۷ مکان خاص در سنت پترزبورگ برای سفارش قلیان

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۷ مکان خاص در سنت پترزبورگ برای سفارش قلیان

سنت پترزبورگ یکی از پرجمعیت‌ترین و خاص‌ترین شهرهای جهان است. شهر شب‌های روشن و روزهای برفی. شهری که برترین موزه‌های جهان را در خود جای داده است و بیشترین تعداد هتل‌های لاکچری و لوکس کشور روسیه را در خود دارد. شهری که نوش جان کردن یک قهوه در آن یعنی یک خاطره‌ی فراموش نشدنی و گشت و گذار چند روزه یعنی یک عمر خاطره‌ی خوش. شهری که جای‌جایش شما را به تحسین وامی‌دارد. در سفرتان با تور روسیه به این شهر سرد اگر هوس کردید قلیان بکشید و گرم شوید همراه ما باشید تا با معرفی ۷ مکان ویژه شما را در داشتن این تجربه‌ی خاص همراهی کنیم.

 


۱- Mundshtuk


یک کافه‌ی ژاپنی عالی که با رفتن به آن می‌توانید نوشیدنی‌ها و دسرهای درجه یک سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که هویت متفاوتی نسبت به روسیه و شهر سنت پترزبورگ دارد اما توانسته خودش را با این شهر منطبق کند و پیشنهادهای جدیدی به آن ارائه دهد. پیشنهادی مانند گنجاندن قلیان در منویش. قلیان‌هایی متفاوت که کشیدن آنها در هوای سرد سن پترزبورگ حسابی شما را گرم می‌کند. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ نیمه شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. از آنجا که درهای این کافه شب‌ها تا دیر وقت باز است به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما یک شب از شبگردی‌های خود در سن پترزبورگ را به آن اختصاص بدهید.

 

راهنمای وضعیت آب و هوای سنت پترزبورگ در تمام طول سال

 

 

 Mundshtuk

 


۲- Lounge cafe par

در یک فضای گرم و صمیمی که دکور و طراحی‌اش بیشتر به کافه‌های مربوط به حوزه‌ی اتحادیه‌ی اروپا شبیه است کافه‌ای در سن پترزبورگ واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید قلیان‌های متنوع و متفاوتی با تمباکوهای مختلف سفارش بدهید و بکشید. این کافه همچنین منوی متنوعی از انواع نوشیدنی‌ها، غذاها و دسرها دارد و به دلیل همین تنوع توانسته است نظر بسیاری از گردشگران سن پترزبورگ را به خودش جلب کند. درهای این کافه به جز آخر هفته‌ها از ساعت ۱۱ ظهر تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و در روزهای آخر هفته از ۱۱ صبح تا صبح روز بعدش از مشتریانش پذیرایی می‌کند.

 

 

 Lounge cafe par

 


۳- Gosti Lounge


این کافه یکی از قدیمی‌ترین مراکز کشیدن قلیان در سنت پترزبورگ است که رفتن به آن حس و حالی نزدیک به قهوه‌خانه‌ها به شما می‌دهد. چرا که در آن هم می‌توانید قلیان سفارش بدهید و هم چای‌های درجه یک. این کافه جزو مراکز شبانه‌ی سنت پترزبورگ به حساب می‌آید که درهایش هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۶ صبح فردایش به روی مشتریانش باز است. در سفرتان به سن پترزبورگ یک شب اگر بی‌خوابی به سرتان زد و خواستید تا صبح در خیابان‌های این شهر پرسه بزنید به شما توصیه می‌کنیم حتما بروید به این کافه و شب را به صبح برسانید.

 

۸ رستوران ایتالیایی سنت‌پترزبورگ؛ شهر شب‌های روشن

 

 

Gosti Lounge

 


۴- Hookah Place


یک کافه‌ی عالی که با رفتن به آن در کنار نوشیدنی‌های گرم و سرد و همینطور اگر گرسنه باشید غذاهای رنگارنگ، می‌توانید قلیان‌های وسوسه‌انگیز نیز سفارش بدهید. قلیان‌هایی که هوس کشیدن به سر شما می‌اندازند. قلیان‌هایی متنوع متشکل از تنباکوهای درجه یک. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱ ظهر تا ۱ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و در روزهای آخر هفته به صورت ۲۴ ساعته از آنها پذیرایی می‌کند. کافه‌ای که با رفتن به آن به شما پیشنهاد می‌کنیم قلیان ویژه‌‌اش که تمباکویی سنگین دارد را سفارش بدهید. البته اگر مشکل قلبی یا تنفسی ندارید.

 

 

Hookah Place

 


۵- Royal Smoke


یک کافه‌ی اروپایی عالی که به مانند کافه‌های دیگر نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خاص خودش را دارد اما چیزی که آن را نسبت به دیگر کافه‌ها ویژه کرده است نوشیدنی‌ها و غذاهایش نیست بلکه طیف وسیعی از قلیان‌های گوناگون است که به آن ظاهری مانند قهوه‌ خانه‌های ایرانی بخشیده است. منوی قلیان‌های این کافه را که باز کنید متوجه می‌شوید بیش از ۱۰ قلیان متفاوت برای شما آماده است تا هرکدام را خواستید بکشید و در سرمای سن پترزبورگ گرم شوید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۲ ظهر تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

۷ کافه فوق‌العاده در سنت پترزبورگ برای شنیدن و لذت بردن از موسیقی زنده جاز

 

 

Royal Smoke

 


۶- Omar Khayyam


این کافه همانطور که از نامش پیداست یک مکان عالی نزدیک به فرهنگ و معماری داخلی ایرانی به حساب می‌آید و در آن انواع گوناگون قلیان برای مشتریان آماده می‌شود. کافه‌ای که جان می‌دهد برای خوشگذرانی و کشیدن قلیان به همان سبکی که در کشور خودمان می‌کشیم. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۳ ظهر تا ۲ و گاهی تا حوالی ۳ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Omar Khayyam

 


۷- Book and Smoke


کتاب و دود نام یک کافه‌ی نه خیلی خاص و نه خیلی معمولی در سن پترزبورگ است که با رفتن به آن می‌توانید انواع مختلفی از نوشیدنی‌های گرم، غذاها، دسرها و همینطور قلیان‌ها را با قیمت‌های معقول سفارش بدهید و برای ساعاتی در شهر سنت پترزبورگ به گونه‌ای متفاوت خوش بگذرانید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۳ ظهر تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است.

 

کافه گردی در خیابان‌های سنت ‌پترزبورگ

 

 

Book and Smoke

۲۵ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران