۱۰ کافه مشهور لیماسول برای لذت بردن از غروبی دل‌پذیر

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۱۰ کافه مشهور لیماسول برای لذت بردن از غروبی دل‌پذیر

لیماسول یکی از شهرهای پر رفت و آمد و زیبای قبرس به حساب می‌آید که همواره مملو از مسافر است. شهری که با سواحل بی‌نظیر و خاصش مسافران زیادی را بی‌تاب خودش می‌کند. شهری که بهترین رستوران‌های دریایی و بین‌المللی قبرس را در خود جای داده است. رستوران‌هایی که سرآشپزان معروف دنیا در آنها مشغول به کار هستند. در سفرتان با تور قبرس به این شهر اگر به دنبال کافه‌های بی‌نظیر برای گذراندن یک عصر دلچسب هستید همراه ما باشید تا ۱۰ کافه‌ی مشهور این شهر با فضاهای متنوع و گوناگون را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- The Hub


یک کافه‌ی شهری رنگارنگ و آرام. از آنهایی که برای مطالعه کردن و شنیدن صدای سکوت عالی هستند. از آنهایی که می‌شود بهترین قهوه‎‌ها و دمنوش‌ها را درونش نوش جان کرد. از آنهایی که منوی نسبتا متنوعی دارند و قیمت منویشان زیاد گران نیست. از آنهایی که جان می‌دهند یک عصر را در آنها به شب رساند و بعد رفت و خاطره‌ی بودن در آن را برای همیشه با خود داشت.

 

 ۵ تفریح هیجان‌انگیز که در سفر به لیماسول قبرس باید انجام بدهید 

 

 

The Hub

 


۲- Tucano coffee


یک کافه‌ی دنج و دوستانه، یک کافه‌ی رنگی و هنرمندانه. از آنها که آدم حضورش را غریبانه حس نمی‌کند. از آنها که وقتی دوستانه و چند نفره به لیماسول رفته‌اید واجب می‌شود که به آن هم سری بزنید. از آنها که گرم‌اند و گرمای خودشان را به حال و هوای شما نیز منتقل می‌کنند. از آنهایی که منوی متنوعی از انواع دسرها و نوشیدنی‌ها دارند و طعم چیزهایی که به شما ارائه می‌دهد تا ابد زیر زبان‌تان می‌مانند.

 

 

 Tucano coffee

 


۳- Tapper


یک کافه‌ی عالی که روزهای هفته‌اش با یکدیگر متفاوت‌اند. کافه‌ای که اول هفته‌ها خلوت و آرام است و جان می‌دهد برای آدم‌هایی که دنبال سکوت و آرامش‌اند، میان هفته‌ها از خلوتی به درمی‌آید و جان می‌دهد برای آنهایی که عاشق دورهمی هستند و آخر هفته‎‌ها نیز شلوغ می‌شود. به قدری که جان می‌دهد برای آنهایی که به دنبال شور و حال هستند. کافه‌ای که قیمت منویش چندان گران نیست و می‌تواند طیف وسیعی از گردشگران را به خودش جذب کند.

 

۸ رستوران ویژه در لیماسول برای نوش جان کردن بهترین صبحانه‌ها در سفر

 

 

Tapper

 


۴- Indiktos


یک کافه‌ی جوانانه و دانشجویانه. کافه‌‌ای که هم برای دورهمی‌های دوستانه مناسب است و هم برای خلوت‌های سرخوشانه. کافه‌ای که بسیاری از دانشجویان لیماسول عصرهای خود را در آن می‌گذرانند و شما نیز اگر به دنبال تعامل کردن با جوانان این شهر هستید این فرصت را باید غنیمت بشمارید و یک عصر خود در سفر به لیماسول را به این کافه اختصاص بدهید.

 

 

 Indiktos

 


۵- Erifili’s Book Cafe


برای عاشقان مطالعه و کتاب این کافه یکی از رویایی‌ترین کافه‌های لیماسول است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید ساعت‌ها غرق در یک سکوت و آرامش و با یک صدای محیطی دلنشین از رفت و آمد عابران و صدای گام‌های دور، ساعت‌ها به مطالعه و نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌های قبرس بپردازید. در سفرتان به لیماسول اگر همراه خود کتاب دارید و می‌خواهید مطالعه‌ی این کتاب برایتان خاطره شود به شما توصیه می‌کنیم حتما یک عصر به این کافه تشریف ببرید و کتاب‌تان را بخوانید.

 

راهنمای یک روزه گشت‌وگذار هیجان‌انگیز در پافوس و لیماسول

 

 

 Erifili’s Book Cafe

 


۶- Caffe Nero


نِرو یک کافه‌ی نسبتا بزرگ است و شلوغ. کافه‌ای که فضای متفاوت برای مهمانانش تدارک دیده است. فضایی که گوشه‌هایش با مبلمان پر شده‌اند و وسط‌هایش با میزها و صندلی‌های چوبی. کافه‌ای که جزو کافه‌های لوکس لیماسول به حساب می‌آید و قیمت نوشیدنی‌ها و دسرهایش چندان ارزان نیست. بنابراین اگر با بودجه‌ی کم به لیماسول سفر کرده‌اید به شما این کافه را پیشنهاد نمی‌کنیم.

 

 

Caffe Nero

 


۷- Starbucks


یک کافه‌ی مدرن و امروزی. از آنهایی که زیر نور چراغ‌های موضعی‌ باید قهوه‌های گرم را نوشید و رد بخارشان را تا نور دنبال کرد. از آنهایی که حال و هوایی که از کافه‎‌های شهری اروپا را برایتان تداعی می‌کند. از آنهایی که یک عصر دلنشین را می‌توان در آن سپری کرد و خاطره‌های ماندگار ساخت.

 

 بهترین کارهایی که می‌توانید در لیماسول قبرس اروپایی انجام دهید 

 

 

Starbucks

 


۸- Costa Coffee


یک کافه‌ی کوچک و صمیمی که می‌توان ساعت‌ها در فضای گرم آن زمان صرف کرد و متوجه گذرش نشد. کافه‌ای که منوی متنوع و ارزانی دارد و همین امر قطعا یکی از دلایل پرطرفدار بودن آن به حساب می‌آید. کافه‌ای که جدای از نوشیدنی‌ها و دسرها، بهترین اسنک‌های لیماسول را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

 Costa Coffee

 


۹- Croissanterie


یک کافه‌ی صمیمی با میزها و صندلی‌های چوبی برای آنهایی که می‌خواهند عصر خود را در یک کافه‌ی پرنور بگذرانند. کافه‌ای که با رفتن به آن هم می‌توانید نوشیدنی‌های گرم سفارش بدهید و هم نوشیدنی‌های سرد. کافه‎ای که بستنی‌های بی‌نظیری برای مهمانانش سرو می‌کند و همین باعث شهرتش در لیماسول شده است.

 

۱۰ رستوران برتر قبرس برای نوش‌جان کردن بهترین و لذیذترین غذاها در سفر

 

 

 Croissanterie

 


۱۰- Gloria Jeans


یک کافه‌ی کوچک، پوشیده شده در یک دکور مدرن که با رفتن به آن می‌توانید دسرها و میان‌وعده‌های مناسب در کنار بهترین نوشیدنی‌های قبرس را سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که قیمت منویش معقول به نظر می‌آید.

 

 

Gloria Jeans

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران