بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی ؛ غذا بخورید و تفریح کنید

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین رستوران‌ها و کافه‌های استخردار بالی ؛ غذا بخورید و تفریح کنید

نقاط گردشی اندونزی مانند بالی، پر غذاخورهای عجیب و غریب و غیر متداول با تم‌های گوناگون و مزایای مختلف است. بنابراین اگر با رستوران‌هایی مواجه شدید که استخرهای شنا و یا زمین‌های بازی دارند تعجب نکنید. شما در این رستوران‌ها و کافه‌ها می‌توانید هم چیزی بخورید و هم تفریح کنید. اگر قصد سفر با تور بالی را دارید می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های استخردار غذا بخورید.

 

لا جویا

لا جویا جاییست که می‌توانید در کنار استخر و یا پشت کافه روسقفی‌اش مهمانی بگیرید و از وقت گذرانی با دوستان‌تان لذت ببرید. البته بیشتر هتل‌ها استخرهای بی‌نهایت ارائه می‌دهند اما به صورت رسمی‌تر و مجلل‌تر. اما اگر به دنبال جایی صمیمی‌تر هستید که چند ساعتی را در کنار دوستان خوش باشید حتما باید به لا جویا بروید. این رستوران با دو استخر خانواده و جوانانه ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این استخرها به دور از شلوغی و نگاه‌های زیاد مردم به شنا بپردارید و از فضای آرام محیط لذت ببرید. به علاوه یک کلاس یوگای در آب هم برگذار می‌شود که با ۸ دلار می‌توانید در آن شرکت کنید. این استخرها برای استفاده رایگان هستند اما توجه داشته باشید که بسته به زمانی که سپری می‌کنید هزینه شما به ۲۵ هزار روپیه می‌رسد.

 

بهترین رستوران های بالی با نمای چشمگیر ساحلی

 

 

لا جویا

 

 

رستوران نیز غذاهای محلی و غربی به آدرس: Jalan Pantai Balangan , 80364 Jimbaran, Bali

تلفن: (+62) 811 399 0048

 

 

ریمبا جیمباران

این کافه روسقفی که منظره فوق‌العاده‌ای دارد و به خاطر استخر، غذای عالی و خدماتش شناخته می‌شود بخشی از یک مجتمع تفریحی است. منوی کافه شامل غذاهای مختلفی می‌شود اما بازدیدکنندگانی که قبلا آنجا بوده‌اند غذاهای مکزیکی را به شدت توصیه می‌کنند. شما می‌توانید در نمایی منحصر به فرد و زیبا با قیمتی مقرون به صرفه از آبمیوه‌ها و انواع اسموتی‌های خوشمزه لذت ببرید و با دوستان اوقاتی گرم و صمیمی سپری کنید. استخر این کافه نیز برای استفاده رایگان بدون حداقل پرداخت در دسترس شما قرار دارد. معمولا بچه‌ها و نوجوانان عاشق این کافه و منظره استخرش هستند. در حالی که بچه‌ها شنا می‌کنند والدین با خیال راحت دور استخر از نوشیدنی خود لذت می‌برند. به علاوه اگر به دنبال تماشای غروب آفتاب هستید رفتن به این کافه را از دست ندهید.

 

 

ریمبا جیمباران

 

 

آدرس: Karang Mas Estate, Jalan Karang Mas Sejahtera , Jimbaran, Bali

تلفن: +62 (361) 8468468

 

 

کافه سورف پول

این هتل مجلل که در ساحل کوتا قرار گرفته و با چند دقیقه پیاده‌روی کلیه امکانات مورد نیاز از جمله فروشگاه‌ها و مراکز خرید را در اختیارتان می‌گذارد، دارای استخری مجلل و زیباست که بدون هیچ مبلغی می‌توانید از آن به رایگان استفاده کنید. این هتل رستوران‌های چندگانه‌ای در اختیار مردم حتی غیر ساکنین قرار می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید در کافه سورف پول و یا سالن استراحت لوئیس نوشیدنی‌های خنک سفارش دهید و یا برای خوردن غذا به رستوران ریوا بروید. اول به سورف پول بروید و نمای دل‌انگیز ساحل کوتا را تماشا کنید. شما می‌توانید انواع نوشیدنی و یا بستنی‌های خوشمزه، شیرینی و یا فینگرفودها را سفارش دهید و از خوردنشان لذت ببرید. سپس برای خوردن غذایی معقول و لذیذ به رستوران ریوا بروید.

 

بهترین رستوران‌های محلی در بالی برای خوردن غذاهای خوشمزه سنتی

 

 

کافه سورف پول

 

 

آدرس: Jl. Pantai Kuta, Banjar Pande Mas, Kuta, Jl. Pantai Kuta, Badung, Bali

تلفن: (0361) 3007080

 

 

ورتیکال پوینت

اگر می‌خواهید در جایی مقرون به صرفه غذا بخورید به ورتیکال پوینت بروید. ورتیکال که در منطقه لژان واقع شده بخشی از هتل ۴ ستاره آکمانی لژیان است. این هتل تنها در فاصله ۴ کیلومتری از ساحل لژیان و ۶ کیلومتری مراکز خرید و تفریحات شبانه سمینیاک قرار گرفته است. کافه شب‌ها با نمایی از چراغ‌های روشن بالی به یکی از جذاب‌ترین نقاط شهر تبدیل می‌شود که حتما باید به آن بروید. البته یکی از بهترین قسمت‌های این کافه استخر رایگان بدون نیاز به حداقل پول و اینترنت رایگان آن است. شما می‌توانید به صورت کاملا آنلاین عکس و استوری‌های اینستاگرام‌تان آپدیت کرده و با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.

 

 

ورتیکال پوینت

 

 

آدرس: Jl. Legian Raya No. 91, Legian, Kuta, Bali

تلفن: +62 361 300 9191

 

 

اوشن 27

احتمالا اسم مرکز خرید دیسکاوری بالی را شنیده‌اید که در نزدیکی ساحل واقع شده است. اگرچه بین ساحل تا مرکز خرید کافه‌ها، فروشگاه‌ها و غرفه‌های زیادی واقع شده که می‌توانید بین آن‌ها کاوش کنید. یکی از این نقاط کافه اوشن ۲۷ است. تقریبا اوشن ۲۷ محبوب‌ترین کافه ساحل است که شب‌ها مملو از جمعیت بومی و گردشگر می‌شود. شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب بدون هیچ هزینه‌ای از استخر استفاده کنید و با دوستان‌تان اوقات بسیار شادی راسپری کنید. در طول روز اما این کافه تفریحی جایی برای حمام آفتاب بر روی تخت‌های آفتابی و لذت بردن از گرمای خورشید است. اگر احساس گرسنگی می‌کنید از منوی گسترده آن بین غذاهای قاره‌ای، مدرن و آسیایی چیزی برای خوردن پیدا کنید و سفارش دهید. شما در اوشن ۲۷ هم تفریح می‌کنید و هم غذا می‌خورید.

 

معرفی رستوران‌های حلال در بالی

 

 

اوشن 27

 

 

آدرس: Discovery Shopping Mall-Kartika Plaza Street Kuta-Bali

تلفن: +62 361 765027

۰۱ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران