۷ هتل مجلل و لاکچری سنت پترزبورگ برای اقامتی خاص و شاهانه

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۷ هتل مجلل و لاکچری سنت پترزبورگ برای اقامتی خاص و شاهانه

سنت پترزبورگ  شهر ادبیات مدرن، شهر انقلاب، شهر لنین، شهر چپ‌ها، شهری که روزهای پر فروغ و شب‌های باشکوه دارد، شهری که در سرمای هوایش گرمترین قهوه‌های جهان را دارد، شهری که آفتابش لذتی صد چندان دارد، شهری که بهترین موزه‌ها و کاخ‌های جهان را در اختیار دارد، شهری که شور و حال را در عین سرما و یخبندان دارد، به دلیل همه‌ی جاذبه‌های پیدا و پنهانش سالانه از هزاران هزار مسافر پذیرایی می‌کند و برای آنها تصاویر نو و جدیدی از خلقت می‌سازد. در سفرتان با تور روسیه به این شهر پر از امکانات اگر به دنبال گران‌ترین و لاکچری‌ترین هتل‌ها برای اقامت هستید. همراه ما باشید تا ۷ هتل مجلل این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Belmond Grand hotel Europe


یک هتل مجلل که قدمتش بیش از صد سال است. هتلی به مانند یک کاخ برای داشتن اقامتی به مانند یک پادشاه. هتلی که در نزدیکی تمامی اماکن مهم و معتبر شهر مانند موزه‌ی روسیه و سالن تئاتر سنت پترزبورگ قرار گرفته است. هتلی مجهز به تمامی امکانات استاندارد هتل‌های ۵ ستاره دنیا. در سفرتان به روسیه اگر می‌خواهید شب‌هایی متفاوت و خاص را پشت سر بگذارید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این هتل اقامت کنید.

 

 ۶ مرکز ماساژ فوق‌العاده‌ی سنت پترزبورگ، شهر شب‌های باشکوه 

 

 

 Belmond Grand hotel

 


نشانی: خیابان میخائیلوفسکی ۷/۱

 


۲- Rossi Boutique hotel


یک هتل عالی برای داشتن یک اقامت متفاوت. اقامتی پست مدرن. اقامت در یک هتلی که سازه و وسایل داخلش از بازآفرینی سنت‌های ابزاری روسیه به دست آمده‌اند. هتلی واقع شده در دل شهر تا مسافرانش کاملا در رویدادهای شبانه‌روز شهر باشند. هتلی که آفتاب از پنجره‌های بزرگش تو می‌زند و ماه نیز تا حوالی صبح در آسمانش پرسه می‌زند. هتلی رنگارنگ و پر جرئیات برای آنهایی که هنرمند هستند و یا طبع هنرمندانه دارند و به این شهر سفر کرده‌اند.

 

 

Rossi Boutique hotel 

 


نشانی: رودخان فونکانتا، امباکمنت ۵۵

 


۳- Four seasons hotel lion palace


یک هتل باشکوه که سازه‎اش مربوط به قرن نوزدهم میلادی می‌شود. هتلی که تمامی امکانات لوکس از جمله استخر و مرکز ماساژ و رستوران با انواع غذاهای روسی و بین‌المللی را دارد و در تمامی روزهای سال بهترین و پولدارترین توریست‌های سنت پترزبورگ را به خودش می‌کشاند. هتلی که به دلیل مجسمه‌های شیرهایی که جلوی در ورود آن واقع شده‌اند به این نام معروف شده است و چشم‌انداز زیبایی از سن پترزبورگ به مسافرانش ارائه می‌کند.

 

 گشت‌وگذاری ناب در کوچه‌پس‌کوچه‌های لنین‌گراد، پایتخت فرهنگ و هنر روسیه 

 

 

Four seasons hotel lion palace

 


نشانی: ووزنسنسکی پراسپکت ۱

 


۴- Kempinski hotel


در نزدیکی موزه هرمیتاژ یکی از بزرگترین و معروف‌ترین موزه‌های دنیا هتلی قرار دارد که خودش یک موزه به حساب می‌آید و اقامت در آن یعنی اقامت در تاریخ و هنر. یعنی اقامت در موزه. هتلی که همه‌ی امکانات لوکس و درجه یک را دارد و اتاق‌هایش به اتاق شبیه نیستند، بلکه شبیه‌اند به خانه. آن هم خانه‌ای قصر مانند. هتلی که طبقات فوقانی و رستوران واقع شده در پشت بام آن چشم‌اندازی فوق‌العاده از سن پترزبورگ به مهمانانش ارائه می‌دهد تا آنها را شیفته و دلباخته‌ی این شهر کند.

 

 

 Kempinski hotel

 


نشانی: مویکا ریور، امبانکمنت ۲۲

 


۵- Rocco forte Astoria


هتلی که در ۱۹۱۲ ساخته شده است و تاکنون افراد بسیار مشهوری در آن اقامت داشته‌اند. افرادی از یسنین شاعر گرفته تا میخائیل بولگاکف نویسنده. در نقلی آمده است بولگاکف رمان مشهورش یعنی مرشد و مارگاریتا را هنگامیکه مشرف به پنجره‌های این هتل می‌نشسته و به سنت پترزبورگ نگاه می‌کرده نوشته است. چشم‌اندازی که پنجره‌ی برخی از اتاق‌های این هتل به کلیسای شهر می‌دهند یکی از بهترین چشم‌اندازها از مذهب و سنت پترزبورگ هستند. در سفرتان به این شهر اگر می‌خواهید در جایی اقامت کنید که افراد مشهور اقامت کرده‌اند و می‌کنند به این هتل تشریف ببرید.

 

 ۸ فست‌فود معروف سنت پترزبورگ که بهترین برگرهای این شهر را دارد 

 

 

 Rocco forte Astoria

 


نشانی: خیابان بولشایا مورسکایا ۳۹

 


۶- Taleon imperial hotel


یک هتل عالی و مجلل که قدمت سازه‌اش بازمی‌گردد به قرن هجدهم میلادی. هتلی به مانند کاخ تزارها. هتلی به مانند موزه هرمیتاژ. هتلی که اتاق‌های بزرگ با تزئینات منحصر به فردش برای همیشه در خاطر مسافرانش می‌ماند.

 

 

 Taleon imperial hotel

 


نشانی: خیابان نووسکی ۱۵

 


۷- Trezzini palace hotel


یک هتل موزه که خودش یکی از اماکن دیدنی شهر سن پترزبورگ به حساب می‌آید. چرا که به اندازه‌ی شهر سن پترزبورگ قدمت دارد. تاریخ ساخت سازه‌ی این هتل باشکوه بازمی‌گردد به ۱۷۲۳ میلادی. در عمرتان اگر یک شب در این هتل اقامت کنید همین امر کافی است که آن شب تبدیل به یکی از بهترین شب‌های زندگی‌تان شود.

 

 

 Trezzini palace hotel

 


نشانی: یونیورسیتی امبانکمنت ۲۱

۱۵ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران