بهترین استودیوهای یوگا در شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
بهترین استودیوهای یوگا در شانگهای

این که شما کلا ورزش یوگا انجام می‌دهید و یا به دنبال کسب تجربه‌ای متفاوت در سفر با تور چین هستید، هیچ فرقی نمی‌کند به هر حال شانگهای پر از استودیوهای خوب برای تمرینات یوگا است. از نام‌های زنجیره‌ای با شعبات فراوان گرفته تا سالن‌های کوچک شخصی، شما چندین گزینه عالی برای انتخاب دارید. برای آشنایی بیشتری نگاهی به فهرست زیر بیاندازید.

 

باشگاه یوگای بدن و روح

 

شاید محبوب‌ترین باشگاه یوگا در شانگهای استودیوی بدن و روح باشد که انواع کلاس‌ها از سطوح مبتدی تا پیشرفته را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید در این باشگاه سبک‌های مختلفی مثل کریا، کونجال کریا، پارانامایا، و یا نیدرا یوگا را تمرین کنید. همچنین مادران باردار به این باشگاه می‌روند تا قبل از وضع حمل بدن‌هایشان را تمرین دهند. به علاوه شما می‌توانید در کلاس‌های یوگای یوگا گرم، کلاس‌های یوگا ضد پیری، درمان درد پشت و غیره نیز شرکت کنید. بیشتر افرادی که در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند اشتراک سالیانه دارند. اما به عنوان مهمان و تازه وارد همیشه از افراد جدید استقبال می‌کنند و با خونگرمی رفتار می‌کنند. این باشگاه ۴ شعبه در سراسر شهر دارد که همگی آن‌ها به یک اندازه خوب و قابل اعتماد هستند.

 

فعالیت‌های رایگان و تقریبا رایگان شانگهای که می‌توانید از آن لذت ببرید

 

 

باشگاه یوگای بدن

 

 

آدرس: No. 12, 470 Shaanxi N. Rd, Jing’an District, Shanghai, China

آدرس: 5/F, 148 Maoming N. Rd, Jing’an District, Shanghai, China

آدرس: 5/F, 534 Hengshan Rd, Xuhui District, Shanghai, China

آدرس: LG06, 111 Pudong S. Rd, Pudong New Area, Shanghai, China

 

 

مرکز Y+ Yoga

یکی از استودیوهای گرانقیمت یوگا در شانگهای مرکز Y+ Yoga است که هم کلاس‌های متعددی را برگزار می‌کند و هم سطح کیفی‌اش بالاست. یعنی خودش به ارائه تشک و حوله می‌پردازد و شما برای شرکت در کلاس و داشتن لوازم مورد نیاز هیچ نگرانی ندارید. برای این که بدانید چقدر این مرکز موفق است باید بگوییم در هفته این باشگاه ۲۰۰ کلاس در تمامی سطوح یوگا برگزار می‌کند. اگر به دنیال سلامت جسمی و تناسب اندام خود هستید مرکز Y+ Yoga ادعا می‌کند بهترین امکاناتش را در اختیار شما می‌گذارد تا به بهترین نحو به مطلوب خود برسید. شما می‌توانید یوگا را در گرایش‌های یوگا، ین یوگا، یوگای گرم، آشتانگا، و موارد بیشتر دنبال کنید. از بابت زبان هم اصلا نگرانی نداشته باشید زیرا این کلاس‌ها به زبان‌های چینی و انگلیسی برگزار می‌شود. این مرکز نیز دارای ۳ شعبه مختلف در سطح شهر است که می‌توانید به هر کدام که راحت‌تر بودیم بروید.

 

 

مرکز Y+ Yoga

 

 

آدرس: 2/F, 202 Hubin Rd, Huangpu District, Shanghai, China

آدرس: 2-299 Fuxing W. Rd, Xuhui District, Shanghai, China

آدرس: 3/F, 308 Anfu Rd, Xuhui District, Shanghai, China

 

 

مرکز سلامت اتاق نارنجی

اگر از تازه کاران رشته یوگا هستید و می‌خواهید حین اقامت و گردش در شانگهای به کلاس‌های خود برسید و یا تجربه حضور در کلاس‌های غیروطنی را داشته باشید بهترین گزینه برای شما است. این مرکز می‌کوشد تا شما در محیطی امن و موثر بتوانید تمرینات خود را دریافت کنید و در جهت رفع محدودیات‌های بدن‌تان گام بردارید. به علاوه اگر به دنبال درمان‌های جامع و یا بالا بردن سطح آگاهی خود هستید کلاس‌های اتاق نارنجی می‌توانید به صورت موثری به شما یاری رساند. در این موسسه که به نوعی مدرسه یوگا تلقی می‌شود مخلوطی از متد‌های هاتا، آناسارا و اینگار را تدریس می‌کند. البته یک کلاس پیلاتس هم به صورت رایگان برای مهمانان وجود دارد. شما می‌توانید در کلاس‌های این باشگاه فوق‌العاده شرکت کنید و تجربه‌ای جدید و کاملا شخصی به دست بیاورید.

 

 

مرکز سلامت اتاق نارنجی

 

 

آدرس: 7/F, 3215 Hongmei Rd, Minhang District, Shanghai, China

تلفن: +862164063642

 

 

Z&B Fitness

مرکز تناسب اندام زدبی خیلی مورد استثنایی و خاصی نمی‌باشد اما به عنوان بوتیک باشگاهی برای تناسب اندام با انواع رشته‌های یوگا، رقص، بدن‌سازی و پیلاتس قابل توجه است. به عنوان مرکزی بزرگ با چندین رشته‌ای که در آن دنبال می‌شود هیچ جای تعجب نیست که افراد غیر بومی و گردشگر زیادی به آن مراجعه می‌کنند. شاید یکی از دلایل اصلی این که چرا تمامی مربیان این مرکز چند زبانه و بین‌المللی هستند همین باشد. این کلاس‌ها به زبان‌های انگلیسی، چینی، فرانسوی، آلمانی و دانمارکی برگزار می‌شوند بنابراین بدون نگرانی از نحوه ارتباط برقرار کردن می‌توانید در این کلاس‌ها شرکت کنید. با وجود این که چندین سبک یوگا در این مرکز پیگیری می‌شود اما محبوب‌ترین آن بی‌شک یوگای هوازی است. البته اعضای اصلی اجازه دسترسی به همه چیز را دارند. به طور کلی از این باشگاه دو شعبه وجود دارد که می‌توانید به هر کدام خواستید بروید.

 

مهیج‌ترین تم‌پارک‌های اطراف شانگهای؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت از سفر

 

 

Z&B Fitness

 

 

آدرس: 6/F, 278 Shaanxi N. Rd, Jing’an District, Shanghai, China

آدرس: 14/F, 1219 Changle Rd, Xuhui District, Shanghai, China

 

 

یوگای در قرمز

در کلاس‌های یوگای در قرمز هر کسی تمرینات شخصی خودش را دریافت می‌کند. آشتانگا پایه اولیه یوگا است که در اینجا تدریس می‌شود. به علاوه شما می‌توانید در روش‌های دیگری مثل آنیاسا که مربوط به انعطاف‌پذیری است و یا تمرینات تعادلی و بالانس نیز شرکت کنید. در این باشگاه تنها ۴ مربی با تجربه که سال‌ها سابقه کار در یوگا را دارند در این موسسه تدریس می‌کنند. قیمت کلاس‌ها کاملا پایین بوده و مت‌ها نیز با قیمت بسیار پایینی کرایه داده می‌شوند. برای کسانی که ترجیح می‌دهند در محیط‌های صمیمی‌تر حضور داشته باشند، در قرمز بهترین انتخاب است.

 

۵ خیابان‌ معروف شانگهای برای خرید و قدم‌زدن در میان مغازه‌ها

 

 

یوگای در قرمز

 

 

آدرس: Rm. 903, 69 Yanping Rd, Jing’an District, Shanghai, China

تلفن: +8613524162501

 

 

اتاق یوگا

اتاق یوگا یک استودیوی لوکس یوگا است که در مرکز Jing’an Kerry واقع شده است. شما در این استودیو می‌توانید یوگا، سم‌زدایی، آنیاسا و انواع دیگر را دنبال کنید. به علاوه اتاق یوگا به شما اجازه دسترسی به جکوزی سونا و سالن بدن‌سازی را هم می‌دهد. شما می‌توانید به عنوان مهمان در طی سفرتان به این موسسه بروید و آمادگی جسمانی‌تان را همچنان بالا نگه دارید.

 

 

اتاق یوگا

 

 

آدرس: 2/F, 1515 Nanjing W. Rd, Jing’an District, Shanghai, China

تلفن: +2122219800

۰۱ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران