۸ استودیوی برتر یوگا در بانکوک، شهر شورها و نورهای تایلند

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۸ استودیوی برتر یوگا در بانکوک، شهر شورها و نورهای تایلند

بانکوک شهر شورها و نورهای تایلند، شهری که بیشتر گردشگران این کشور را به خودش می‌کشاند و برترین امکانات گردشگری و رفاهی را در خودش دارد سالانه از هزاران هزاران توریست پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور تایلند به این شهر اگر به دنبال مکان‌هایی برای آرامش و آسایش هستید. همراه ما باشید تا ۸ استودیوی یوگای مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. استودیوی‌هایی که از سوی گردشگران مورد استقبال قرار می‌گیرند و همه روزه مملو از علاقه‌مندان به یوگا هستند.

 


۱- Iyengar yoga Bangkok


یک مرکز شیک و عالی، پر از گردشگران در قلب بانکوک که همه روزه کسانیکه به سلامتی‌شان اهمیت می‌دهند به آن مراجعه می‌کنند. مرکزی ساده اما در عین حال زیبا. در سفرتان به بانکوک اگر می‌خواهید مشکلات تنفسی‌تان را حل کنید، آرامش گم‌کرده‌تان را بازیابید، سکوت و سکون را تجربه کنید و برای خودتان خاطره‌ای جاودان از این شهر بسازید به این مرکز بروید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. برای شرکت در کلاس‌های این مرکز باید نزدیک به ۷۰۰ بت هزینه کنید.

 

کارگاه‌های آموزشی کوتاه‌مدت برای داشتن حس و حال متفاوت در بانکوک

 

 

 Iyengar yoga

 


نشانی: تونگلور، سوی ۵۵، سوخومیت ۹۰، پلازا فیفتی فیفت، طبقه سوم

 


۲- Lullaby yoga


یک مرکز عالی برای آنهایی که می‌خواهند انواع یوگای مربوط به شرق آسیا را بیاموزند و انجام بدهند. مرکزی که به نوآموزانش مدرک معتبر ارائه می‎کند و همه روزه کلاس‌های آموزشی مختلفی در آن برگزار می‌شود. در سفرتان به بانکوک اگر می‌خواهید به یکی از بهترین کلاس‌های یوگا بروید باید به این مرکز مراجعه کنید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Lullaby yoga

 


نشانی: جاده ساتورن، خانه لومپینی، وان لایف سنتر

 


۳- Yoga elements


یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مراکز یوگا در شهر بانکوک که یکی از بهترین مربی‌های یوگای این شهر در آن به آموزش یوگا می‌پردازد. این مرکز یکی از مراکز ارزان قیمت برای آموزش یوگا به حساب می‌آید. به طوری که برای دیدن یک کورس کامل آموزشی در آن می‌توانید هزینه‌ای کمتر از ۵۰۰ بت بپردازید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Yoga elements

 


نشانی: خلونگ توئی، سوخومیت سوی ۱۳، ساختمان هامارلت ۱۸۵

 


۴- Ashtanga yoga center of Bangkok


یکی از معروف‌ترین مراکز یوگای بانکوک برای آنهایی که می‌خواهند در سطح حرفه‌ای این ورزش را بیاموزند و مدرک معتبر دریافت کنند. این مرکز از آنهایی‌ست که همه روزه از سراسر جهان علاقه‌مندان به یوگا را به خودش می‌کشاند و بهترین آموزش‌ها را به آنها ارائه می‌دهد. بنابراین اگر به صورت مقدماتی از یوگا چیزهایی می‌دانید و به دنبال دانش بیشتر در این زمینه هستید در سفرتان به بانکوک حتما به این مرکز سری بزنید. مرکزی که همه روزه درهایش از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

فعالیت‌های رایگان و جذاب بانکوک که احتمالا از آن‌ها خبر نداشته باشید

 

 

 Ashtanga yoga center

 


نشانی: کلونگ‌توی نوآ، سوخومیت ۵۴۵، هتل سوخوویت اس ۳۱، طبقه نهم

 


۵- Angle yoga club


بیشتر کسانیکه با بودجه‌ی کم به بانکوک رفته‌اند، بیشتر بک پکرها و هیچهایکرها برای شرکت در کلاس‌های یوگا به این مرکز می‌روند. جاییکه برای شرکت در هر کلاس آن باید هزینه‌ای کمتر از ۱۰۰ بت بپردازید. نکته‌ی جالب درباره‌ی این مرکز که درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است آن است که بیشتر رقصنده‌های بالیوود نیز برای یوگا به آن می‌روند.

 

 

 Angle yoga

 


نشانی: خوائنگ تالات یوت، جاده خائوسان، جاده رامبوتری، مرکز زیبایی و ماساژ انجل، طبقه چهارم

 


۶- Absolut yoga


یک مرکز بزرگ و مجلل، مرکزی شلوغ که هم برای مبتدیان مناسب است و هم برای حرفه‌ای‌ها و همه روزه در آن کلاس‌هایی در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود. جاییکه درهایش همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و با برگزاری بیش از ۷۰ کلاس یوگا در هفته یکی از فعال‌ترین مراکز یوگا در سراسر جهان به حساب می‌آید .

 

 

Absolut yoga

 


نشانی: پاتوم وان، لوفینی، جاده پلونچیت، آمارین پلازا

 


۷- Yogatique Bangkok


اگر به فکر فراگرفتن انواع شیوه‌های یوگا از شرق آسیا هستید و نمی‌خواهید فقط محدود به کشور تایلند و شهر بانکوک شوید باید به این مرکز بروید. جاییکه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی مشتریانش باز است و به آنها با هزینه‌هایی نه چندان گران خدمات ارائه می‌کند. برای شرکت در کلاس‌های یوگای این مرکز باید کمتر از ۵۰۰ بت هزینه کنید.

 


نشانی: کلونگ‌توی نوآ، سوخوویت ۲۳، سوی ۱۱۶

 


۸- Yoga fly


یک مرکز رقص، ورزش و ماساژ در شهر بانکوک که رفتن به آن خودش یکی از هیجان‌انگیزترین تجربه‌های سفر به شرق آسیا به حساب می‌آید. مرکزی که خاطره‌هایی خوش برای شما می‌سازد و همه روزه درهایش از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Yoga fly

 


نشانی: کلونگ‌توی نوآ، سوخوویت سوی ۲۳، جازمین سیتی بیلدینگ

۱۶ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران