجود دارد. این میدان با نام داتاران لانگ شناخته شده و مجسمه بسیار بزرگ و باشکوهی به شکل یک عقاب در وسط آن قرار دارد. کودکان علاقه بسیار زیادی به بازدید از این مکان معروف در لنکاوی نشان خواهند داد. شما نیز می‌توانید عکس‌های زیبای متعددی در مقابل میدان از خود گرفته و در دنیای مجازی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ورود به جهان زیر آب در لنکاوی

از دیگر مکان‌های بی‌نظیر که برای گردش در لنکاوی به همراه کودکان پیشنهاد می‌شود بازدید از آکواریوم بزرگ و زیبای آن است. در این مکان آکواریوم‌های زیبایی به شکل تونل‌های چند متری تعبیه شده‌اند و گونه‌های متعددی از آبزیان در آن‌ها وجود دارند که بازدید از آن‌ها برای کودکان جذابیت بسیار زیادی دارد. علاوه بر آن کودکان می‌توانند از پنگوئن‌هایی که در این مکان نگه‌داری می‌شوند بازدید کرده و خاطره به یادماندنی را برای خود ثبت کنند.

 

۶ سوغاتی که از سفر به لنکاوی می‌توانید هدیه ببرید

بازدید از بهشت پرندگان

بهشت پرندگان از دیگر مکان‌هایی است که کودکان در سفر به لنکاوی شیفته آن خواهند شد. این مکان بر خلاف نامی که دارند علاوه بر پرندگان گوناگون گونه‌های مختلفی از حیوانات نظیر میمون، خرگوش، شترمرغ و غیره را نیز در خود قرار داده است. به طوری که کودکان می‌توانند با رفتن به پارک وحش بهشت پرندگان لذت غذا دادن به این حیوانات را از نزدیک به دست آورند. وارد شدن به دنیای حیوانات در محیطی دنج و خوشآیند مثل این پارک نه تنها برای کودکان بلکه برای بسیاری از بزرگسالان نیز سرگرم‌کننده خواهد بود.

۱۰ دی ۱۳۹۹

نظرات کاربران