۱۰ رستوران برتر مشهد که سراغ غذاهای متفاوت و خوشمزه را می‌توانید از آنها بگیرید

جاذبه‌های گردشگری مشهد
۱۰ رستوران برتر مشهد که سراغ غذاهای متفاوت و خوشمزه را می‌توانید از آنها بگیرید

مشهد همان شهری است که جدای از تفریحات مذهبی و زیارتی می‌توانید روزهای خوب و پر آرامشی را در آن سپری کنید. شهری پر از بازار و مرکزخرید. شهری پر از پارک‌ها و شهربازی‌ها. شهری با بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها و همینطور هتل‌ها تا مسافران بهترین سفرهای عمرشان را در آن سپری کنند. در سفرتان با تور مشهد اگر به دنبال برترین رستوران‌ها هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا رستوران‌های مشهور و محبوب این شهر از نگاه گردشگران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- رستوران پسران کریم


یک رستوران قدیمی و عالی که نزدیک به چهل سال است در این شهر تاسیس شده و بهترین کباب‌ها و غذاهای گوشتی مهشد را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورنی که قدیم در بلوار طالقانی بوده است و امروزه در بلوار خیام ۲۳ واقع شده است. رستورانی که باقالی پلو با ماهیچه معروف‌ترین غذای منوی آن است.

 

بهترین سوغاتی‌های مشهد را در این ۱۳ مرکزخرید معتبر خریداری کنید

 

 

رستوران پسران کریم

 


۲- رستوران باغ زیتون


در سفرتان به مشهد اگر هوس غذاهای ایتالیایی کردید این رستوران بهترین جایی است که می‌توانید به آن بروید. جاییکه بهترین پیتزاها و پاستاها و راویولی را برای مهمانانش سرو می‌کند. جاییکه غذاهای منویش به اندازه‌ی کیفیتشان گران نیستند. تنوع کش لقمه‌های این رستوران نسبت به فست‌فودهای مشهد زیاد است. رستورانی که در بلوار سجاد، بهار شماره ۱۰ واقع شده است.

 

 

رستوران باغ زیتون

 


۳- رستوران معین درباری


یک رستوران که با رفتن به آن می‌توانید فضاهای رستوران‌های ایران در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ خورشیدی را تجربه کنید. رستورانی نوستالژیک با دیوراهای آینه‌کاری شده که بهترین غذاهای سنتی ایرانی و انواع کباب‌ها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که شیشلیک‌های معروفی دارد و در میز سالادش انواع دسرها و سالادها را می‌توانید به دلخواه خودتان بردارید و نوش جان کنید. رستورانی که میان پاسداران دوم و چهارم واقع شده است.

 

معرفی بهترین کافه‌های شهر مشهد

 

 

رستوران معین درباری

 


۴- کافه رستوران تراس


یک کافه رستوران بی‌نظیر که تنها سه سال از زمان تاسیس آن می‌گذرد اما در همین زمان کوتاه به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های مشهد تبدیل شده است. رستورانی که سالن کافه‌اش ظرفیت ۱۰۰ نفر و سالن پذیرایی رستورانش ظرفیت ۲۵۰ نفر را دارد. با رفتن به این رستوران که منوی غذایی متنوعی دارد بعد از نوش جان کردن غذاهای ایرانی و بین‌المللی می‌توانید بهترین دسرها را نیز نوش جان کنید و یک خاطره‌ی فراموش نشدنی از شکم‌گردی خودتان در مشهد بسازید. رستوارنی واقع شده در بلوار امامت میان خیابان‌های ششم و هشتم.

 

 

کافه رستوران تراس

 


۵- چلوکبابی امید


آنهایی که عاشق کباب‌های کوبیده‌ی درجه یک هستند اینجا یکی از بهترین رستوران‌های مشهد است که می‌توانند به آن بروند. جاییکه نزدیک به ۱۰۰ سال سابقه دارد و کباب‌ها و دوغ‌هایش حرف ندارند. رستورانی سنتی واقع شده در خیابان فدائیان اسلام ۲۱.

 

 

 چلوکبابی امید

 


۶- رستوران مرکزی نسیم لبنان


آنهایی که عاشق غذاهای عربی با چاشنی‌های خاص و فراموش نشدنی هستند این رستوران یکی از بهترین رستوران‌هایی است که می‌توانند بروند. جاییکه نان‌های مخصوص و داغ همراه غذاهایش سرو می‌کند و روبه‌روی جهاد دانشگاهی مشهد واقع شده است.

 

۷ پارک دیدنی مشهد برای یک تفریح خانوادگی

 

 

رستوران مرکزی نسیم لبنان

 


۷- رستوران الماس


مجتمع تجاری الماس مشهد در طبقه‌ی زیر همکف خود یکی از بهترین رستوران‌های مشهد را در خود جای داده است تا هم غذاهای ایرانی در آن سرو شود و هم غذاای بین‌المللی و معروف. رستورانی که در نزدیکی حرم قرار دارد و یکی از بهترین مکان‌های این شهر برای صرف غذاهای خانوادگی به حساب می‌آید. رستورانی واقع شده در خیابان امام رضا.

 

 

رستوران الماس

 


۸- رستوران ایتالیایی لیو


یک رستوران ایتالیایی جذاب با دکوری دلفریب. رستورانی که بهترین پیتزاها و پاستاهای مشهد در آن طبخ می‌شوند و مشتریان زیادی هم از میان توریست‌های داخلی و هم از میان توریست‌های خارجی دارد. رستورانی که انواع سالادها در آن سرو می‌شوند تا یکی از بهترین رستوران‌های گیاهی مشهد نیز به حساب آید. این رستوران در بلوار ملاصدرا نبش نوزدهم واقع شده است.

 

 

رستوران ایتالیایی لیو

 


۹- خانه استیک تنور


در یک دکور شیک و عالی، در یک فضای اروپایی می‌توانید بهترین استیک‌ها را نوش جان کنید و یک شب خاطره‌انگیز در مشهد را پشت سر بگذارید. رستورانی که در آن هم می‌توانید استیک‌های آبدار سفراش بدهید و هم استیک‌های برشته. رستورانی واقع شده در انتهای خیابان نوفل لوشاتو.

 

 

 خانه استیک تنور

 


۱۰- رستوران شایان


یک رستوران عالی که در روزهای گرم سال می‌توانید در فضای خارجی آن بنشینید و لذت ببرید و در روزهای سرد سال در فضای داخلی‌اش. رستورانی که در میان گردشگران به شیشلیک‌هایش شناخته می‌شود. رستورانی نسبتا شیک که بیش از فضایش به غذاهایش شناخته می‌شود. رستورانی که قبل از میدان پدیده واقع شده است.

 

 

رستوران شایان

۰۲ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران

بهاره پورحسین

با سلام
من می‌خوام تجربه‌مو باهاتون به اشتراک بزارم تا شما تصمیم بهتری بگیرید. امسال من توی سفرم به مشهد مقدس عزیزم، دو تا تجربه غذایی داشتم، اولین تجربه، ی شام فوق العاده عالی در رستوران «معین درباری» شعبه شاندیز بود، ما چهار نفر بودیم، ی شیشلیک و ی گردن سفارش دادیم به همراه سالاد بار، یعنی عالی بودا هنوز مزه گردن زیر دندونمه، به به! سرو غذا بسیار خوب بود و اندازه غذا کاملا برای دونفر مناسب بود؛ لذیذ، گرم، بسیار خوشمزه و بسیار با کیفیت. سالاد بارش تنوع خوبی داشت، سوپش خیلی خوشمزه بود و مواد غذایی مصرف شده بسیار تازه! محیط رستوران هم که نگم براتون، عالی، خوشگل، باصفا! کارکنان هم خوش اخلاق و پاسخگو. انصافا دمشون گرم! خدا قوت. سالاد بار روی غذا رایگانه و اگه سفارش غذا نداشته باشین، مبلغش 25000 تومن بود که برای اون کیفیت و تنوع قیمت مناسبیه.
و اما تجربه دوم، تجربه تلخ بدمزه! ناهار رو جوونی کردیم و رفتیم هتل درویشی! کیفیت افتضاح! سالادا پلاسیده، سوپ که نگم چه قدر بدمزه بود! نوشیدنی هم جزو سالاد بار نبود، و مبلغ سالاد بارش 35000 تومن بود! ما تقریبا نیم ساعت 40 دقیقه نشستیم تا بیان و ما سفارش بدیم، محیط رستوران بسیار شلوغ و نامنظم بود و کارکنان با صدای بلند باهم صحبت می کردن. کل محیط لابی هتل و رستوران رو هرج و مرج گرفته بود. واقعا متاسفم برای هتلی که اینقدر اسم و رسم داره اما کیفیت غذاش اینقدر پایینه! ما که کلاهمون هم اونورا بیفته، نمیریم برداریم. پیشنهادمه شمام نرید.

مدیر سایت مقتدر سیر

با سلام و احترام

از این‌که ما را در اطلاع‌رسانی بهتر و دقیق‌تر به سایر مسافران کمک می‌کنید بسیار متشکریم.

موفق باشید