۹ رستوران مقرون به صرفه در پکن برای خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای چینی

جاذبه‌های گردشگری پکن
۹ رستوران مقرون به صرفه در پکن برای خوردن خوشمزه‌ترین غذاهای چینی

پکن یکی از زیباترین پایتخت‌های جهان، شهر سرخ پوش با مردمانی چشم بادامی، شهری پر رفت و آمد و شلوغ، شهری با بهترین امکانات تفریحی و اقامتی، یکی از بهترین نقاط روی زمین است برای سفرهای زمستانی و تابستانی. شهری با خاص‌ترین رستوران‌ها. در سفرتان با تور چین به این شهر و گذراندن روزهای پر شور اگر به دنبال رستوران‌های ارزان قیمت هستید همراه ما باشید تا ۹ رستوران مقرون به صرفه و ارزان این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. رستوران‌هایی که انواع غذاهای دریایی، چینی و گیاهی را برای مشتریانشان سرو می‌کنند.

 


۱- Xuanwu xiaoyuan shuanrou


یک رستوران عالی و سنتی در پکن که بهترین غذاهای گرم را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که یکی از بهترین مکان‌های پکن برای سفارش انواع سوپ‌ها به حساب می‌آید. رستورانی که غذاهایش را در ظروف قدیمی سرو می‌کند. رستورانی که هم غذاهای گوشتی دارد و هم سوپ‌های گیاهی. در سفرتان به پکن اگر به دنبال یک مکان خاص برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی‌تان هستید این رستوران اولین پیشنهاد ما به شماست. جایی که جیب‌تان را خالی نمی‌کند و یک خاطره‌ی خوش از شهر چشم بادامی‌ها برایتان می‌سازد.

 

 ۹ رستوران ایتالیایی در پکن برای عاشقان پیتزا و پاستا 

 

 

Xuanwu xiaoyuan 

 


نشانی: خیابان نانسایوآن ۵۳

 


۲- The wind chimes pub


یک رستوران عالی برای آنهایی که به دنبال نوشیدنی‌ها و غذاهای سنتی چینی هستند. رستورانی که با رفتن به آن یک حس و حال خوب به شما منتقل می‎‌شود. حس و حالی از سادگی و در عین حال از دنج بودن و صمیمی بودن یک فضا. با رفتن به این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی لذیذ را با قیمت ارزان سفارش بدهید. همچنین در منوی این رستوران غذاهایی که با برنج طبخ می‌شوند جایگاه ویژه‌ای دارند. بنابراین اگر اهل غذاهای برنجی هستید حتما به این رستوران تشریف ببرید.

 

 

 The wind chimes

 


نشانی: دونگ چنک کو، هوتونگ

 


۳- Mr. Eel’s love


یک رستوران عالی برای آنهایی که در قلب چین هستند اما می‎خواهند غذاهای ژاپنی را نوش جان کنند. رستورانی که با رفته به آن می‌توانید همه‌ی وعده‌های غذایی را نوش جان کنید. رستورانی که یک سرآشپز ژاپنی دارد و در آن معروف‌ترین غذاهای ژاپنی از سوپ‌ها گرفته تا غذاهای نانی طبخ می‌شوند.

 

 ۸ رستوران عالی پکن مخصوص گیاهخواران 

 

 

 Mr. Eel’s love

 


نشانی: ژی‌چنک کو، زی‌دان‌‌دا‌یو

 


۴- Huguosi Snacks


یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند بهترین اسنک‌های چینی را نوش جان کنند. رستورانی ارزان قیمت که به نوعی فست‌فودها در آن به فروش می‌رسند. رستورانی که حوالی ظهر و عصر به شلوغ‌ترین زمان خود می‌رسد اما در شلوغ‌ترین زمان ممکن نیز با بهترین‌هایش به مشتریانش خدمات ارائه می‌کند.

 

 

 Huguosi Snacks

 


نشانی: خیابان هوگوسی ۶۸

 


۵- Taihexian


یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند بهترین غذاهای دریایی را با ارزان‌ترین قیمت‌ها نوش جان کنند. رستورانی که در میان کوله‌گردان و هیچ‌هایکرها بسیار معروف است. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید یک شام خاطره‌انگیز در پکن نوش جان کنید. چرا که درهای آن همه روزه از ساعت ۵ عصر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Taihexian

 


نشانی: آنهویبیلی، آنیوآن ۸

 


۶- Green Tea


یک رستوران عالی که منوی متنوعی دارد و با رفتن به آن هم می‌توانید بهترین غذاها را نوش جان کنید و هم بهترین نوشیدنی‌ها را. رستورانی که در روز دو بار درهای آن باز و بسته می‌شود. یک بار ظهرها تا عصر درهایش به روی مشتریانش باز است و با دیگر پس از غروب آفتاب تا اواخر شب. رستورانی نیمه سنتی و نیمه مدرن که مشتریانش را از خود راضی نگه می‌دارد.

 

 غذاهای اصیل چینی را در کدام رستوران‌های پکن بخوریم؟ 

 

 

Green Tea

 


نشانی: چائویانگ کو

 


۷- Xiao sushi


این رستوران برای دو گروه بسیار عالی و مناسب است. یکی آنهایی که عاشق سوشی‌های ژاپنی هستند و دیگر برای آنهایی که عاشق دسرها و سالادهای سبزیجات هستند. با رفتن به این رستوران می‌توانید هم غذاهای عالی مخصوص گیاهخواران سفارش بدهید و هم غذاهای دریایی بی‌نظیر. این رستوران یکی از مکان‌های کوچک اما دنج پکن به حساب می‌آید که رفتن به آن حال و هوایتان را عوض می‌کند.

 

 

 Xiao sushi

 


نشانی: جاده نانوی ۲

 


۸- Rollers


یک رستوران ویژه برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای سالم و تازه نوش جان کنند. از شعارهای این رستوران توجه به سلامتی مشتریانش است تا لذیذ بودن غذاهایش. بنابراین اگر گیاهخوار هستید و یا می‌خواهید غذاهای گوشتی را با تازه‌ترین گوشت‌ها نوش جان کنید می‌تواند به این رستوران تشریف ببرید.

 

 

 Rollers

 


نشانی: یان گوآن ون تلای

 


۹- Tanch Studio


یک رستوران کوچک اما بامزه. رستورانی که توانایی پذیرایی بیش از ۱۰ مهمان را به صورت همزمان ندارد. رستورانی که انواع غذاهای گوشتی، دریایی و گیاهی در منویش یافت می‌شوند و رفتن به آن حال و هوایی از رستوران‌های کوچک شمال ایران را برای شما به وجود می‌آورد. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام را نوش جان کنید.

 

 معرفی ۸ رستوران با تم‌های عجیب در پکن 

 

 

 Tanch Studio

 


نشانی: چائویانک کو شی، یی شو کوآ

۲۵ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران