۹ فضای سبز و پارک بمبئی که آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورند

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۹ فضای سبز و پارک بمبئی که آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورند

بمبئی شهری جادویی هند که در آن رویاها به حقیقت می‌پیوندند، شهر رقصیدن در مسیر زندگی و شاد بودن، شهر ستاره‌های سینمای بالیوود، شهر بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها، شهر سفرهای خانوادگی و مجردی، یکی از بهترین نقاط هند برای گشت و گذارهای روزانه و شبانه است. در سفرتان با تور هند به این شهر پرشور و رنگارنگ اگر به دنبال پارک‌های شهری و فضاهای سبز برای کمی استراحت روزانه هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۹ پارک این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Dadar Shivaji park


یک پارک ساحلی درجه یک که بهترین غروب‌های خورشید را به شما ارائه می‌دهد. پارکی که در پناهش می‌توانید به بهترین کافه‌ها بروید و بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید. پارکی که رفتن به آن هم در یک سفر مجردی به بمبئی جذاب است و هم در یک سفر خانوادگی.

 

بهترین گردش‌های یک روزه در طبیعت زیبای اطراف بمبئی

 

 

Dadar Shivaji park

 


۲- Bhakti park


یک پارک جنگلی سرسبز که می‌شود در پناه درختانش ساعت‌ها قدم زد و یا نشست و استراحت کرد. پارکی که اکسیژن را به شما هدیه می‌دهد و مسیرهای جذابی برای پیاده‌روی دارد. پارکی که سگ‌های زیادی در آن در حال رفت و آمد هستند و یک پارک دوستی با حیوانات اهلی به حساب می‌آید. در سفرتان به بمبئی اگر از گشت و گذارهای فشرده به ستوه آمدید می‌توانید برای چند ساعت در این پارک گشت و گذار کنید و لذت ببرید.

 

 

 Bhakti park

 


۳- پارک ملی Sanjay Gandhi


یک طبیعت بزرگ و وسیع، جایی بکر و زیبا که با رفتن به آن می‌توانید به تماشای سرسبزی‌ها بروید. جاییکه غار دارد و می‌توانید به دیدن رموز آن بروید. جاییکه زیستگاه ببرهاست و یک احساس ترس شیرین برای بازدیدکنندگانش به وجود می‌آورد. این پارک یکی از مهمترین مکان‌های تفریحی بمبئی به حساب می‌آید که یک روز از سفرتان به این شهر را می‌توانید به گشت و گذار در آن اختصاص بدهید.

 

 

 Sanjay Gandhi

 


۴- Raj Bhavan


در یک فضای زیبا به وسعت ۵۰ هکتار که از یک طرف به دریا و ساحل وصل می‌شود یکی از زیباترین فضاهای سبز و حیات وحش‌های بمبئی واقع شده است. برای بازدید از این حیات وحش و طبیعت زیبا باید در تورهای گردشگری‌اش ثبت نام کنید. این منطقه یکی از جذاب‌ترین مناطق گردشگری بمبئی به حساب می‌آید که شرکت در تورهایش حال و هوای شما را عوض می‌کند و پایتان را به ماجراجویی‌های جذاب باز می‌کند.

 

پربازدیدترین مکان‌ها در بمبئی، شهری که هرگز نمی‌خوابد

 

 

 Raj Bhavan

 


۵- IIT Bombay Campus


یک فضای زیبا و قدیمی به وسعت ۵۵۰ هکتار. فضایی بکر که بازدید از آن به روی عموم باز نیست و اگر شانس‌تان زده باشد در روزهای سفرتان به بمبئی ممکن است در آن فستیوال‌هایی در حال برگزاری باشد که امکان ورود شما را به این فضا محیا کند. یک فضای کمتر شناخته شده به سبب محدودیت‌هایی که بازدید از آن برای عموم دارد. معمولا در طول ماه حداقل یک فستیوال در این مکان برگزار می‌شود که در آن فستیوال دسترسی عمومی به مردم و گردشگران داده می‌شود.

 

 

 Bombay Campus

 


۶- Aarey Milk Colony


یک فضای فوق‌العاده شگفت‌انگیز در خارج از شهر بمبئی که می‌توانید یک نیم روز از سفرتان به این شهر را به گشت و گذار در این پارک جنگلی اختصاص بدهید. جایی سرسبز که به شش‌های پاک شهر بمبئی معروف است. جاییکه بهترین عکس‌هایتان از طبیعت بمبئی را می‌توانید در آن بیندازید.

 

 

 Aarey Milk Colony

 


۷- Than creek


اگر از تماشای پرندگان مهاجر در دریاچه‌ها لذت می‌برید، اگر از صدای آواز قناری‌ها به وجد می‌آیید، اگر به دنبال دیدن زیباترین تصاویر سفر به بمبئی هستید و می‌خواهید عکس‌های خاص برای صفحه‌‌تان در اینستاگرام بیندازید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این پارک تشریف ببرید تا شاهد شنا و پرواز جمعی لک‌لک‌ها و قوها و مرغان مهاجر باشید.

 

 

 Than creek

 


۸- پارک مرکزی Khargar


یک پارک شهری زیبا که روزانه میزبان هزاران شهروند بمبئی است. پارکی به وسعت ۲۹۰ هکتار که در آن هزار جای مختلف برای کمپ زدن فراهم آمده است. پارکی که با رفتن به آن می‌توانید بیشتر در جریان شکل تفریحات مردم شهر بمبئی قرار بگیرید.

 

بهترین مکان‌های تفریحی بمبئی که باید به همراه فرزندان خود بروید

 

 

پارک مرکزی Khargar

 


۹- Priyadarshini park


یک پارک جنگلی زیبا در مجاورت دریای عربی که هم دسترسی به ساحل را برای شما فراهم می‌آورد و هم دسترسی به سرسبزی‌ها و تپه‌های بلند بالا. پارکی که چندین مجموعه‌ی اقامتی و تفریحی درجه یک دارد و خیلی از گردشگران بمبئی این منطقه را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

 

 

Priyadarshini park

۰۱ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران