۶ سالن مجلل شهر بمبئی برای تماشای رقص‌ها و پرفورمنس‌های جذاب

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۶ سالن مجلل شهر بمبئی برای تماشای رقص‌ها و پرفورمنس‌های جذاب

بمبئی شهر بالیوود، شهر رقص‌ها و رنگ‌ها و آرزوها، شهر دورهمی‌ها، شهر سفرهای هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی، شهری که می‌شود روزها و شب‌ها در آن خوش گذراند و خاطره ساخت به دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، امکانات اقامتی و رفاهی و همچنین هزینه‌ی ارزان سفر، سالانه هزاران هزار توریست را به خودش می‌کشاند و از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال بهترین و مجلل‌ترین سالن‌های تئاتر برای تماشای رقص‌ها و پرفورمنس‌ها هستید . همراه ما باشید تا ۶ سالن معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. سالن‌هایی که در تمامی شب‌های سال برنامه‌های متنوع و گوناگون در آنها اجرا می‌شود.

 


۱- National center for performing arts


مرکز ملی هنرهای نمایشی بمبئی یکی از بزرگترین مرکزهای هنرهای نمایشی در کل کشور هند است که مطابق با آمار بیش از ۷۰۰ برنامه سالانه در آن اجرا می‌شود. برنامه‌هایی که از سراسر دنیا مخاطب دارند و توریست‌های زیادی را به این شهر می‌کشانند. مرکزی مجلل که گروه‌های رقص بزرگ کشور هند بیشتر شب‌های این سالن را به خودشان اختصاص می‌دهند. در سفرتان به بمبئی به شما توصیه می‌کنیم یک شب لباس‌های رسمی‌تان را بپوشید، به این سالن بروید و وقتتان را به دیدن یکی از برنامه‌هایش اختصاص بدهید. چرا که با این کار یک شب خاطره‌انگیز و فراموش ناشدنی از سفر به هند برای خودتان می‌سازید. شاید برایتان جالب باشد بدانید هرساله در ماه اکتبر این سالن میزبان فستیوال رقص ناکشاترا است و در آوریل نیز فستیوال رقص مودرا در آن برگزار می‌شود.

 

 ۷ تجربه‌ای که حتما باید در بمبئی پشت سر بگذارید 

 

 

 National center for performing

 


نشانی: منطقه ناریمان

 


۲- Sri shamukhanada Chandrasekarendra Sarawathi Auditorium


یکی از مرکزهای هنرهای نمایشی شهر بمبئی که قدمت آن بازمی‌گردد به سال ۱۹۵۹ میلادی. مرکزی که هر شب در آن انواع پرفورمنس‌های موزیکال برگزار می‌شود و اگر به صورت خانوادگی به بمبئی سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به دیدن یکی از برنامه‌های این مرکز تشریف ببرید. رقص‌ها، شورها، رنگ‌ها، موسیقی‌ها و صداهاست که هرشب در قالب انواع برنامه‌های نمایشی در این سالن به اجرا درمی‌آیند و یک شب خاطره‌انگیز برای بینندگان می‌سازند.

 

 

 Sri shamukhanada Chandrasekarendra

 


نشانی: شرق سیون، کومراده هاربانسلال، شماره ۲۹۲

 


۳- Ravindra natya mandir


سال ۲۰۰۲ در بمبئی مرکزی به وجود آمده است برای انواع موسیقی پرفورمنس‌ها. مرکزی که هرشب مملو از تماشاگران است و یکی از شادترین نقاط بمبئی به حساب می‌آید. در سفرتان به این شهر اگر علاقه‌مندید رقص‌های جمعی که در فیلم‌های بالیوود می‌بینید را به صورت زنده و با موسیقی زنده ببینید و بشنوید حتما به این مرکز تشریف ببرید و برای خودتان یک شب خاطره‌انگیز بسازید.

 

 بهترین مکان‌های تفریحی بمبئی که باید به همراه فرزندان خود بروید 

 

 

 Ravindra natya mandir

 


نشانی: پراهادوی، سایانی، پی‌ال دشپانده

 


۴- Ninad center for performing arts


مرکزی که در سال ۲۰۰۶ در این شهر بنا شده است و یکی از مکان‌های مهم در میان سالن‌های اجرا کننده‌ی هنرهای نمایشی در کشور هند به حساب می‌آید. چرا که هرشب در آن رقص‌ها و آیین‌های باستانی هند به اجرا درمی‌آیند و بسیاری از علاقه‌مندان به آیین باستانی و هنرهای نمایشی به آن می‌روند. اگر به انواع رقص‌ها و فرم‌های سنتی علاقه‌مندید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به بمبئی حتما یک شب به این مرکز تشریف ببرید و از برنامه‌هایی که در آن به اجرا درمی‌آیند استفاده کنید.

 

 

 Ninad center for performing

 


نشانی: دیکزیت، کالج داهانوکار

 


۵- Sivaswamy auditorium


یکی دیگر از مرکزهای هنرهای نمایشی در شهر بمبئی همین مرکز است که هرشب در آن برنامه‌های متنوع و تجربی برگزار می‌شود. مرکزی که به کارهای هنرجویان اهمیت می‌دهد و بیشتر استعدادهای جوان شهر بمبئی در آن به اجرای برنامه می‌پردازند. در این مرکز هرشب چندین نمایش مختلف به اجرا درمی‌آیند و برای اطلاع یافتن از برنامه‌های آن می‌توانید به آدرس سایتش به نشانی نامش مراجعه کنید. اگر علاقه‌مند به هنر نمایش و کارهای تجربی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به بمبئی حتما یک شب به این مرکز تشریف ببرید.

 

 

 Sivaswamy auditorium

 


نشانی: چمبور شرقی، پوستال کولونی

 


۶- Kala Nrithya Academy


مرکزی قدیمی که به اجرای رقص‌های کلاسیک و سنتی هند می‌پردازد و یکی از مهمترین مراکز آموزش کودکان رقصنده در هند به حساب می‌آید. مرکزی که برنامه‌هایش هرشب از ساعت ۷ آغاز می‌شود و غالبا تا ساعت ۱۱ شب به درازا می‌کشد. مرکزی که بسیاری از رقصنده‌های بزرگ هند را تربیت کرده است و خیلی از آن رقصنده‌های بزرگ امروزه برای ادای دین به استادان خود و آکادمی‌ای که در آن رشد کرده‌اند، در آن به اجرای برنامه می‌پردازند.

 

 پربازدیدترین مکان‌ها در بمبئی، شهری که هرگز نمی‌خوابد

 

 

 Kala Nrithya Academy

 


نشانی: آندهری ای، گادکوپار

۱۴ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران