بهترین کافه‌های سمینیاک در سال ۲۰۲۳

جاذبه‌های گردشگری بالی
بهترین کافه‌های سمینیاک در سال ۲۰۲۳

سفر با تور بالی دنیایی بی‌انتها از انواع تفریحات آبی و زمینی، زیبایی‌های بی‌بدیل و گشت و گذارهای فرهنگی را ارائه می‌دهد که به نظر می‌رسد تا ابد زمان لازم داری تا بتوانید همه آن‌ها را کاوش کنید اما در حقیقت اگر بخواهیم همه جانبه نگاه کنیم، فرهنگ وسیع غذایی سنتی و بین‌المللی آن شما را به بعد دیگری از این سفر می‌برد که هیچگاه فراموش نخواهید کرد. سمینیاک به عنوان یکی از توریستی‌ترین نواحی بالی با طیف وسیعی از انواع کافه‌های خلاقانه و خطه ساحلی با نمای بی‌نظیر غروب آفتاب سهم مهمی را در این زمینه ایفا می‌کند! به بالی می‌روید و عاشق کافه گردی هستید و می‌خواهید فعالیت‌های توریستی در سمینیاک بالی را تجربه کنید؟ بیایید در بهترین کافه‌های ۲۰۲۳ سمینیاک ماجراجویی کنیم.

 

کافه شلتر در بالی (Shelter Cafe)

از خیابان‌های شلوغ و توریست زده سمینیاک بالی فرار کنید و به این پشت بام استوایی جذاب بروید و در کنار محیط فوق‌العاده آرامشبخش آن‌ها از منویی خلاقانه و وسوسه‌انگیز لذت ببرید. اینجا برای برانچ‌هایش معروف است و معمولا به عنوان پاتوق فریلنسرها، جلسات صبحگاهی یا صرف غذا خوردن در میان فضای سبز در بین گردش‌های خرید شناخته می‌شود. شما می‌توانید یک روز تمام را در اینجا بگذرانید و در بشقاب‌های خاورمیانه و مدیترانه‌ای که طعم و رنگ‌شان پر از طعم و مزه است خودتان را غرق کنید. به علاوه آن‌ها در کنگو هم یک شعبه جید افتتاح کرده‌اند.

 

کافه گردی به یادمادنی در کوتا بالی

آدرس: Jl. Drupadi 1 No.2b, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: از ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر

 

انجمن کیند در بالی (KYND Community)

این کافه جذاب هدفی بیش از تنها یک "کافه وگان" بودن دارد و با آگاهی به منافع و حفاظت از زمین، محصولات گیاهی را ارائه می‌کنند که مزه و ظاهری جذاب دارند. سبزیجات و وگان‌ها منوی ابتکاری کافه که مملو از خوراکی‌های شیرین و خوش طعم است را مهمانان اینجا شدیدا دوست دارند، در حالی که گوشتخواران در مورد اینکه چقدر غذاهای گیاهی می‌توانند خوب باشند، آموزش‌ها و توصیه‌های جدی دریافت می‌گیرند، بنابراین اگر گیاهخوار نیستید و یا همیشه دوست داشتید باشید و هرگز به آن جدی نگاه نکردید اینجا شاید مسیر شما را تغییر دهد! شما می‌توانید برای صبحانه و برانچ، نان تست لذیذ و برخی از بهترین اسموتی‌ها و وافل‌های شهر به اینجا بروید در حالی که برای ناهار و شام، شنیسل‌های مرغی، بیگ مک‌های بالیایی و رنگارنگ‌ترین کوکتل‌های منطقه در منو خودنمایی می‌کنند. البته این همه چیز نیست بستنی‌های وگان اینجا را بعد از غذا از دست ندهید و ماجراجویی‌تان را در اینجا کامل کنید. حالا باز هم فکر می‌کنی غذاهای وگان خوشمزه و جذاب نیستند؟

آدرس: Jalan Petitenget No.12 Kerobokan Kelod, Seminyak, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب

 

سیرک دریایی در بالی (Sea Circus)

سیرک دریایی، کافه‌ای با رنگ‌های روشن و تزئینات سبز دریایی و صورتی نئونی است که سعی کرده همه چیز را در بهترین حات ممکن عرضه کند و از این‌رو منوی آن‌ها تقریبا همه چیز را تحت پوشش قرار می‌دهد. اگر حسابی سرحال و پرانرژی هستید مارگاریتای میوه‌های یخ زده سفارش دهید و از کاسه‌ای مغذی و شاداب لذت ببرید. یا مارگاریتای کلاسیک را در کنار تاکوی لذیذ گوشت سفارش دهید و روزتان را به لول جدیدی ببرید!

 

معرفی بهترین رستوران‌های بالی

آدرس: Jl. Kayu Aya No.22, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۹ شب

 

کافه ارگانیک در بالی (Cafe Organic)

کافه ارگانیک یکی از کافه‌ی زیبا و منحصر به فرد بالی است و با دیوارهای سفید تازه، درختان نخل سرپوشیده و آناناس روی هر میز است. منوی به سبک صبحانه/برانچی مملو از غذاهای گیاهی افسانه‌ای است که به زیبایی ارائه می‌شوند و بسیار مراقب سلامتی هستند، از کاسه‌های بزرگ سالاد و سبزیجات برگر گرفته تا نان تست و بال‌های گل کلم بوفالو. از نظر نوشیدنی، همه چیز در مورد اسموتی‌های سالم، آب میوه‌ها، قهوه درجه یک و استراحتی در کنار چای خوش عطر و رنگ رعایت شده به طوری که جدا می‌مانید چه چیزی را سفارش بدهید و از بقیه چشم پوشی کنید.

آدرس: No.99 X, Jl. Petitenget, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر

 

نئون پالمز در بالی (Neon Palms)

نئون پالمز که درست بالای سوله قایق بالی (کلبه‌های ساحلی رنگارنگ معروف سمینیاک) قرار گرفته، مخفیگاهی جنگلی است که با نقاشی‌های دیواری حیات وحش، کف‌پوش‌های ترازو کاشی‌کاری‌شده دستی، و البته منوی استثنایی از همان سرآشپزهای استرالیایی. منوی غذایی آن‌ها شامل مواردی برای تمام وعده‌های روز می‌شود و گزینه‌هایی مثل برانچ و همچنین تاکو و تاپاس که هم از غذاهای آسیایی و هم غذاهای مدرن استرالیایی الهام گرفته شده است را شامل می‌شود. باراموندی تند را با گل کلم بوداده و لاکسا صدف نارگیل امتحان کنید. کاسه سوشی میگو کبابی با سس سویا میرین؛ و از کوکتل‌های برانچ بدون شکر، معجون‌های سالم و شیرینی‌های غلیظی که شما را وسوسه می‌کنند امتحان کنید. به علاوه آن‌ها گزینه‌های جذاب گیاهی هم برای گیاهخواران ارائه داده‌اند.

 

بهترین رستوران‌های خانوادگی در بالی

آدرس: Jl. Kayu Aya No.22, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: ساعت ۸ صبح تا ۹ شب

 

قهوه پیسون در بالی (Pison Coffee)

کافی شاپ پیسون کافی، یکی از گزینه محبوب و معروف بین کافه‌های سمینیاک بالی است که همه چیز از محیط عالی و سبک روستایی، و همچنین قهوه‌ای خوب و معطر را رعایت می‌کند. به علاوه برای غذا، یک منوی کامل از غذاهای سبک کافه‌ای، ناهار و شام با غذاهای آسیایی و غربی دستور روز نیز تهیه و تدارک یه شده که توجه زیادی را به خودش جلب می‌کند. معمولا بعد از تاریک شدن هوا، اجرای موسیقی زنده در اینجا برپا می‌شود که جمعیت زیادی را به خودش جلب می‌کند و بر تاثیر این کافه می‌افزاید.

آدرس: Petitenget St No.19A, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: همه روزه از ۷ صبح تا ۱۲ بامداد

 

رولور اسپرسو در بالی (Revolver Espresso)

این کافه آنقدر بر روی سرو قهوه خوب وسواس به خرج می‌دهد که احتمالا تاثیر زیادی برای رقابت در جزیره گذاشته است. چیزی که در ابتدا به عنوان یک بوتیک قهوه‌خانه کوچک در کنار خیابان کوچکی در مرکز شهر سمینیاک آغاز شد، به یکی از شناخته‌شده‌ترین مارک‌های قهوه بوتیک بالی تبدیل شده است، با دانه‌های درجه یک آن از بهترین کشاورزان، بو داده و ترکیب محلی در بالی. این کافه در حال حاضر دو شعبه در دو نقطه سمینیاک دارد و افرادی که به این کافه می‌روند عاشق غذاهای عالی، رولت گوشت و همچنین منوی قهوه آن‌ها می‌شوند. در فضای شهری سمینیاک رفتن به این کافه را شدیدا توصیه می‌کنیم.

 

۶ رستوران خانوادگی در بالی

آدرس: Jl. Kayu Aya No.Gang 51, Seminyak, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: از ۷ صبح تا آخر شب

 

کافی کارتل در بالی (Coffee Cartel)

کافی کارتل در سمینیاک یک بوتیک قهوه است که به شدت پرطرفدار و در کارش حرفه‌ای و جدی است. این کافه منویی از برگرها، حتی هات کیک‌های گیاهی که با آب نبات، توت‌های مخلوط و کوکو توت‌فرنگی صورتی روی کاستارد عرضه می‌شود، رنگ‌های صورتی خاص و کاکتوس‌های گلدانی بامزه آن‌ها که تقریبا کنار هر عکس اینتستاگرامی دیده می‌شوند عرضه می‌کند. کاپوچینوهای باکیفیت و فوق‌العاده آن‌ها نیز به شدت معروف است و در کل اینطور به نظر می‌رسد که کارتل قهوه تبدیل به کافه‌ای اینچنین تمام عیار و دلفریب شده است. آن‌ها شعبه دومی هم در لژیان دارند.

آدرس: Jl. Lb. Sari No.8, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: از ۶:۳۰ صبح تا ۷ عصر

 

کرنر هاوس در بالی (Corner House)

در بالای Oberoi، کرنر هاوس گنجینه‌ای دنج و شیک با مزه‌های آنتیپودی (استرالیایی) و طعم‌های اروپایی قرار دارد. قهوه‌ها، کیک‌ها، آب میوه‌ها و وعده‌های غذایی برای صبحانه تا شام، همه در اینجا خوب هستند، و شما آن‌ها را دوست خواهید داشت. در حالی که فنجان قهوه صبحگاهی خود را می‌نوشید، کمی از جذابیت بیستروت فرانسوی را هم جذب می‌کنید. اگر بچه‌ها را بیرون می‌آورید تا غذا بخورند، منوی بچه‌ها با نان‌های مرغ خرد شده با چیپس و بستنی کم چرب در دسترس است در غیر این صورت، یک لیست کوکتل عالی نیز وجود دارد.

 

رستوران‌هایی با تم‌های خاص و جالب در بالی

آدرس: Jl. Kayu Aya No. 10 A Kerobokan Seminyak, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: روزانه از ۷ صبح تا ۱۲ بامداد

 

کافه کیم سو در بالی (Cafe Kim Soo)

کافه کیم سو در اصل یک فروشگاه لوازم خانگی جذاب بود که تحت گسترش تجارت به کافه کیو سو تبدیل شد. تصور میزهای فرانسوی مرمر، صندلی‌های چوبی قدیمی و کوسن‌های زیبایی را داشته باشید که در اینجا می‌توانید بخرید. کافه کیم سو که یکی از بهترین کافه‌های سمینیاک است که غذاهای کلاسیک ساده و لذیذ مانند نان تست فرانسوی، سوخاری فرای‌آپ و غذاهای دلخواه بالی مانند کاسه اسموتی پیتایا خوشمزه، یا نان تست آووکادو را ارائه می‌کند، که همگی با دستور پخت‌های پخته شده به صورت خانگی تهیه شده‌اند. منوی این کافه هر کسی از بزرگسالان تا نوجوانان را به خودش جذب می‌کند. در اینجا می‌توانید چیزهای خوشمزه‌ای را نوش جان کنید و اگر از وسیله‌ای خوشتان آمد همانجا بخرید و با خوتان به خانه برگردانید. بنابراین کافه کیم سو جایی است که اغلب از دید توریست‌ها دور نمی‌ماند.

آدرس: Jl. Kayu Aya No.21, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

 

منبع ۱

منبع ۲ 

۰۶ فروردین ۱۴۰۲

نظرات کاربران