بهترین رستوران‌های ایتالیایی مسکو

جاذبه‌های گردشگری مسکو
بهترین رستوران‌های ایتالیایی مسکو

شاید مسکو یکی از مقاصد توریستی برجسته در روسیه باشد که جاهای دیدنی فراوانی به شما عرضه کند اما خوشبختانه در این شهر شما می‌توانید تجارب منحصر به فرد زیادی را به دست بیاورید که هیچ ربطی به روسیه نداشته باشد. مثلا شما می‌توانید به رستوران‌های مختلف بروید و با بهترین غذاهای سرآشپزان زبده طعمی جدید را امتحان کنید. مسکو پر از رستوران‌های ایتالیایی برجسته است که شما را به قلب اروپا و کشور هنر و زیبایی می‌برد. در سفر با تور روسیه می‌توانید غذاهای کلاسیک ایتالیایی را در کنار نوشیدنی‌های فوق‌العاده امتحان کنید.

 

 

Luciano Moscow

لوچیانو مسکو رستورانی با غذاهای ایتالیایی سنتی و از زیر شاخه‌های خرگوش سفید بوده و تنها جایی در کل روسیه است که پیتزایی فوق‌العاده و مورد تایید Associazione Verace Pizza Napoletana را عرضه می‌کند. منوی رستوران شامل انواع پاستاهای کلاسیک هر منطقه، کورس‌های مختلفی از غذاهای سنتی مدیترانه‌ای و فهرست گسترده‌ای از انواع دسرها است. همچنین صبحانه ساعت ۹ صبح نیز سرو می‌شود که می‌توانید خودتان را به آن رسانده و از خوردن آن لذت ببرید.

 

۵ رستوران عالی در مسکو برای قرارها و دیدارهای عاشقانه

 

 

Luciano Moscow

 

 

آدرس: 3 Smolenskaya Square, Tsentralnyy administrativnyy okrug Moskva, 121099, Russia

تلفن: +74959815558

 

 

Da Pino

دا پینو یکی از رستوران‌های برجسته معمولی اما شیک در مسکو است که به صورت زنجیره‌ای فعالیت کرده و غذاهای ایتالیایی منطقه‌های مختلف را آماده می‌کند. در این رستوران منویی گسترده از نوشیدنی‌های اروپایی و غذاهای کلاسیک اروپایی انتظار شما را می‌کشد. ترامیسوی کلاسیک ایتالیایی یکی از بهترین خوراکی‌های این رستوران است که حتما باید آن را امتحان کنید. جدا از آن فضای دا پینو فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی بوده و حس بسیار خوبی از حضور در آن را به شما منتقل می‌کند. با وجود طراحی مدرن صمیمیت و گرمای خاصی در فضای آن جریان دارد. با این که غذا و طراحی داخلی رستوران تاثیر مستقیمی برا روی قیمت منو دارد اما با رستورانی معقول طرف هستید که بر روی همه چیز منصفانه قیمت‌گذاری کرده است.

 

 

Da Pino

 

 

آدرس: 23 строение 1 Bol'shaya Bronnaya Ulitsa, Tsentralnyy administrativnyy okrug Moskva, 123104, Russia

تلفن: +74957404090

 

 

Andiamo

اگر به دنبال رستورانی همه چیز تمام در مسکو هستید پس حتما به اندیامو بروید و غذایی فوق‌العاده لذیذ را نوش جان کنید. البته وقتی می‌گوییم همه چیز تمام نه فقط منظور به غذا بلکه سرویس دهی عالی، جوی عالی، جنب و جوش ایتالیایی، نورپردازی و میز و صندلی‌های چوبی هم هست که مجموعه آن‌ها در کنار هم از این رستوران گزینه‌ای غیرقابل چشم‌پوشی ساخته‌اند. البته رستوران از صبحانه به بعد فعالیت خود را برای ناهار و شام آغاز می‌کند و خبری از صبحانه در آن نیست. این رستوران زنجیره‌ای ایتالیایی سمت و سویی از غذاهای کلاسیک ایتالیایی را ارائه می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید غذاهایی که تا به حال امتحان نکردید را سفارش دهید پس به جایی درست رفته‌اید.

 

۷ کافه رستوران درجه یک مسکو مخصوص غذاهای گیاهی و گیاهخواران

 

 

Andiamo

 

 

آدرس: 4, стр. 2 Ulitsa Stroiteley, Yugo-Zapadnyy administrativnyy okrug Moskva, 119311, Russia

تلفن: +74957895678

 

 

Friends & Family

یکی دیگر از ناهار خوری‌های زنجیره‌ای مسکو دوستان و خانواده است که منوی آن از ۴ بخش اصلی آنتیپاستی، پریمی، سکندی، دلچی و یک منوی اضافه سوشی سرآشپز برای کسانی که چیزی متفاوت می‌خواهند، تشکیل شده است. غذاهای این رستوران عموما ایتالیایی و روستایی هستند و سبک و اندازه آن‌ها به نحوی است که می‌توانید با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. یکی از غذاهایی که حتما باید در این رستوران تجربه کنید ریسوتو است. شما می‌توانید از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ۱۲:۳۰ شب وقتی را برای رفتن به این رستوران در نظر بگیرید.

 

 

Friends & Family

 

 

آدرس: 26 Ulitsa Leninskaya Sloboda, Yuzhnyy administrativnyy okrug Moskva, 115280, Russia

تلفن: +74958032626

 

 

Semifreddo

Semifreddo یکی از مشهورترین رستوران‌های ایتالیایی در مسکو است که منحصرا غذاهای این کشور را در طعم و کیفیتی منحصر به فرد ارائه می‌دهد. در واقع این رستوران، پروژه سرآشپز معروف ایتالیایی با دو ستاره میشلین به اسم نینو گرازیانو است. این رستوران می‌کوشد تا با حفظ سنت‌های غذایی ایتالیایی و ایجاد نوعی سازگاری با محیط متفاوت مردم و ذائقه‌شان، باکیفیت‌ترین غذای ممکن را ارائه دهد. پس اگر در روسیه هستید و اشتیاق کسب تجربه‌ای از غذاهای ایتالیایی را با گل کدو، پنیر ریکوتا، Ricetta Risotto ai funghi و رایولی کدو تنبل را دارید حتما میزی در این رستوران رزرو کنید. شما می‌توانید از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب برای خوردن وعده‌های ناهار و شام به این رستوران مراجعه کنید.

 

بهترین کافه‌های هنری شهر مسکو؛ برای آنها که عاشق عکاسی کردن و ثبت لحظات ویژه‌اند

 

 

Semifreddo

 

 

آدرس: 11, стр. 55, Ulitsa Timura Frunze, Moscow, Russia, 119021

تلفن: +74951815555

۲۷ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران