راهنمای سفر انفرادی به بانکوک شهر همیشه بیدار تایلند

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
راهنمای سفر انفرادی به بانکوک شهر همیشه بیدار تایلند

بانکوک پایتخت کشور تایلند یکی از زیباترین شهرهای شرق آسیاست که هر ساله تعداد زیادی مسافر به خود می‌پذیرد. شهری پر از رویداد که باعث می‌شود هیچگاه حوصله‌ی مسافرانش سر نرود. شهری پر از زیبایی با معابد شفت‌انگیز. شهری مخصوص کسانیکه به دنبال یوگا هستند. شهری که بهترین هتل‌ها و رستوران‌های تایلند را در اختیار دارد. اگر قصد دارید تنهایی با تور تایلند به این شهر سفر کنید . همراه ما باشید تا در یک گشت و گذار انفرادی نکات لازم برای هرچه بهتر دیدن و خوش گذراندن در این شهر را خدمتتان بازگو کنیم.

 


۱- درون شهر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید


برای اینکه هزینه‌ی سفرتان در این شهر کم شود شک نکنید که باید از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. خوشبختانه این شهر توسعه‌ی مناسبی در زمینه حمل و نقل عمومی داشته است و از این بابت می‌شود خیالتان راحت باشد. در هر کجای دیدنی این شهر که باشید با اتوبوس و یا مترو می‌توانید به محل اقامتتان هرکجای بانکوک که باشد بازگردید. یا لااقل می‌توانید تا نزدیکی محل اقامتتان بیایید. بنابراین پیش از سفر به بانکوک نقشه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی این شهر را از طریق وب دریافت کنید و همواره این نقشه را در تلفن همراه هوشمند خود داشته باشید.

 

راهنمای حمل و نقل عمومی در بانکوک؛ شهر همیشه بیدار تایلند

 

 

 حمل و نقل عمومی

 


۲- قبل از سفر یک هاستل رزرو کنید


باز هم برای اینکه هزینه‌ی سفرتان کاهش یابد پیش از سفر به این شهر درباره‌ی هاستل‌های مختلفی که دارد خوب تحقیق کنید و بعد بهترین هاستل؛ با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید و انتظاراتتان انتخاب کنید. پیش از سفر به این شهر یک تخت از این هاستل را رزرو کنید تا با ورود به بانکوک سر درگم نباشید و به سرعت به محل اقامتتان پناه ببرید. در ضمن یادتان باشد در انتخاب این هاستل تا جاییکه می‌توانید سعی کنید جغرافیایش نزدیک به وسایل حمل و نقل عمومی باشد.

 

 

بانکوک

 


۳- در خیابان خائوسان شبگردی کنید


بانکوک شهریست که خواب ندارد. شهری همیشه بیدار زیر نورهای لامپ‌های نئونی. شهری پر رویداد و هیجان. در گشت و گذارهایتان در این شهر اگر دوست داشتید شب‌های به یادماندنی داشته باشید باید به این خیابان بروید. جاییکه شب‌ها تازه جان می‌گیرد و درهای کافه‌هایش باز می‌شوند. جاییکه بهترین رستوران‌ها و کلاب‌های بانکوک در آن واقع شده‌اند و با هر بودجه‌ای که به بانکوک سفر کرده باشید می‌توانید یک کافه‌ی شبانه‌ی مناسب پیدا کنید و تا حوالی صبح خودتان را در شور و هیجان و موسیقی غرق کنید.

 

گشت و گذاری در خیابان خائوسان بانکوک؛ مرکز پیاده‌روی جهان

 

 

بانکوک

 


۴- به جمع آنهایی که تنها به این شهر سفر کرده‌اند بپیوندید


یادتان باشد شما تنها کسی نیستید که تنها به این شهر سفر می‌کنید. خیلی‌های دیگر به مانند شما هستند که تنها به این شهر می‌روند. برای اینکه با این افراد آشنا شوید و تشکیل گروه‌های دوستانه بدهید می‌توانید در ایونت‌های مختلف شرکت کنید و یا به کافه‌هایی مانند Levels club، Saxophone pub، Australian pub و مانند اینها که پاتوق کوله گردان است بروید و با افراد از ملیت‌های مختلف آشنا و دوست بشوید.

 

 

بانکوک

 


۵- از معابد و اماکن دیدنی این شهر دیدن کنید


بانکوک پر از معبد و گوشه‌های دنج و ناب است که با خیال راحت می‌توانید به آنها سفر کنید. چرا که امن هستند و هیچ خطری در بازدید از آنها شما را تهدید نمی‌کند. اماکنی که بار فتن به آنها می‌توانید بهترین عکس‌های اینیستاگرامی‌تان را بیندازید.

 

این ۸ معبد شگفت‌انگیز و مهم بانکوک را حتما ببینید

 

 

 بانکوک

 


۶- در بازارهای روزانه و شبانه‌ی این شهر قدم بزنید


بانکوک پر از بازار است. بازارهایی که از آنها می‌توانید از مواد خوراکی تا پوشاک و وسایل تزئینی خریداری کنید. بازارهایی که در روزها و شب‌ها در بخش‌های مختلف شهر برپا می‌شوند. بازارهایی جالب با اجناس ارزان. شما با رفتن به این بازارها می‌توانید هرآنچه به عنوان سوغاتی مد نظرتان است را خریداری کنید و با خود به شهر و دیارتان بیاورید.

 

 

 بانکوک

 


۷- کمی زبان تایلندی یاد بگیرید


در سفر تنهایی به این شهر برای آنکه با تایلندی‌ها بتوانید بیشتر ارتباط برقرار کنید زبان تایلندی یاد بگیرید. سلام و احوالپرسی را بدانید و با آنها گرم باشید اما یادتان نرود خیلی به آنها اعتماد نکنید و نیازی نیست آدرس محل اقامتتان را به آنها بدهید و بخواهید در طول سفرتان به این شهر با آنها رابطه‌ای عمیق و طولانی برقرار کنید.

 

 

 بانکوک

۲۴ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران