۹ رستوران ایتالیایی در پکن برای عاشقان پیتزا و پاستا

جاذبه‌های گردشگری پکن
۹ رستوران ایتالیایی در پکن برای عاشقان پیتزا و پاستا

پکن یکی از زیباترین و شلوغ‌ترین کشورهای جهان است که از تمامی نقاط عالم مسافر دارد. شهری صنعتی و توریستی با مردمانی سخت کوش و ساده زیست. شهری با بهترین امکانات رفاهی و اقامتی. در سفرتان با تور چین  به پکن اگر به غذاهای خاص چینی علاقه‌ای ندارید همراه ما باشید تا ۹ رستوران ایتالیایی برتر این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. رستوران‌هایی که خوشمزه‌ترین غذاهای جهان را می‌توانید در آنها نوش جان کنید.

 


۱- Bottega


یک رستوران عالی با بهترین پیتزاها برای آنهایی که عاشق پیتزاهای خاص و جدید هستند. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید طیف وسیعی از پیتزاها را مشاهده کنید و از میان آنها آنچه حدس می‌زنید باب میل‌تان باشد را انتخاب کنید. همچنین با رفتن به این رستوران بعد از نوش جان کردن پیتزاهای درجه یک می‌توانید بهترین ترامیسوها و دسرهای شکلاتی را نیز سفارش بدهید و با خیال راحت برای هضم غذا آنها را نوش جان کنید.

 

۸ رستوران عالی پکن مخصوص گیاهخواران

 

 

Bottega

 


نشانی: سانلیتوم بلیو ۸۱، نالی پاتیو F/۲

 


۲- Scott’s family


یک رستوران خانوادگی عالی، لوکس و البته گران قیمت. جاییکه بیش از پیتزاهایش به پاستاها و راویولی‌اش معروف است. جاییکه هم منوی غذاهایش غنی است و هم منوی دسرهایش. در سفرتان به پکن اگر می‌خواهید یک روز دلی از عزا دربیاورید و لذیذترین غذاها را نوش جان کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید. درهای این رستوران همه روزه از ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Scott’s family

 


نشانی: سنلیتوم دونجیجه ۴

 


۳- Tavola Italian dining


یک رستوران ایتالیایی درجه یک برای آنهایی که می‌خواهند در یک مکان عالی لذیذترین غذاهای دنیا را نوش جان کنند. یک رستوران منحصر به فرد که حال و هوای مهمانانش را عوض می‌کند و هم برای قرارهای کاری مناسب است و هم حضورهای رمانتیک و عاشقانه. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۰ شب به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

غذاهای اصیل چینی را در کدام رستوران‌های پکن بخوریم؟

 

 

 Tavola Italian dining

 


نشانی: سان یوآن گیئو، جاده شرقی دونگ فانگ ۱۹

 


۴- Simply fresh


در یک فضای ساده و صمیمی، در یک فضای دنج و دوست داشتنی که می‌تواند آدم‌های زیاد و متفاوت را دور یکدیگر جمع کند رستورانی واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید بهترین سوپ‌ها، پاستاها و پیتزاها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. البته با قیمت‌های نسبتا ارزان و مناسب.

 

 

 Simply fresh

 


نشانی: گوآن‌گوآ دونگلی ۸، برج شمالی پلازا

 


۵- Galleria food art


در سفرتان به پکن اگر به دنبال بهترین غذاها با جذاب‌ترین تزئینات هستید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه هر غذای ساده‌ای که بارها خورده‌اید را می‌تواند به بهترین صورت تزئین کند و مزه‌ و شکلی نو به آن ببخشد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۵ عصر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و برای وعده‌ی غذایی شام می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 

 Galleria food art

 


نشانی: دونگ‌هان سوآن بلیو، جایمینگ سنتر

 


۶- Opera bombana


یک رستوران خاص که متفاوت‌ترین غذاهای ایتالیایی را می‌توانید در آن نوش جان کنید. رستورانی که در کشورهای شرق آسیا چندین شعبه دارد و در میان گردشگران بسیار معروف است. رستورانی جذاب که اگر اهل تجربه‌های نو هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

معرفی ۸ رستوران با تم‌های عجیب در پکن

 

 

 Opera bombana

 


نشانی: چائویانگ کو، جاده دونگ داگیو

 


۷- ۱۸ Garden


اگر دوست دارید تلفیقی از غذاهای چینی و ایتالیایی را نوش جان کنید و در کنار این غذاها بتوانید غذاهای اروپایی دیگر را نیز سفارش بدهید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه یکی از بهترین سرآشپزان چینی ایتالیایی غذا می‌پزد. جاییکه فضایی دنج و دوست داشتنی دارد و بسیار مورد استقبال گردشگران است.

 

 

۱۸ Garden

 


نشانی: بانچانگ هوتونگ ۱۸

 


۸- La mezzaluna


یک رستوران عالی برای سفرهای خانوادگی و انواع سفرهای دسته جمعی. رستورانی که ادعا می‌کند بهترین بیف‌های پکن در آن طبخ می‌شوند و با رفتن به آن می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

 La mezzaluna

 


نشانی: جاده لین یین

 


۹- MIO


این رستوران یکی از سه رستوران برتر ایتالیایی در شهر پکن است که در هتل چهار فصل این شهر واقع شده است. رستورانی با متنوع‌ترین پیتزاها و پاستاها. رستورانی که انواع سوپ‌ها را نیز به همراه انواع دسرها می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

 MIO

 


نشانی: جاده لیانگ ماگیو ۴۸

۰۸ آذر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران