کارت گردشگری ایروان؛ امکانی برای گشت و گذار ارزان و هیجان‌انگیز در این شهر

جاذبه‌های گردشگری ایروان
کارت گردشگری ایروان؛ امکانی برای گشت و گذار ارزان و هیجان‌انگیز در این شهر

ایروان یکی از خاص‌ترین شهرهای جهان است که می‌‎شود ارزان و مطمئن به آن سفر کرد و از قدم گذاشتن در جای‌جای آن لذت برد. شهری پر از صومعه‌ها و کلیساها پر از پارک‌ها، پر از رستوران‌ها و کافه‌ها، پر از جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی گردشگری که قادر است مسافران زیادی را به خودش بکشاند. شهری بی‌نظیر که در تمامی فصول سال می‌توان به آن سفر کرد و خوش گذراند. در سفرتان با تور ارمنستان به این شهر اگر به فکر گشت و گذارهای ارزان قیمت و با کیفیت هستید همراه ما باشید تا ایروان کارت را به شما معرفی کنیم. کارتی که امکانات و خدمات فراوانی به مسافران این شهر ارائه می‌کند.

 


ایروان کارت


ایروان کارت، یک کارت گردشگری ویژه است که مسئولان این شهر برای گردشگران در نظر گرفته‌اند. کارتی که به صورت اینترنتی در ازای پرداخت مبلغی نه چندان گران می‌توانید دریافت کنید تا از خدمات و تسهیلات گردشگری این شهر به صورت ویژه و ارزان قیمت استفاده کنید. کارتی که ثبت‌نامش از طریق سایت انجام می‌شود و هم از این طریق است که می‌توانید کارت خود را دریافت کنید. خدمات این کارت شامل مراکز تفریحی، اقامتی، رستوران‌ها و مواردی از این دست می‌شود.

 

۸ دلیل برای اینکه چرا باید به شهری همچون ایروان سفر کنید

 

 

 ایروان کارت

 


آدرس سایت: Yerevancard.com

 


مدت خدمات ایروان کارت


به تعداد روزهایی که در این شهر رفت و آمد دارید و یا می‌خواهید بمانید می‌توانید ایروان کارت‌های متفاوت؛ از یک روزه تا یکساله دریافت کنید. هرکدام از این کارت‌ها امتیازات متفاوتی دارند و این امتیازات سبب می‌شود هرکدام قیمت‌های متفاوتی داشته باشند. با ورود به سایت ایروان کارت می‌توانید با توجه به هزینه‌ای که می‌خواهید در سفر به این شهر داشته باشید کارت مورد نظر خودتان را خریداری کنید. برخی از ایروان کارت‌ها همراه خودشان سیم کارت رایگان و مقداری حجم اینترنت دارند. این کارت پس از خرید به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست. این کارت‌ها را پس از خرید اینترنتی می‌توانید از دفاتر نمایندگی مختلف‌شان در شهر ایروان دریافت کنید و یا می‌توانید بخواهید آن را به محل اقامت شما در شهر ایروان بیاورند.

 

 

 ایروان کارت

 


برخی از تورهای رایگانی که می‌توانید با خرید ایروان کارت در آنها شرکت کنید


تور رایگان زمستانی ایروان‌ گردی
تور رایگان اچمیادزین و زوارتنوتس
تور رایگان گارنی و صومعه ی گغارد


برخی از موزه‌ها و مکان‌های دیدنی ایروان که با داشتن ایروان کارت می‌توانید رایگان از آنها دیدن کنید


موزه‌ی تاریخ ایروان
موزه‌ی کومیتاس
موزه‌ی اربونی‌
موزه‌ی ماتناداران
گالری ملی ارمنستان
موزه‌ی هنر و ادبیات چارنتس
موزه‌ی زمین‌ شناسی ارمنستان
موزه‌ی هنرهای روسی
موزه‌ی چاپ ایروان
موزه‌ی منبت کاری ایروان
دهکده ی باستانی شنگاویت
موزه تاریخ ارمنستان
موزه‌ی سرگئی پاراجانف


برخی از هتل‌های ایروان که با داشتن ایروان کارت می‌توانید از آنها تخفیف بگیرید


با در دست داشتن این کارت از ۱۰ تا ۳۰ درصد می‌توانید از هتل‌های مای هتل ایروان، هتل کانتار، هتل هابی، هتل آرتساخ ،هتل اربونی، هتل اپرا سوییت، هاستل جی آر هاوس، هتل بوتیک باس، هتل سیلک رود، هتل سیلاچی و هاستل ایروان، هتل متروپل، هتل امپریال پالاس ایروان،هتل سیل پلاز، هتل دیاموند ایروان، هتل ناره هتل الیزیوم گالری، هتل فروم ایروان، هتل مگ، هتل اروپا تخفیف بگیرید. اطلاعات بیشتر از نام هتل‌ها و درصد مختلف تخفیف‌ها را می‌توانید از وب‌سایت ایروان کارت به دست بیاورید.

 

معرفی برترین موزه‌های ایروان برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ ارمنستان

 

 

 ایروان کارت

 


برخی رستوران‌های ایروان که با داشتن ایروان کارت می‌توانید از آنها تخفیف بگیرید


با داشتن این کارت می‌توانید از تخفیفات ۱۰ تا ۴۰ درصدی برخی از رستوران‌ها اعم از؛ کافه آسترال، رستوران مارکوپولو، رستوران ایپکور، رستوران سوشی توریا، رستوران کیوتو لاونج، رستوران دریان، رستوران پیتزا توریا ایروان، رستوران گیوی تو می استفاده کنید. لیست بیشتر و کاملتر این رستوران‌ها را می‌توانید در وب‌سایت ایروان کارت پیدا کنید.

 

 

 ایروان کارت

 


با در دست داشتن این کارت همچنین می‌توانید از تعداد زیادی از فروشگاه‌های این شهر خریدهای با تخفیف انجام دهید. بنابراین ثبت‌نام کردن و گرفتن این کارت برای شمایی که می‌خواهید به عنوان گردشگر چند روز را در این شهر بگذرانید می‌تواند یک اتفاق بسیار خوب باشد.

۰۲ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران