معرفی بهترین رستوران‌های سمینیاک

جاذبه‌های گردشگری بالی
معرفی بهترین رستوران‌های سمینیاک

سمینیاک از اصلی‌ترین بخش‌های ساحلی بالی است که به خاطر زیبایی‌های طبیعی و سرمایه گذاری‌های عظیم توریستی به یکی از پر درآمدترین قسمت‌های جزیره تبدیل شده است. ساحل سمینیاک در حال حاظر میزبان تعداد زیادی بوتیک هتل، رستوران، کافه‌های ساحلی و گالری‌های هنری است. تمامی این‌ها باعث شده تا توریست‌ها سمینیاک را برای اقامت و گردش انتخاب کنند. در تور بالی در بهترین رستوران‌های سمینیاک غذا بخورید و خاطرات ماندگاری را در ذهن ثبت کنید.

 

بامبو

اگر به دنبال مکانی عالی و آرام برای صرف شام هستید، اینجا رستورانی است که باید به آن بروید. برای رسیدن به سالن غذاخوری از پله‌های سنگی بالا بروید و در منظره زیبای رستوران غرق شوید. در اینجا شما می‌توانید با منویی تلفیقی از غذاهای سنتی بالی و بین‌المللی تمامی سلیقه‌های همراه‌تان را راضی کنید. به علاوه غذاهای این رستوران با مواد محلی برنئو تهبه می‌شوند و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

آدرس: 198 Jalan Petitenget, Kabupaten Badung, Indonesia

 

La Lucciola

قبل از این که بخواهیم از داخل رستوران و منو بگوییم اشاره کنیم که این رستوران به دلیل قرارگیری در ساحل ماسه سفید و نمای دیدنی به معبد Petitenget یکی از بهترین رستوران‌های سمینیاک برشمرده می‌شود. این رستوران همیشه‌ی خدا شلوغ است و حتی تا ساعات پایانی شب هم جای سوزن انداختن در آن وجود ندارد. در طول روز می‌توانید از ساحل به رستوران بروید، اما غروب به بعد از طریق پارکینگ معبد و پل چوبی زیبایی که با چراغ‌های زرد تزئین شده قابل دسترسی است. منوی رستوران ثابت نیست و به حسب نوآوری سرآشپزها مورد تغییر و دگرگونی قرار می‌گیرد. البته تاکید آن‌ها بر تمرکز بر طعم‌های بالیایی و برهم نزدن اصالت غذاهای بومی است.

 

معرفی رستوران‌های حلال در بالی

آدرس: Pantai Petitenget, Jalan Kayu Aya, Kerobokan, Kuta Utara, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

 

سارونگ

سارونگ و خواهرش ماماسان، هر دو متعلق به سرآشپز مشهور ویل میریک، که به عنوان سرآشپز برجسته غذاهای خیابانی شناخته می‌شود است. در حالی که ماماسان یکی از بهترین رستوران‌های غذای چینی و هندوچینی است، سارونگ عمدتا روی طعم‌های هندی، تایلندی، سریلانکا و اندونزیایی تمرکز دارد. توجه داشته باشید که این رستوران به حدی پرطرفدار و محبوب است که رفتن بدون برنامه به آن تنها موجب دلسردی می‌شود، زیرا تمام شب این رستوران مملو از بازدیدکنندگان است. بنابراین حتما قبل از رفتن رزرواسیون انجام دهید. در این رستوران در کنار خوردن غذاهای عالی موهیتوی هندوانه را از دست ندهید.

 

رستوران‌های دریایی مقرون به صرفه در بالی

آدرس: No.19x Jalan Petitenget, Bali, 80361, Indonesia

 

ساردین

اگر  می‌خواهید از خوردن برخی از بهترین ماهی‌های جزیره لذت ببرید حتما ساردین را مد نظر داشته باشید. این مکان دکوراسیون سنتی و عاشقانه بالیایی را با نور ملایم شمع ارائه می‌دهد و همه را عاشق خودش می‌کند. در حالی که کافه آن از جنس بامبو و لوازم چشم نواز ساخته شده، رستوران همانطور که از نامش پیداست به غذاهای دریایی اختصاص یافته است. شهرت ساردین نه فقط به خاطر دکوراسیون بلکه به خاطر غذاهای دریایی تازه و محصولات ارگانیک آن است. محصولات ارگانیک را در مزرعه خودش پرورش می‌دهد و ماهی‌ها را از بهترین تامین کنندگان خریداری می‌کند. برای خوردن غذاهای دریایی در بالی رستوران ساردین را از دست نباید داد.

آدرس: 21 Jalan Petitenget, Bali, 80361, Indonesia

 

Metis

بخشی رستوران، بخشی کافه و بخشی از آن گالری است. متیس بی‌شک با توجه به شرایط سه‌گانه‌ای که دارد از خاص‌ترین رستوران‌های بالی است. غذاهای منو شامل گزینه‌های فرانسوی مدیترانه‌ای می‌شود که توسط سرآشپز Nicolas “Doudou” Tourneville تهیه می‌شوند. دکوراسیون، غذا و خدمات از این رستوران گزینه‌ای 5 ستاره ساخته است.

 

۶ رستوران خانوادگی در بالی

آدرس: No.6 Jalan Petitenget, Bali, 80361, Indonesia

 

 Ultimo

پیتزاها و قهوه‌های زغالی تجربه غذا خوردن در این رستوران را به شدت منحصر به فرد و تکرار نشدنی می‌کند. در اینجا می‌توانید از خوردن غذاهای ایتالیایی لذت ببرید که به صورت سخاوتمندانه‌ای سرو می‌شوند. منوی بزرگ و تلفیقی این رستوران تقریبا از زمان افتتاح تا حالا ثابت مانده است. توصیه می‌شود مرغ Cacciatore را امتحان کنید.

آدرس: No. 104X Jalan Kayu Aya, Bali, 80361, Indonesia

 

Mejekawi

دکوراسیون تلفیقی ساحلی و سبک بیسترو باعث شده تا مخلوطی از غذاهای بین‌المللی و محلی در مجکاوی سرو شود و سلیقه‌های متنوع‌تری را راضی کند. در این رستوران دو کورس غذایی با 7 و 11 مدل غذا ارائه داده می‌شود که می‌توان طرز تهیه آن‌ها را در رستوران فضای باز آن مشاهده کرد و فرایند پخت را از نظر گذراند. در اینجا می‌توانید لم بدهید و ضمن این که از خوردن غذاهای عالی لذت می‌برید منظره ساحل را هم تماشا کنید.

 

بهترین رستوران‌های اوبود در بالی

آدرس: Jalan Kayu Aya No. 9, Seminyak, Kuta Utara, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

۳۱ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران