راهنمای گردش ۴۸ ساعته در شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
راهنمای گردش ۴۸ ساعته در شانگهای

چین کشوری بزرگ و پر از جاذبه است که بارها و بارها سفر به آن، چیز از جاذبه‌هاش کم نمی‌کند.شاید بخواهید در زمان کوتاهی که دارید با بهترین استفاده از زمان با تور چین به شانگهای هم سفر کنید. این شهر پر جاذبه جاهای فراوانی برای بازدید دارد. در طی این راهنما ما بهترین نقاط شهر برای گردشی ۴۸ ساعته را به شما معرفی می‌کنیم.

 

 

سوار سریع‌ترین متروی شهری جهان شوید

به طور کلی دو فرودگاه بین‌المللی در شانگهای وجود دارد اما بیشتر پروازهای شهر به پودانگ که فرودگاهی در کلاس جهانی است می‌روند. متاسفانه رفت و آمد به این فرودگاه سخت بوده و گردشگران تمایل دارند به فرودگاهی که نزدیک شهر است پرواز کنند. البته این مورد در حال حاضر میسر نمی‌باشد. البته شما می‌توانید سوار تاکسی و یا اتوبوس شوید اما هیچ چیز نمی‌توانید شبیه به  Maglev که از پودانگ به سمت جاده لانگیانگ می‌رود باشد. ایستگاه مترویی با سرعت ۴۳۱ کیلومتر در ساعت! شما با سوار شدن در این مترو حس می‌کنید شبیه به دارتی در تونل به سرعت سمت مزارع و حومه شهر شانتی پرت می‌شوید. این توسعه چشم‌گیر در ادامه شما را آماده چیزی که قرار است از شانگهای ببینید می‌کند.

 

۵ خیابان‌ معروف شانگهای برای خرید و قدم‌زدن در میان مغازه‌ها

 

 

 سریع‌ترین متروی شانگهای

 

 

در مهمانسرای کاپیتان برای تجربه سفری ارزان اقامت کنید

هر راهنمای گردشگری شانگهای را که مطالعه کنید شما را به ضرورت بازدید از محله باند ترقیب می‌کند. بنابراین از حاشیه رودخانه سبک اروپایی با افق بسیار دیدنی می‌تواند چهره‌ای متفاوت از شهر را به شما ارائه دهد. این منطقه به خاطر حجم بالای بازدیدکنندگان همیشه شلوغ و پر از رستوران‌ها و کافه‌هاست. برای دوری از شلوغی خیابان‌های این منطقه در مهمانسرای کاپیتان اقامت کنید و از منظره رودخانه لذت ببرید. اگر ماندن در این اقامتگاه را دوست ندارید برای تماشا و خوردن غذا در رستوران‌ها و بروید و بهترین عکس‌های اینستاگرام‌تان را در ست در قلب این منطقه ثبت کنید.

 

 

مهمانسرای کاپیتان شانگهای

 

 

آدرس: 37 Fuzhou Rd, Huangpu District, Shanghai, China

 

 

در تورغذاهای خیابانی ثبت نام کنید

نمی‌شود به شانگهای بروید و از غذاهای خیابانی معروفش نخورید. در یکی از تورهای غذای شهر ثبت نام کنید و روانه خیابان شوید. شما می‌توانید در تورهای ویژه متعددی شرکت کنید و با افراد مختلفی آشنا شوید که سلیقه‌های متفاوتی دارند. بسیاری بر سوپ Xiao Long Bao تاکید دارد و آن را بهترین گزینه برای گردشگران می‌دانند در حالی که بسیاری صبحانه را مهم‌ترین رکن شروع یک روز خوب می‌دانند. تورهای غذا شما را به خیابان‌های سنتی می‌برند و چهره دیگری از شهر را به شما نشان می‌دهند. این در حالی است که هیچ تضمینی وجود ندارد در چند سال آینده چه بر سر این خیابان‌ها خواهد آمد.

 

با معروف‌ترین غذاهای خیابانی شانگهای آشنا شوید

 

 

تورغذاهای خیابانی شانگهای

 

 

این قسمت از بخش‌های شهر را ببینید جذاب‌ترین غذاها را نوش جان کنید. این غذاها در طیف‌های وسیط دریایی، کبابی، نودل و فست فودها می‌گنجد. بنابراین اصلا لازم نیست نگران سلیقه غذایی‌تان باشید. شما می‌توانید چیزهای زیادی برای خوردن پیدا کنید. در نهایت به یاد داشته باشید که بخشی از سفر تجربه چیزهایی‌ست که قبلا هرگز با آن‌ها روبرو نشده‌اید پس سعی کنید گاردتان را را پایین بیاورید و تا جایی که می‌توانید بین غذاها به ماجراجویی بپردازید.

 

 

قایق‌سواری در شهر آبی تاریخی

اگر قصد دارید تنها ۴۸ ساعت را در شانگهای بگذرانید اصلا به این معنی نیست که حتما باید از جاذبه‌های داخل شهر استفاده ببرید و فقط در مراکز خرید و پارک‌های تفریحی بگردید. یکی از چیزهای منحصر به فرد در مورد شانگهای که گردشگران را به شدت جذب خودش می‌کند شهر تاریخی روی آب آن است. بعد از یک اتوبوس‌سواری کوتاه به حومه، شما با مجموعه شهرهایی چشمگیر که بین ساختمان‌هایشان کانال‌های آبی عبور می‌کند روبرو خواهید شد. این سبک خانه‌ها نمونه فوق‌العاده‌ای برای درک معماری تاریخی منطقه هستند. شما می‌توانید در یکی از این شهرهای پیاده‌روی روزانه داشته باشید و از تماشای سبک معماری و خانه‌های نقلی لذت ببرید.

 

 

قایق‌سواری در شهر آبی تاریخی

 

 

یکی از این شهرهای انتخابی شما می‌توانید Zhujiajiao باشد. تا می‌توانید با آژانس‌های مسافرتی شانگهای که تورهای گردشی با قایق پارویی در این شهرها ترتیب می‌دهند همراه شوید و پاروزنان و از داخل مسیرهای آبی به تماشای مناظر شهری بپردازید. اما با کمی برنامه‌ریزی دقیق‌تر می‌توانید خودتان قایق پارویی کرایه کنید و به گردش زیر پل‌های هزارساله این شهرها بپردازید. شک نداشته باشید که بی‌نظیرترین مناظر شانگهای، اینستاگرامی‌ترین قاب‌های سفر و بهترین تجربه حضور در چنین جایی را با گردش در این منطقه به دست خواهید آورد.

 

 

قبل از ترک شانگهای از ماساژ استفاده کنید

شما ۴۸ ساعت گردش و فعالیت بدنی پیش رو داشتید که حتی شاید پاهایتان هم درد کنند. ما توصیه می‌کنیم حتما برای گرفتن ماساژهای فوق‌العاده چینی که هم به بهبود جریان خون کمک می‌کنند و هم جنبه درمانی و دردزدایی دارند، بروید. سبک‌های ماساژ بسیار متنوع هستند و بسته به خدماتی که شما انتخاب می‌کنید می‌توانند قیمت‌های مختلفی هم داشته باشند.

 

 ۱۰ مرکزخرید معروف شهر شانگهای که می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین سوغاتی‌ها را از آنها بخرید 

 

 

 ماساژ

۰۶ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران