۷ مسیر حمل و نقل عمومی برای دیدن سن پترزبورگ

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۷ مسیر حمل و نقل عمومی برای دیدن سن پترزبورگ

سن پترزبورگ از زیباترین و مهم‌ترین شهرهای روسیه است که به رغم آب و هوای غالبا سرد آن به دلیل معماری زیبا و چشمگیرش مورد بازدید توریست‌ها قرار می‌گیرد. تور روسیه فرصتی به دست می‌دهد تا شما بتوانید از این زیبایی‌های منحصر به فرد دیدن کرده و لذت ببرید. بهترین کاری که در هر سفری می‌توان انجام داد پیاده‌روی و کاوش شهر است اما در سن پترزبورگ با وجود سیستم حمل و نقل کارا نیازی به شرکت در تور نیست. تنها کاری که باید بکنید از مسیرهای زیبا عبور کنید.

 

ترولی باس ۱ از خیابان Khasanskya تا خیابان Ordinarnaya

این خط ترولی‌باس با ۱۹ کیلومتر طول، طولانی‌ترین مسیر ترولی‌باس در شهر است. این خط دو منطقه مسکونی را به مناطق مرکزی متصل می‌کند. در نزدیکی ایستگاه راه آهن مسکوسکی سوار شوید و از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. اگر در سمت خیابان خاسانسکایا باشید می‌توانید منظره‌ای از  سنت الکساندر نِوسکی لاورا را ببینید و بعد از رودخانه نِوا عبور کرده و دانشگاه دولتی ناوگان دریایی و رودخانه‌ای ماکاروف را ببینید. در مسیر بازگشت قطار برقی (Trolleybus) از کل نوسکی شامل موزه هرمیتاژ، میدان پالاس، ساختمان اداره نیروی دریایی عبور می‌کند. از همه مهم‌تر وقتی از رودخانه نوا برمی‌گردید نمایی فوق‌العاده از Kunstkammer و کاخ منشیکوف را خوهید دید.

 

۶ جاذبه گردشگری رایگان سنت پترزبورگ

Trolleybus

 

ترموا ۳ از میدان رپین تا میدان لنین

این مسیر کوتاهی است که از خیابان سادُوایا (Sadovaya) یکی از زیباترین و دنج‌ترین نقاط تاریخی مرکز شهر عبور می‌کند. این مسیر در واقع به موازات حاشیه رودخانه فنتانکا گذر می‌کند. از این مسیر باغ یوسوپوف، میدان سنایا، قدیمی‌ترین مرکز خرید Gostiny Dvor، فیلد آو مارس، و پل Troitsky را مشاهده خواهید کرد. آخرین توقف این ترموا در نزدیکی ایستگاه راه آهن Finlyandsky است.

 

 

اتوبوس ۳ خیابان Predportovy، Pimskogo، Korsakova و ۳۹

اگر دوست دارید از موزه گرند ماکت راشا (نسخه مینیاتوری روسیه) دیدن کنید باید از این مسیر بروید. ایستگاه اتوبوس خیابان Zastavskaya دور نیست. این اتوبوس شما را در امتداد Moskovsky Prospekt، از طریق Ligovsky و Nevsky Prospects عبور می‌دهد و سپس به خیابان مرسکایا می‌پیچید. در اینجا شما کلیسای جامع سنت اسحاق، تئاتر مارینسکی، رودخانه مویکا و جزیره نیو هلند که از ایستگاه‌های مترو فاصله دارد را خواهید دید. تلفیقی از دیدنی‌های متفاوت این مسیر را به کاوشی محبوب برای تمامی سلیقه‌ها تبدیل کرده است.

 

گشت و گذاری هنرمندانه در سنت‌پترزبورگ شهر موزه‌ها و گالری‌ها و کافه‌ها

 

ترولی‌باس ۱۰ از خیابان Korablestroiteley به خیابان اُردینارنایا

حد فاصل نوسکی تا جزیره Vasilyevsky چیزهای جالبی برای تماشا وجود دارد. شما می‌توانید در طول مسیر از نمای هرمیتاژ و آن طرف رودخانه نوا نیز چشم‌اندازی زیبا لذت ببرید و عکس‌های اینستاگرامی فوق‌العاده‌ای بگیرید. اگر از هرمیتاژ و یا Kunstkammer سوار ترولی‌باس ۱۰ می‌شوید می‌توانید کلیسای جامع سنت اندرو، باغ دیدنی جزیره، موزه هنرهای مدرن، بندر Sevkabel و gastromarket را ببینید.

 

کافه گردی در خیابان‌های سنت ‌پترزبورگ

 

ترموا ۶ از خیابان Korablestroitelei به میدان لنین

این یکی از بهترین روش‌ها برای کاوش منطقه پتروگارد سن پترزبورگ است. سوار خط آهن Finlyandsky شوید و از رودخانه Bolshaya Nevka عبور کنید. سپس ترموا شما را به سمت Kronversky Prospekt می‌برد. به باغ وحش عظیم لنینگراد و پلTuchkov  (که منطقه پتروگراد را با جزیره واسیلیوسکی متصل می‌کند) بروید. اگر دوست دارید منظره‌ای از رودخانه با مناظر جذاب و متنوع را شاهد باشید حتما باید این مسیر را امتحان کنید.

 

Trolleybus

 

ترولی‌باس ۵ از بلوار Konnogvardeisky به خیابان تولسکایا

یکی دیگر از مسیرهای کاوش نوسکی، گرفتن واگن برقی شماره ۵ است. این واگن برقی از ساختمان دریانوردی به سمت کلیسای جامع سنت اسحاق می‌چرخد، از خیابان مالایا مورسکایا عبور می‌کند و بعد از گذشتن از Manage (سالن سواری نگهبانان اسب‌سوار امپریالی) در نزدیکی موزه مرکزی نیروی دریایی به پایان می‌رسید. همانطور که نام بردیم در این مسیر دیدنی‌های جذاب زیادی وجود دارد که می‌توانید سرگرم تماشایشان شوید و از جاهای فوق‌العاده‌ای عکس بیاندازید.

 

۶ غذای سنتی روسی که در سفر به سنت پترزبورگ حتما باید امتحان کنید

Trolleybus

 

اتوبوس ۱۰ از راه آهن Baltiysky به جزیره Krestovsky

یکی از زیباترین مسیرهایی که مناظری دیدنی را مقابل چشمانتان قرار می‌دهد اینجاست. از این مسیر که به حاشیه  Krestovsky و کانال Obvodny متصل است می‌توانید از تماشای زیبایی لذت ببرید و دوربین‌تان را پر از عکس‌های زیبا کنید. در جزیره می‌توانید Maritime Victory پیدا کنید که میزبان چند ورزشگاه و خانه‌هایی مربوط به قبل انقلاب نیز هست. این اتوبوس از کل جزیره با عبور از منطقه پتروگراد و پلDvortsovy  می‌گذرد، از کاخ Mariinsky عبور می‌‌کند و در راه آهن بالتیسکی متوقف می‌شود. مناظر این منطقه درخشان و به شدت دیدنی هستند مخصوصا در روزی آفتابی که همه چیز براق‌تر به نظر می‌رسد.

 

۷ رستوران حلال که در سفر به سنت پترزبورگ می‌توانید به آنها بروید

۰۳ اسفند ۱۳۹۸

نظرات کاربران