۸ رستوران ویژه در لیماسول برای نوش جان کردن بهترین صبحانه‌ها در سفر

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۸ رستوران ویژه در لیماسول برای نوش جان کردن بهترین صبحانه‌ها در سفر

لیماسول یکی از بهترین و پرطرفدارترین شهرهای قبرس است که با رفتن به آن می‌توانید روزهای خاص و پر جنب و جوشی را پشت سر بگذارید. شهری ساحلی و دریایی با مردمانی مهمان‌نواز. شهری با بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها که می‌شود در آن غذاهای درجه یک مدیترانه‌ای را نوش جان کرد. شهری که بازمانده‌های بناهای تاریخی را در خود نگاه داشته است. در سفرتان با تور قبرس به لیماسول اگر به دنبال رستوران‌های خاص برای نوش جان کردن صبحانه‌های دیر هنگام مقوی هستید همراه ما باشید تا ۸ رستوران معروف و ویژه‌ی این شهر برای نوش جان کردن صبحانه‌های درجه یک را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Mia Delicy


رستورانی عالی برای آنها که در لیماسول شب‌ها تا دیرهنگام مشغول گشت و گذارند و روزها دیر هنگام از خواب بلند می‌شوند. رستورانی که انواع برگرها را در آن می‎توان به عنوان صبحانه نوش جان کرد و تا حوالی ظهر منوی صبحانه‌اش را می‌توانید سفارش بدهید. رستورانی لوکس برای سفرهای خانوادگی و مجردی. رستورانی که بهترین سوپ‌ها را دارد و در منوی صبحانه‌ی آن نیز می‌توانید انواع پنکیک‌ها را مشاهده کنید.

 

راهنمای یک روزه گشت‌وگذار هیجان‌انگیز در پافوس و لیماسول

 

 

 Mia Delicy

 


نشانی: خیابان فرانکلین روزولت ۸۵

 


۲- La Maison Fleurie


در سفر به قبرس اگر می‌خواهید صبحانه‌های سنتی نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه همه روزه درهایش از ساعت ۸ صبح به روی مشتریانش باز می‌شود و تا ساعت ۱۲ ظهر سفارش منوی صبحانه برای آنها آزاد است. جاییکه در آن صبحانه‌های فرانسوی نیز می‌توانید سفارش بدهید. جاییکه آب میوه‌های تازه و طبیعی در منویش پیدا می‌شود و این آبمیوه‌ها از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های منویش می‌باشند. در سفرتان به لیماسول و رفتن به این رستوران برای نوش جان کردن صبحانه مطمئن باشید تا وعده‌ی غذایی شام هرگز گرسنه نخواهید شد.

 

 

 La Maison Fleurie

 


نشانی: خیابان کریستاکی کرانو ۱۸

 


۳- Cleopatra Lebanese restaurant


اگر به سینی مزه‌های مختلف علاقه‌مند هستید و می‌خواهید چندین مزه و غذای مختلف را به عنوان صبحانه نوش جان کنید باید به این رستورن در لیماسول تشریف ببرید. جاییکه صبحانه‌های فراموش ناشدنی برای شما سرو می‌کند و قیمت غذاهای منویش چندان گران نیست. جاییکه برای یک سفر خانوادگی بسیار مناسب است. چرا که تنوع غذایی زیادی دارد.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در لیماسول قبرس اروپایی انجام دهید

 

 

 Cleopatra Lebanese restaurant

 


نشانی: کریستانا کورت، جان اف کندی ۱/۴

 


۴- Ousia


اگر به غذاهای ترکی علاقه‌مند هستید تردید نکنید که این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های لیماسول است که در آن می‌توانید غذاهای لذیذ نوش جان کنید. رستورانی که انواع کباب‌های درجه یک در آن طبخ می‌شوند و شما می‌توانید این کباب‌ها را به عنوان صبحانه نیز سفارش بدهید و نوش جان کنید. همچنین انواع سالادها نیز برای کسانیکه که گیاهخوار هستند در منوی این رستوران موجود است.

 

 

Ousia

 


نشانی: میدان پالایو کاسترو، خیابان تزامیو

 


۵- Sailor’s rest lounge bar restaurant


رستورانی لوکس و لاکچری که با رفتن به آن می‌توانید بهترین غذاها را برای صبحانه و همچنین ناهار سفارش بدهید. چرا که منوی این رستوران چنان غنی است که صبحانه‌اش به عنوان ناهار نیز به حساب می‌آید و اگر صبحانه‌تان را در این رستوران میل کنید دیگر نیازی نیست تا وعده‌ی غذایی شام به رستوران دیگری مراجعه کنید. رستورانی که از میان پنجره‌های بزرگش چشم‌انداز زیبایی از قبرس به مهمانانش ارائه می‌دهد و با طراحی و دکور منحصر به فردش یک فضای رمانتیک برای آنها می‌سازد. بنابراین اگر در یک سفر عاشقانه به لیماسول رفته‌اید حتما برای صرف یک وعده‌ی غذایی به این رستوران مراجعه کنید.

 

 ۷ رستوران مخصوص گیاه‌خوارن در نیکوزیا پایتخت زیبایی‌های قبرس

 

 

Sailor’s rest lounge bar

 


نشانی: خیابان آماتوس، اقامتگاه رافائل مارینا

 


۶- Venezia


یک رستوران سرشار از انرژی که با سفارش دادن و نوش جان کردن غذاهایش می‌توانید یک شبانه‌روز در قبرس بدون آنکه گرسنه شوید و یا احسای ضعف کنید به گشت و گذار بپردازید. رستورانی درجه که در آن هم می‌توانید صبحانه‌های بین‌المللی نوش جان کنید و هم صبحانه‌های محلی. فضا و رفتار کارکنان این رستوران به گونه‌ای است که غالبا مسافران را جذب خودشان می‌کنند تا در طول اقامتشان در لیماسول به جای یک بار، چندین بار به این رستوران مراجعه کنند.

 

 

 Venezia

 


نشانی: آگونوس تیکوناس کامیونیتی، لئوفوروس آماتونوس ۱۰۶a

 


۷- Art Bistro Agora


یک رستوران درجه یک و عالی برای آنهایی که گیاهخوار هستند و همینطور آنهایی که عاشق غذاهای لبنانی، ترکی و یونانی می‌باشند. رستورانی با صفا با یک منوی غذایی متنوع و غنی که مسافران زیادی را جذب خودش می‌کند. رستورانی که یک فضای هنرمندانه شاعرانه دارد و برای سفرهای رمانتیک مناسب است.

 

 

 Art Bistro Agora

 


نشانی: مجاورت قلعه لیماسول، سیریف ۷

 


۸- Karatello restaurant


یک رستوران ویژه که حاصل تلفیق سنت و مدرنیته است و این امر را می‌شود هم در منوی غذایی‌اش دید و هم در تزئینات و دکورش. در منوی غذایی این رستوران هم می‌توانید صبحانه‌های سنتی مدیترانه‌ای سفارش بدهید و هم صبحانه‌های بین‌المللی متشکل از بهترین قهوه‌ها و کیک‌ها.

 

 

 Karatello restaurant

 


نشانی: لانیتیس کاروب میل، واسیلیسیس ۱/۱۱

۰۳ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران