۱۰ رستوران برتر دبی در سال ۲۰۱۸ به انتخاب سایت تایم اوت دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
۱۰ رستوران برتر دبی در سال ۲۰۱۸ به انتخاب سایت تایم اوت دبی

دبی شهری بسیار مدرن در حاشیه خلیج فارس است که پیشرفته‌ترین نسخه هرچیزی در آن استفاده شده است. وجود هتل‌های فوق لاکچری و مراکز خرید شگفت‌انگیز باعث شده تا این شهر صحنه بهترین رستوران‌های دنیا از سراسر دنیا باشد. در سفر با تور دبی یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید رستوران‌گردی بین بهترین‌های شهر است. شاید فکر گرانی غذاها باشید اما بی‌شک بعد از این که به یکی از این رستوران‌ها رفتید می‌بینید که غذاهای لذیذ ارزش صرف هزینه را داشته‌اند.

 

رستوران‌های آسیایی در دبی

 

3 Fils

تمرکز اصلی این رستوران بی‌تکلف آسیایی بر طبخ انواع ماهی بوده و ماهی‌هایی که پخت می‌کند هم معمولا صید بندر ماهیگیری جمیرا است. با این که این رستوران در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده اما توانسته به خوبی جای خودش را میان رستوران‌های برجسته شهر باز کند. پیشرفت طبیعی رو به بالای رستوران باعث شد تا در رده بهترین سالن‌های غذاخوری آسیایی دبی قرار بگیرد. سرآشپز سابق رستوران زنگو حالا در این سالن غذاخوری بهترین ظروف آسیایی را ارائه می‌دهد. به صورت هفتگی هم سرآشپز Anuar برخی از بهترین غذاهای دریایی ژاپن را ارائه می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌ها برای تجربه خوردن یک سوشی خوشمزه در دبی

 

 

3 Fils

 

 

آدرس: Shop 02, Jumeirah Fishing Harbour 1, Near Omnia Gourmet, Al Urouba St. - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 333 4003

 

 

آسیا آسیا

با این که آسیای شرقی از دبی فاصله زیادی دارد اما رستوران‌های آسیایی و مخصوصا غذاهای ژاپنی طرفداران زیادی دارند. یکی از رستوران‌هایی که شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه آسیایی همچون دیم سام و سوشی نوش جان کنید و در عین حال از تماشای دبی مارینا هم لذت ببرید. این رستوران که در Pier ۷ واق شده یکی از جاهایی است که باید به آن بروید.

 

 

آسیا آسیا

 

 

رستوران‌های چینی در دبی

 

هاکاسان

این رستوران بسیار معروف و برجسته در واقع از برندهای زنجیره‌ای جهانی است که شعبه‌ای هم در دبی افتتاح کرده و به ارائه غذاهای فوق‌العاده می‌پردازد. شما در این رستوران شانس خوردن غذاهایی فراموش نشدنی در محیطی چشمگیر را خواهید داشت. منوی هاکاسان با دقت و ظرافت از بهترین غذاهای چینی مثل مرغ بو داده در یک سس بادام زمینی خوش طعم تشکیل شده است. منو دارای گزینه‌های بسیار گران‌قیمتی‌ست اما همچنان صاحب نظران معتقدند که این قیمت گذاری ارزش غذا را دارد.

 

 

هاکاسان

 

 

رویال چینا

این رستوران برجسته چینی که در مرکز مالی بین‌المللی دبی واقع شده از نام‌های برنده جوایز آشپزی است که طرفداران زیادی دارد. شما در این رستوران می‌توانید برخی از بهترین غذاهای کانتونی مخصوصا اردک کبابی را پیدا کرده و از خوردن آن‌ها لذت ببرید.

 

 

برترین رستوران‌های فضای باز دبی با دورنمایی بی‌نظیر از شهر و ساحل

 

 

رویال چینا

 

 

Zheng He’s

این رستوران چینی نه در بین هم رده‌های خود بلکه به دلیل نمای شگفت‌انگیزی که ارائه می‌دهد بین رستوران‌های دبی محلی عالی برای خوردن غذا و لذت بردن از نمای شهر شناخته می‌شود. ژنگ در جمیرا واقع شده و منظره‌ای زیبا به کانال‌های آبی ارائه می‌دهد.

 

 

Zheng He’s

 

 

رستوران‌های اروپایی در دبی

 

Folly

فلی از رستوران‌های مدرن و خلاقانه به مدیریت دو آشپر برجسته Nick Alvis و Scott Price است که تقریبا کسی در دبی نیست این رستوران نشناسد و یا حداقل یک بار نرفته باشد. رستوران دارای قسمت‌های ناهارخوری مختلفی مثل تراس رو باز با نمای بسیار دیدنی و جذاب جمیرا است. برای تجربه غذاهایی منحصر به فرد با طراحی‌های خلاقانه میزی رزرو کنید و برای شامی رمانتیک به این رستوران بروید.

 

 

Folly

 

 

Bread Street Kitchen

Gordon Ramsay به دلیل رستوران‌های فوق‌العاده و موفقش نامی بسیار آشنا و معروف در زمینه آشپزی بین‌المللی است. این غذاخوری آتلانتیسی بهترین گزینه‌های ممکن را مقابل شما قرار می‌دهد. مخصوصا اگر از عاشقان غذاهای بریتانیایی باشید بعد از یک بار غذا خوردن در این رستوران هربار برای وعده بعد برنامه ریزی خواهید کرد. خوراک گوشت گاو ولینگتون از گزینه‌های برجسته‌ایست که باید امتحان کنید.

 

 

Bread Street Kitchen

 

 

ایلیا

ایلیا از رستوران‌های همیشگی و ثابت در منطقه بور دبی است که بهترین غذاهای یونانی را ارائه می‌دهد. غذاهای یونانی به دلیل اشتراک فرهنگ بین اروپای غربی و همینطور ترکیه غذاهایی ارائه می‌دهد که به هر ذائقه‌ای سازگار است. چیزی مابین شرق و غرب.

 

۷ رستوران ویژه‌ در دبی مخصوص گیاهخوران

 

 

ایلیا

 

 

رستوران‌های فرانسوی در دبی

 

La Petite Maison

با گذر سال‌های متمادی این رستوران همچنان محبوبیت خودش را منطقه مالی بین‌المللی دبی حفظ کرده است. خوراک بره خوشمزه، پوره پنیری سیب زمینی و سالاد تازه و گزینه‌های متنوع دیگر، هر چیزی که انتخاب کنید جذابیت خاص خودش را داشته و شما را ناامید نخواهد کرد.

 

 

La Petite Maison

 

 

رستوران‌های هندی در دبی

 

Trèsind

اگر در فکر تجربه‌ای جدید و متفاوت هستید Trèsind جاییست که باید به آن بروید. شما در این رستوران می‌توانید مراحل آماده‌سازی غذا توسط آشپزان را ببینید و از صحت و سلامت چیزی که قرار است بخورید مطمئن شوید. طراحی و تزئین غذاها عالی بوده و همه گزینه‌ها از نام‌های شناخته هندی انتخاب شده‌اند. به همین دلیل انتخاب بین غذاها برای شما کاری دشوار خواهد بود.

 

 

Trèsind

۲۷ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران