۹ کافه پرشور و هیجان پاتایا که تا حوالی صبح‌ درهایش به روی گردشگران باز است

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
۹ کافه پرشور و هیجان پاتایا که تا حوالی صبح‌ درهایش به روی گردشگران باز است

پاتایا یکی از پرهیجان‌ترین جزیره‌های تایلند است که آرام و قرار ندارد. جزیره‌ای رویایی و جادویی با بهترین امکانات تفریحی و اقامتی. جزیره‌ای با سواحلی جذاب. جزیره‌ای با خیابان‎‌های همیشه بیدار. جزیره‌ای با بازارهای شبانه و روزانه‌ی محلی که ارزان‌ترین خریدها را در آن می‌توانید انجام بدهید. در سفرتان با تور تایلند به پاتایا اگر به دنبال شب‌های خاطره‌ساز و پرشور هستید . همراه ما باشید تا ۹ کافه‌ی مشهور این شهر که هرشب تا حوالی صبح درهایش به روی مشتریانشان باز است را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Horizon


یک کافه‌ی معروف واقع شده در طبقه‌ی سی و چهارم هتل هیلتون پاتایا که هرشب از حوالی غروب رفته رفته شلوغ و شلوغ‌تر می‌شود تا یک شب پر از رقص و آواز را برای مشتریانش بسازد. کافه‌ای که چشم‌اندازی فوق‌العاده از پاتایا به مهمانانش ارائه می‌دهد و از آنها تا حوالی صبح پذیرایی می‌کند.

 

بهترین و خاص‌ترین کافه‌های پاتایا؛ شهر همیشه بیدار تایلند

 

 

Horizon

 


نشانی: نانگ پروئه

 


۲- Hard rock cafe


یک کافه‌ی ساحلی درجه یک که با رفتن به آن می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های این شهر را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‎‌ای که یک شب متفاوت از حضورتان در پاتایا برایتان می‌سازد و بدون تردید خاطره‌ای خوش از این شهر برایتان به یادگار می‌گذارد. کافه‌ای که در بعضی شب‌ها فستیوال کف‌بازی در آن برگزار می‌شود و از این رو در بین گردشگران نام آشناست.

 

 

Hard rock cafe

 


نشانی: نونگ پروئه بانگلامونگ، جاده ساحلی پاتایا

 


۳- Moulin Rouge


یک کافه‌ی بی‌نظیر برای آنهایی که عاشق کافه‌ها و باشگاه‌های اروپایی به ویژه فرانسوی هستند. کافه‌ای که در روزهای آخر هفته تا ساعت ۶ صبح درهایش به روی مشتریانش باز است و امکان دیدن غروب و طلوع آفتاب را برای آنها فراهم می‌آورد. کافه‌ای واقع شده در دل شهر و رفت و آمد مردمان و گردشگران.

 

۸ کافه‌ هیجان‌انگیز شبانه‌ در پاتایا برای دیدن زیبایی‌های شهر از ارتفاع

 

 

Moulin Rouge

 


نشانی: پاتایا، واکینگ استیریت

 


۴- V20 Ice bar


اگر عاشق بهترین و انرژی‌بخش ترین نوشیدنی‌های خنک هستید، اگر می‌خواهید در همه‌ی شلوغی‌ها و شورها و هیجان‌ها و صداها شکم گرسنه‌تان را سیر کنید، در سفرتان به پاتایا به شما پیشنهاد می‌کنیم یک شب به این کافه تشریف ببرید و تا حوالی صبح انرژی سرشارتان را خالی کنید. درهای این کافه‌ی شبانه همه روزه تا ساعت ۴ صبح به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

V20 Ice bar

 


نشانی: واکینگ استیریت، سوی ۱۵

 


۵- Tony’s entertainment complex


یک مجموعه‌ی فوق‌العاده با تم سپید رنگ که یکی از بهترین دی‌جی‌های پاتایا را در اختیار دارد و از حضور همه‌ی مسافران باانگیزه و پر حرارت استقبال می‌کند. کافه‌ای که هرشب تا 2 نیمه شب مشتریانش را در رقص و صدا غرق می‌کند تا برای آنها یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی از پاتایا بسازد.

 

گردش در واکینگ استریت پاتایا؛ شهر سفرهای دسته جمعی تایلند

 

 

Tony’s entertainment complex

 


نشانی: جاده خون دوئن

 


۶- Havana bar


یک بار کوبایی عالی برای آنهایی که عاشق کشیدن سیگار برگ هستند و می‌خواهند حال و هوای کشورهای آمریکای جنوبی را به خودشان بگیرند. کافه‌ای که تا ساعت ۱ نیمه شب درهایش به روی مشتریانش باز است و آنها را به وجد می‌آورد.

 

 

Havana bar

 


نشانی: تانونگ پاتایا سای ۱

 


۷- Goodfellas


در سفرتان به پاتایا اگر علاقه‌مند فستیوال‌ها و دورهمی‌ها هستید، اگر می‌خواهید برقصید و فریاد بزنید، اگر می‌خواهید بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید و به هیجان بیایید باید به این کافه‌ی شبانه تشریف ببرید. جاییکه در روزهای آخر هفته تا ساعت ۵ صبح درهایش به روی مشتریانش باز است و برای آنها خاطره‌سازی می‌کند.

 

 

Goodfellas

 


نشانی: نا کاوئه، پاتایاساینوئنگ

 


۸- Mulligan’s irish


یک کافه‌ی ساحلی عالی برای آنهایی که عاشق رقصیدن در شن‌ها و غوطه خوردن در آبها هستند. کافه‌ای که بهترین نوشیدنی‌ها را با قیمت‌های مناسب به مهمانانش ارائه می‌کند. با رفتن به این کافه می‌توانید ماه را در آب دریا تماشا کنید و لذت ببرید.

 

 

Mulligan’s irish

 


نشانی: جاده ساحلی، سنترال فستیوال

 


۹- Lima Lima club


یک کلاب عالی که دو طبقه‌ی مجزا برای رقصیدن دارد و بهترین دی‌جی‌های این جزیره را به استخدام خود درآورده است. باشگاهی که هرشب تا ساعت ۴ صبح درهایش به روی مشتریانش باز است تا آنها را با انرژی بگیرد و تخلیه شده و آرام به شهر پس بدهد.

 

 

Lima Lima club

 


نشانی: بالی هیل پیئر

۱۲ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران