کاخ تابستانه آمان شانگهای ؛ همچون امپراطورها به سفر بروید

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
کاخ تابستانه آمان شانگهای ؛ همچون امپراطورها به سفر بروید

شانگهای را به عنوان یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان می‌شناسند. جایی که با عکس‌هایی از آسمان‌خراش‌ها و برج‌هایش شناخته می‌شود و اغلب کسانی که به این محل سفر می‌کنند، وقت خود را در مراکزی امروزی و پر زرق و برق می‌گذارنند. اما نباید فراموش کرد که وقتی با تور چین سفر می‌کنیم، به کشوری می‌رویم که فرهنگی غنی و متفاوت داشته و معماری خاصی دارد که در جهان معروف است. پس چرا به جای یک هتل ۵ ستاره‌ی امروزی که در هر نقطه‌ای از جهان پیدا می‌شود، در هتلی لوکس اما به سبک و سیاق چین قدیم اقامت نکنیم؟ جایی مثل کاخ تابستانه آمان.

 


کاخ تابستانه آمان شانگهای


کمی آن‌طرف‌تر از کاخ تابستانه پکن و تنها در ۱۵ کیلومتری شهر ممنوعه، شرکت هتل‌های زنجیره‌ای آمان هتلی خاص را در پایتخت چین بنا کرده به نام کاخ تابستانه، آن هم در جایی فوق‌العاده عالی که همه چیز سفر شما به پکن را دگرگون می‌کند. این هتل لاکچری از این بابت خاص است که به سبک و سیاق معماری سابق چینی ساخته شده و تمامی امکانات آن به بهترین شکل با سرویس دهی منحصر به فرد انجام می‌شود و کاملا به شما این حس را می‌‌دهد که همچون یک امپراطور، در سفری شاهانه هستید.

 

معرفی برترین هتل‌های لاکچری شانگهای برای سفری لوکس به چین

 

 

 کاخ تابستانه آمان شانگهای

 


این هتل امکاناتی بسیار خوب برای بازدید از دیوار بزرگ، معبد بهشت و چند نقطه گردگشری دیگر در نظر گرفته و همچنین امکاناتی بسیار خوب از جمله رستوران‌های خاص چینی، گالری هنری و همچنین باغ و گلستان زیبا را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. این هتل اگر چه از نظر ظاهر به هیچ وجه شبیه به هتل‌های لاکچری دبی یا بانکوک نیست، اما در بیشتر لیست‌های معتبر، در بین ۱۰ هتل لوکس دنیا قرار می‌گیرد.

 


اتاق‌ها و امکانات رفاهی


اقامتگاه‌هایی که شما در آن ساکن خواهید شد، در واقع سازه‌ی اصلی نیستند، اما یکی از کاخ‌های این محل است که بازسازی شده و شما در بنایی به زیبایی کاخ‌های گذشته‌ی پکن ساکن خواهید شد، اما جایی که از مصالح جدید و مدرن ساخته شده است. داخل هر کدام از اقامتگاه‌ها و اتاق‌ها نیز با همان سبک و سیاق دکور بندی شده و سعی شده در کمال گرایی، حدی قائل نشوند. به همین خاطر شما رفاهی فوق‌العاده در قالبی کاملا متفاوت از آن چیزی که فکر می‌کنید را داشته باشید.

 

 

 کاخ تابستانه آمان شانگهای

 


البته برای اقامت در این کاخ نیاز نیست حتما از اقامتگاه‌های بزرگ با سالن و اتاق خواب استفاده کنید و می‌توانید اتاق‌های آن را نیز به صورت جدا گانه تهیه کنید. در هر حال باید در نظر داشته باشید که هیچ کدام از این محل‌ها به صورت خانوادگی نبوده و در نهایت سه نفر گنجایش دارند. تمامی اتاق‌ها و اقامتگاه‌ها نیز به باغ دسترسی داشته و تمام نمای گل‌ها و گیاهان را از پنجره‌هایشان به نمیاش در می‌آورند.

 


غذا و رستوران‌ها


به طور کلی دو رستوران برای این محل در نظر گرفته شده که مهم‌ترین آن‌ها "رستوران پادشاهی چین" نام دارد و در آن می‌توانید غذاهای اصیل چینی را با کیفیتی بی‌مثال سفارش دهید. اما نکته جذاب دیگر در مورد غذاها، سرو صبحانه‌هایی بسیار عالی است که هم در اتاق و هم در آب و هوای خوب در باغ سرو می‌شود. صبحانه‌هایی که در اغلب نظرات پیرامون هتل، از آن‌ها یاد می‌شود.

 

غذاهای خوشمزه‌ در رستوران‌های شانگهای شما را عاشق خودشان می‌کنند

 

 

 کاخ تابستانه آمان شانگهای

 


مراکز مختلف هتل


درست است که شما وارد دنیایی قدیمی می‌شوید، اما امکانات قرن بیست و یکمی برای این مکان به هیچ وجه فراموش نشده و اغلب آن‌ها در زیرزمین فوق مدرن "کاخ تابستانه آمان" تدارک دیده شده است. یک مجموعه‌ی بسیار بزرگ و مجهز اسپا برای این مکان در نظر گرفته شده که همه‌ی آن چیزی که از لوکس‌ترین اسپای ممکن انتظار دارید را برآورده می‌کند. یک استخر نیز برای هتل در نظر گرفته شده که در ۲۵ متری زیر زمین واقع شده و فضایی ایده‌آل برای شنا، انجام یوگا و همچنین کسب آرامش دارد. در نهایت یک سالن ورزشی نیز با امکانات کامل وجود دارد تا بتوانید در ایام سفر به ورزش خود برسید.

 

۷ اسپای لوکس شانگهای؛ بهترین‌های شرق آسیا

 

 

 کاخ تابستانه آمان شانگهای

 


یکی دیگر از چیزهایی که شما را متعحب خواهد ساخت، سینمایی کاملا اختصاصی هتل است که ۳۷ صندلی داشته و در آن فیلم‌های مختلف یا برنامه‌های مهم تلوزیونی به نمایش گذاشته می‌شود!

 


هنر خطاطی


یکی از نکات بسیار جذاب دراین محل، ایجاد دو فضای جداگانه با اساتید آموزش خطاطی چینی است، که به صورت رایگان به تدریس این هنر می‌پردازند. در هر کدام از اقامتگاه‌ها و اتاق‌ها جوهر و لوازم مورد نیاز قرار داده شده که هر کس که خواست دستی به این کار ببرد و هنر خود را به نمایش بگذارد.

 

 

 کاخ تابستانه آمان شانگهای

 


سرویس‌دهی


یکی از نکاتی که ممکن است به مذاق خیلی‌ها خوش نیاید، سیاست هتل‌های آمان در مورد ساعات شب است. آن‌ها عقیده دارند که خواب شب مهم بوده و بخش زیادی از سرویس‌دهی خود را در این ساعات قطع می‌کنند. صبح اما همه‌ی اتاق‌ها به صورت هر روزه شیرینی‌های اورگانیک جدا از صبحانه، حمام با گیاهان و گل‌های طبیعی، حوله و لباس راحتی ابریشم و چند چیز دیگر دریافت می‌کنند تا صبحانه‌هایی که از آن‌ها یاد کردیم آماده شود.
تمامی کارکنان هتل شما را بعد از ورود به اسم صدا خواهند کرد و هر اتاق خدمتکارانی به صورت اختصاصی خواهد داشت. شما نیز مشخص می‌کنید که تمیز و مرتب کردن اتاق چه ساعت‌هایی در روز انجام شود.

 

معرفی کافه‌های جذاب با تم‌های خاص و عجیب در شانگهای

 

 

 کاخ تابستانه آمان شانگهای

 


سخن آخر، خوبی‌ها و بدی‌های کاخ تابستانه آمان


خوبی‌ها:
هتل در جایی بسیار خوب و عالی واقع شده که آب و هوایی بسیار بهتر از نقاط دیگر پکن دارد
امکانات هتل بسیار عالی بوده و در حد بهترین هتل‌‌های لوکس در تمام جهان است
بنای تاریخی، معماری متفاوت و همچنین باغ اطراف هتل واقعا زیباست
تجربه فرهنگی متفاوتی نسبت به هتل‌های دیگر در این مکان خواهید داشت
اتاق‌ها و سوییت‌های هتل جمعا به ۵۱ می‌رسد که باعث می‌شود با محیطی آرام و فوق‌العاده مواجه باشید
غذاها کیفیتی بسیار عالی و استثنایی دارند

 

 

 کاخ تابستانه آمان شانگهای

 


بدی‌ها:
مسیر رفت و آمد به هتل کمی سخت است
اینترنت رایگانی که هتل به شما ارائه می‌کند همچون اینترنت تمام چین کند و دارای محدودیت‌های زیاد است
غذای رستوران بسیار گران است
تا بعد از ظهر مردم عادی امکان ورود به بخش‌هایی ازهتل را دارند که کمی محیط بیرونی آن را شلوغ می‌کند

۰۹ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران