۵ هتل لاکچری باکو برای اقامتی شاهانه در این شهر

جاذبه‌های گردشگری باکو
۵ هتل لاکچری باکو برای اقامتی شاهانه در این شهر

زمان زیادی نیست که باکو به چنین شهر باشکوهی بدل شده است. شهری مملو از سازه‌های مدرن که در قلب شهر قد کشیده‌اند و مراکز خرید مدرنی که به خودنمایی مشغولند. در میان این ساختمان‌ها، هتل‌های لوکس بسیاری وجود دارد که هر کدامشان می‌تواند جایی لاکچری برای اقامت در هنگام سفر با تور باکو باشند. هتل‌هایی با دکورهای شاهانه، امکانات تمام نشدنی و در ظاهر و باطن لوکس و چشم‌نواز.
اگر به دنبال اقامت در چنین هتل‌هایی هستید، پیشنهاد می‌کنم در ادامه با ما همراه باشید.

 


۱- JW Marriott


این هتل زیبا و گرانقیمت را بسیاری بهترین هتل لوکس باکو می‌نامند. JW Marriott در قلب شهر و میان آسمان‌خراش‌ها و بخش قدیمی شهر قرار دارد. یک بنای بسیار لوکس که آرامش و زیبایی را همزمان برای مسافرانش فراهم می‌کند و در این میان با امکان تماشای منظره‌ای زیبا از دریای خزر از پنجره‌هایش، به جذابیتش می‌افزاید.

 

بهترین مهمانسراهای باکو برای یک سفر مقرون به صرفه‌ و ارزان

 

 

JW Marriott

 


اتاق‌های JW Marriott همه‌ی امکانات ممکن از جمله تلوزیون ماهواره‌ای، اینترنت بی‌سیم رایگان و ... را داراست و در کل هتل نیز اسپای خصوصی، اتاق ورزش ۲۴ ساعته، چند رستوران مختلف، اتاق کنفرانس و بسیاری امکانات این چنینی دارد که آن را به شماره یک هتل‌های لاکچری باکو بدل کرده است.

 


۲- Bilgah Beach Hotel


همانطور که از اسم این هتل پیداست، Bilgah در کنار ساحل زیبای دریای خزر قرار گرفته است. سازه‌ای بسیار زیبا که همچون موج می‌ماند و جالب اینکه به دست یک معمار بومی آذربایجان طراحی و اجرا شده است. تمام ۱۷۶ اتاق این هتل نمای دریا را از پنجره‌هایشان به مسافران هدیه می‌دهند و رستوران‌های بسیار عالی موجود در آن نیز به صورت ۲۴ ساعته غذا سرو می‌کنند.

 

 

Bilgah Beach Hotel

 


۲ اسپای عالی، استخر سرپوشیده و استخر رو باز، ۱۴ ویلای اختصاصی، اتاق ورزش و امکانات دیگری که لیستشان تمامی ندارد. ساحل اختصاصی، پارک بازی کودکان و اتاق‌های مدرن با بهترین طراحی ممکن از دیگر موهبت‌های این هتل محسوب می‌شود.

 


۳- Pullman


Pullman نمونه‌ی بارز یک هتل لوکس امروزی در شهرهای مهم دنیاست. دو ساختمان مجزا از هم با معماری خاص هتل‌های اینچنینی و محیط بیرونی بسیار زیبا همراه با یک آبنمای جذاب. در داخل شکوه این هتل بیش از بیرونش است، یک استخر بزرگ سرپوشیده‌ی بسیار زیبا همراه با اتاق‌های لوکس که آدم را شیفته خود می‌کند. این هتل تنها ۱۰۰ متر با باغ گیاه‌شناسی فاصله دارد و تنها در عرض ده دقیقه ماشین سواری می‌توانید به ساحل زیبای دریای خزر برسید.

 

بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی راحت و لذت‌بخش

 

 

Pullman

 


این هتل در کنار یک استخر سرپوشیده‌ی بزرگ، یک استخر کوچک‌تر، دو استخر روباز و یک پارک آبی بسیار جذاب دارد که این‌ها را باید بگذارید کنار اسپای اختصاصی و مجموعه تفریحی سرپوشیده‌ی آن تا به جذابیت Pullman پی ببرید.

 


۴- هتل چهار فصل باکو


هتل چهار فصل باکو یکی از نمادهای توسعه این شهر بعد از ورود پول نفت به آن است. هتلی بسیار مجلل با سازه‌ای قصر گونه و آبنمایی که در جلوی آن نصب شده، بدون شک نمایی لوکس و خاص به آن می‌دهد. هتل چهار فصل در جایی ایده‌آل قرار دارد، دو دقیقه تا مرکز خرید معروف Park Bulvar، ۵ دقیقه تا موزه هنر و تنها ۱۹ دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.

 

 

هتل چهار فصل باکو

 


این هتل دارای اتاق‌هایی بسیار مجلل است که اگر چه تمی قدیمی دارد، اما مجهز و مدرن هستند. استخر سرپوشیده، اسپای اختصاصی، رستوران ، اتاق ورزش و امکانات اینچنینی جزوی از این هتل عالی به شمار می‌آید.

 


۵- Fairmont


هتل Fairmont بخشی از بنای باشکوه شعله به حساب می‌آید که حالا مهم‌ترین نماد باکو محسوب می‌شود. تمامی ۳۱۳ اتاق و ۱۹ آپارتمان این هتل همان لوکس و عالی هستند که درخور چنین ساختمان باشکوهی باید باشد. یکی از بهترین رستوران‌های شهر نیز در این مجموعه واقع شده تا همه چیز برای اقامتی لوکس و عالی همراه باشد.

 

اقامتی لذت‌بخش‌ در بهترین بوتیک هتل‌های باکو

 

 

Fairmont

 


جدا از امکانات خود هتل، این سازه به خودی خود مرکزی فرهنگی تفریحی به حساب می‌آید که هر آن چیزی که به دنبالش هستید را در خود دارد.

 

۰۲ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران