شگفت‌انگیزترین هتل‌های ویتنام که شما را تا لمس بهشت می‌برند

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
شگفت‌انگیزترین هتل‌های ویتنام که شما را تا لمس بهشت می‌برند

تنها تا چند دهه پیش ویتنام کشوی جنگ زده و ویرانه بود اما حالا به لطف پیشرفت‌های صنعت جهانگردی به یکی از مقاصد جذاب آسیایی تبدیل شده است. شما در این کشور با روستاهای ستنی، مزارع چشمگیر برنج، چای و کوه‌های سرسبز روبرو هستید. معابد تاریخی، بناهای ویرانه ، ساختمان‌های دوران استعماری و البته غذاهای شگفت‌انگیز محلی از تجارب متنوعی است که در این کشور کوچک کسب خواهید کرد.در سفر با تور ویتنام و با اقامت در هتل‌های شگفت‌انگیز با مناظر جادویی، می‌توانید تمام این ویژگی‌ها را یکجا تجربه کنید.

 

 

InterContinental Danang

هتل ساحلی اینترکانتیننتال در شبه جزیره دانانگ سان فقط هتلی ۵ ستاره با باغ نیست. بلکه کنسرسیوم مسافرتی و جهانگردی اسم این هتل را در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ بین هتل‌های برتر دنیا قرار داده بود. این هتل ۵ ستاره رویایی که تمام بزرگان و رهبران دنیا را به خود جذب می‌کند در بین کوه‌ها و تپه‌های سرسبز با نمایی از خلیج خصوصی پنهان شده است. شما در این هتل ویژگی‌های متنوع و برجسته‌ای همچون استخرهای شنای رو باز و سر پوشیده، استخر بی‌نهایت، ماساژ، اسپا، مرکز تناسب اندام، ساحل، باشگاه تفریحی کودکان، غواصی و شنا، دوچرخه‌سواری، کتابخانه، کارائوکه، صعود و پیاده‌روی، ماهیگیری و زمین تنیس و ده‌ها مورد دیگر را در دسترس خود خواهید داشت.

 

۹ تجربه شگفت‌انگیز و متفاوت که در ویتنام نباید از دست بدهید

 

 

 InterContinental

 

 

آدرس:  Thọ Quang, Sơn Trà, Da Nang, Vietnam

تلفن: +84 236 3938 888

 

 

Whale Island Resort

اقامتگاه جزیره نهنگ تنها نقطه توسعه یافته در جزیره گرمسیری در دو ساعتی شمال نهاترانگ قرار گرفته است. شما می‌توانید در اینجا با غواصی به تماشای زندگی زیر آب بروید و یا در آب‌های کریستالی خلیج اقامتگاه جزیره نهنگ شنا کنید. البته ماهیگیری ممنوع بوده و محیط جزیره آنقدر کوچک است که ظرف چند ساعت می‌توانید تمام آن را زیر پا بگذارید. مهمانانی که قبلا رفته‌اند می‌گویند این اقامتگاه خصوصی و منحصر به فرد برای دوری شلوغی از شهرهای ویتنام جایی رویایی و فراموش نشدنی است. شما می‌توانید در خانه‌های سنتی بامیو و یا خانه‌های روستایی مدرن که هر دوی آن‌ها دارای سقف‌های شیب‌دار بوده و مجهز به امکانات رفاهی هستند بمانید. در تمامی سوییت‌های این اقامتگاه شما به حمام‌های خصوصی و چشمگیر با دوش‌های امروزی دسترسی دارید.

 

 

 Whale Island Resort

 

 

آدرس: 39 Au Co, Phước Tiến, Thành phố Nha Trang, Khánh Hòa, Vietnam

تلفن: +84 258 3840 501

 

 

هانویی، InterContinental Hanoi Westlake

اگر به سفرهای تجاری می‌روید شاید بد نباشد بدانید که World Travel Awards طی دو سال این هتل را از اقامتگاه‌های پیش‌رو در ویتنام با استانداردها و معیارهای جهانی معرفی کرده است. این هتل بر روی بزرگ ترین دریاچه هانویی واقع شده و از چندین ساختمان مختلف با سوییت‌هایی مجلل تشکیل شده با پل‌هایی به هم متصل شده‌اند. اتاق‌های لوکس این هتل دارای تراس با نمای دریاچه هستند، به این ترتیب شما صبح را با نمای فوق‌العاده دریاچه شروع کرده و از حس سرزندگی پر خواهید شد. جدا از امکانات بسیار مطلوب داخل هتل، شما در فاصله چند دقیقه‌ای از میدان قدیمی و معبد ۸۰۰ ساله گل نیلوفر هم قرار دارید. پس می‌توانید با قدم‌زنی به نقاط دیدنی متعددی هم دسترسی داشته باشید.

 

۱۰ کافه و کافی شاپ عالی در دالات شهر زیبایی‌های ویتنام

 

 

 InterContinental Hanoi

 

 

آدرس: 05 Từ Hoa, Quảng An, Tây Hồ, Hà Nội, Vietnam

تلفن: +84 24 6270 8888

 

 

هویی، تالاب و نادا

اقامتگاه تالاب و نادا بین شهرهای تاریخی هویی و موی ان، در سواحل تالاب تام جیانگ یکی از بزرگ‌ترین تالاب‌های جنوب شرقی آسیا قرار دارد. به علاوه این اقامتگاه اولین هتل مدرن ویتنام بود که روی آب ساخته شد. شما در سوییت‌های این هتل از امکانات مدرن و لوکس و مناظری بی‌نهایت زیبا بهره می‌برید که خاطره‌اش هرگز در زندگی‌تان محو نخواد شد. به طور کلی ۲۹ ویلا در این هتل گنجانده شده همه‌شان دارای عرشه آفتاب‌گیر خصوصی و نمای رو به باغ یا آب هستند.

 

 

 تالاب و نادا

 

 

آدرس: 41/ 23, Đoàn Trọng Truyến, tt Phú Lộc, Phú Lộc, Thừa Thiên Huế, Vietnam

تلفن: +84 234 3819 397

 

 

Mai Chau Lodge

اگر به فرهنگ ویتنامی علاقه دارید و می‌خواهید راجب آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست بیاورید Mai Chau Lodge از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود. در فاصله حدودا ۱۴۵ کیلومتری هانویی، منطقه Mai Chau قرار گرفته که در آن چندین قبیله ویتنامی ساکن هستند. شما با اقامت در این هتل می‌توانید در پکیج‌های تفریحی متفاوتی در قالب تورهای طبیعت‌گردی شرکت کرده و درباره هر کدام از این قبال و طبیعت اطراف چیزهای گوناگونی یاد بگیرید. هر کدام از سوییت‌های این اقامتگاه به امکانات مدرن مجهز شده و دارای مبلمان‌ها و تخت خواب‌های راحت هستند. مناظر زیبای اطراف نیز روح خسته از زندگی ماشینی شما را درمان می‌کنند.

 

 

 Mai Chau Lodge

 

 

آدرس: Chiềng Châu, Mai Châu District, Hoa Binh, Vietnam

تلفن: +84 218 3868 959

۰۸ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران