آبتنی و هیجان در ۵ پارک آبی برتر بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
 آبتنی و هیجان در ۵ پارک آبی برتر بانکوک

تایلند را به سواحل زیبای پاتایا و پوکت می‌شناسند. اما چیزی که بانکوک به آن مشهور است، مراکز خرید لوکس و بی‌پایان، جاذبه‌های متعدد و معابد زیبایی است که در پایتخت تایلند می‌توانید پیدا کنید. اما همین شهر نیز فرصت‌هایی برای آبتنی و بازی برایتان مهیا کرده که آن‌ها را می‌توانید در پارک‌های آبی پرتعداد بانکوک پیدا کنید. اگر می‌خواهید بدانید که بهترین پارک‌های آبی برای رفتن هنگام سفر با تور تایلند به بانکوک کدام‌ها هستند، در ادامه همراه ما باشید.


۱- پارک آبی پورورو

از بسیاری جهات، پورورو بهترین پارک آبی بانکوک است. شاید بزرگ‌ترین نباشد اما با توجه به تجهیزات عالی، بازی‌های متنوع و فضای شادی که برای مشتریانش درست می‌کند، از هر نظر جایگاهی ویژه برای خود دست و پا کرده است. همه چیز در این پارک آبی مهیا است، از بازی‌های مخصوص کودکان تا انواع سرسره‌ها و تونل‌های آبی. استخرهای مختلف و برکه مصنوعی برای قایق سواری نیز بخشی از این پارک به حساب می‌آیند که باعث می‌شود محیط آن خانوادگی و مناسب تمامی سنین باشد.

 

۱۰ مرکز خرید معروف در سیام بانکوک

پارک آبی پورورو


آدرس: Central Plaza Bangna


۲- پارک آبی فانتازیا لاگون


این پارک آبی بزرگ و مجهز که دکور بسیار زیبایی دارد، بر روی مرکز خرید Bangkae واقع شده است. مکانی بسیار محبوب نزد خود تایلندی‌ها که به واسطه استخرهای بزرگ و انواع سرسره‌های آبی که دارد، روزانه چند صد نفر برای تفریح به آن مراجعه می‌کنند. از جمله نکات مهمی که می‌توان در مورد پارک آبی فانتازیا لاگون گفت این است که یک کشتی دزدان دریایی در وسط آن است که با یک صخره‌ی مصنوعی، فضایی بسیار جالب را پدید آورده‌اند. از طرفی بازی‌های بسیار متنوعی در آن تعبیه شده و بخش‌هایی نیز هستند که سنین کم بدون مشکل می‌توانند در آن‌ها به بازی مشغول شوند. وجود پارک بازی در خود مرکز خرید، این مجموعه را تکمیل‌تر می‌کند، مخصوصا این که رستوران‌ها و کافه‌های زیادی هستند که بعد از تفریح می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

 

۶ رستوران ارزان قیمت برای سفری ارزان به بانکوک

پارک آبی فانتازیا لاگون


آدرس: The Mall Shopping Center, Ngamwongwan Branch, Bang Khae, Bang Kapi


۳- پارک آبی لئولند

یکی دیگر از پارک‌های آبی بانکوک که بر روی سقف یک مرکز خرید بزرگ واقع شده است. این پارک آبی چند مورد از بزرگ‌ترین استخرهای شهر را دارد و سرسره‌ها و تونل‌های آبی‌اش بعضا خیلی ترسناک هستند. تنوع بازی‌ها در این پارک آبی بسیار خوب است و سنسن مختلف امکان بازی در آن را دارند. محیط خانوادگی و بسیار خوب لئولند باعث می‌شود تا خانواده‌ها بتوانند به خوبی یک روز عالی را در این مکان بگذرانند. این پارک آبی نیز از امتیاز بودن در یک مرکز خرید بهره برده و بخش‌های دیگر Central City Bangna نیز در دسترس شما خواهند بود.

 

پارک آبی لئولند


آدرس: Sixth Floor, Central City Bangna at Km.3 on Bangna-Trad Road


۴- Siam Park City

Siam Park City در واقع یک پارک بزرگ کمی دورتر از مرکز شهر بانکوک است. البته بخش پارک آبی این مجموعه آنقدر بزرگ است که چند نمونه از بهترین سرسره‌های آبی پایتخت در آن کار شده و بازی‌های هیجان انگیز زیادی هستند که می‌توانید در آن جا تجربه کنید. البته مزیت عظیمت به Siam Park City این است که در کنار پارک آبی، ۴ بخش دیگر این پارک نیز در دسترس شما خواهد بود. اکس پارک، دنیای خانواده، دنیای فانتزی و دنیای کوچک. مجموعه Siam Park City مکانی عالی برای یک جمع خانوادگی است و می‌توانید یک نیم روز کامل در آن به بازی و تفریح همراه تمامی اعضای خانواده مشغول شوید.

 

۱۰ مرکز خرید معروف در سیام بانکوک

Siam Park City


آدرس: 203 Suan Siam Rd, Kannayao


۵- Dream World

دریم ورلد بانکوک را خیلی‌ها به عنوان یکی از بهترین پارک‌های بازی در کل بانکوک به حساب می‌آورند. جایی که از مرکز شهر نسبتا دور است و مراکز بسیاری دارد که از جمله آن‌ها پارک آبی آن است. پارک آبی این مجموعه بزرگ بوده اما بازی‌های متنوعی ندارد و تنها به واسطه حضور در مجموعه‌ای بسیار ارزشمند، در لیست ما واقع شده است. از همان ابتدای ورود به پارک با حضور بیگانه‌های سبز رنگ و قلعه‌ی زیبا، متوجه خواهید شد که با جایی عالی مواجهید. سرزمین برفی، پارک مخصوص کودان و بسیاری بخش‌های دیگر در کنار برکه مصنوعی برای قایق سواری، همه بخشی از این مکان عالی برای تفریح به حساب می‌آیند.

 

Dream World


آدرس: Bueng Yitho, Thanyaburi District, Pathum Thani

۰۶ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران