بهترین مهمانسراهای پکن برای اقامتی ارزان

جاذبه‌های گردشگری پکن
بهترین مهمانسراهای پکن برای اقامتی ارزان

معمولا هتل‌هایی که برای اقامت در طول سفر انتخاب می‌کنیم سطح کیفی سفر ما را رقم می‌زنند. در حالی که هتل‌های لوکس و زنجیره‌ای معمولا به خاطر سرویس بهداشتی، خدمات شستشو، امکانات داخلی اتاق‌ها و رستوران‌های شیکشان هزینه‌های بالایی برای شما می‌تراشند، اقامتگاه‌های ارزان تجربه ملموس‌تری از زندگی مردم بومی در اختیار شما می‌گذارند. اگر می‌خواهید با تور چین سفری ارزان و راحت در پکن داشته باشید می‌توانید در این مهمانسراهای ارزان قیمت اقامت کنید.

 

Wada Hostel

وادا در محله هوتنگ و در کنار خانه‌های معمولی واقع شده است. شما می‌توانید در اتاق‌های بزرگ عمومی بخوابید و هنگام شروع مدرسه بچه‌ها از سر و صدای خیابان از خواب بیدار شوید. این زمانیست که بزرگ‌ترها برای خرید مواد غذایی بیرون می‌روند، شما می‌توانید در حیاط بنشینید و از خوردن قهوه صبحگاهی لذت ببرید. در این مهمانسرا شما نه تنها با گردشگران سراسر دنیا می‌توانید آشنا شوید بلکه با ساکنانی مواجه می‌شوید که برای کار و یا تحصیل در پکن فعالیت می‌کنند.

 

مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی پکن که باید ببینید

 

 

 Wada Hostel

 

 

آدرس: 8 Beimao Hutong, Xinjiekou Nandajie, Beijing, China

تلفن: +8610 66537539

 

 

Qianmen Inn

این مهمانسرا که در مرکز محوطه هوتنگ در شهر قدیمی پکن قرار گرفته، قدمت بسیار طولانی دارد. در اصل این ساختمان در سال ۱۸۷۵ به عنوان محل اقامت مشاهیر در زمان سلسله ژینگ بود که در نهایت در سال ۲۰۱۶ به مهمانسرایی با بیش از ۴۰ اتاق، از جمله اتاق‌های تک نفره و اتاق‌های مشترک برای چهار تا شش نفر تبدیل شد. معمولا مهمان‌ها تا دیر وقت در حیاط محوطه بیدار می‌مانند و درباره محل زندگی و سفرهایشان صحبت می‌کنند. شما می‌توانید تنها با ۳ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه متروی Qianmen برسید و به راحتی هر سمتی که خواستید بروید. همچنین نقاط دیگری مثل شهر ممنوعه و داشیلار به شما نزدیک هستند.

 

 

 Qianmen Inn

 

 

آدرس: 33 Meishi Street, Qianmen, Xicheng District, Beijing, China

تلفن: +8610 63132369

 

 

P.Loft Youth Hostel

P.Loft اولین مهمان‌خانه loft-style در پکن و یکی از چند مجتمع موجود در پکن است که در طراحی آن از زندان و انبار الهام گرفته‌اند. در این مهمانسرا خبری از دکوراسیونی زیبا و لاکچری نیست بلکه با سیمان و وسایل فلزی قدیمی سر و خواهید داشت. حتی از دور هم شما با دیدن ظاهر مهمانسرا با شخصیت‌های چینی و تصاویری که از سبک پوسترهای سیاسی کمونیست چین سال‌های ۱۹۶۰ را شبیه‌سازی شده‌اند می‌توانید آن را تشخیص دهید. P.Loft مانند همه مهمانخانه‌های فوق‌العاده دیگر، یک فضای عمومی وسیع را با امکانات سرگرمی مانند میز بیلیارد و زمین بسکتبال داخلی فراهم می‌کند. همچنین امکانات دیگیری مثل کافه و رستوران و مرکز تجاری نیز در اختیار شما قرار دارد.

 

 

 P.Loft Youth Hostel

 

 

آدرس: 29 Paoju 1st Alley, Dongcheng Qu, Beijing Shi, China, 100007

تلفن: +86 10 6402 7218

 

 

Peking International Youth Hostel

ایم مهمانسرا که در جنوب یکی از شلوغ‌ترین محله‌های پکن یعنی Nanluoguxiang واقع شده است به راحتی برترین مکان‌های گردشگری پکن را در دسترس شما قرار می‌دهد. جدا از اتاق‌های شخصی و مشترک، این مهمانسرا دارای اتاق مطالعه و کافه برای نیازهای دیگر مهمانان خود هم هست. حتی Hostelworld از آن به عنوان بهترین مهمانسرای آسیا نام برده است. تنها مشکل Peking International Youth اینست که به شدت محبوب است که خیلی بعد است بتوان بدون رزرو در آن تخت خالی پیدا کرد. به علاوه می‌توانید از اینترنت رایگان هم استفاده کنید.

 

۷ جاذبه‌ی گردشگری رایگان در پکن برای آشنایی با فرهنگ چین

 

 

 Peking International

 

 

آدرس: 113-2 Nanluoguxiang, Dongcheng District, Beijing, China

تلفن: +8610 84039098

 

 

Lanting Youth Hostel

این مهمانسرا در نزدیکی پل آنژن قرار گرفته و باعث ایجاد تعادلی جذاب بین شهر قدیمی و پکن جدید شده است. اتاق مشترک دکوراسیونی عجیب و جذاب دارد در حالی که اتاق‌های خصوصی در عین سادگی بسیار راحت و دلنشین هستند. از جالب‌ترین نکات این مهمانسرا اتاق چای آنست که به رایگان اطلاعات جالبی راجب انواع چای، خواص و نوع دم کردن آن‌ها به شما آموزش می‌دهد. خوشبختانه در این مهمانسرا رستوران و کافه هم ارائه شده تا شما در آرامش تمام بدون داشتن دغدغه غذاخوردن از سفرتان لذت ببرید و از وعده‌های ناهار و شام لذت ببرید.

 

 

 Lanting Youth Hostel

 

 

آدرس: Anhua Road, AnDingMen, Chaoyang Qu Beijing Shi, 100007, China

تلفن: +861064258738

 

 

Chinese Box Courtyard Hostel

مهمانسرای Chinese Box Courtyard در سایت جهانی Hostelworld با بیش از هزار بازدید امتیاز ۹.۴ را به دست آورده که دلیلش خیلی پنهان نیست. این هتل فقط سعی نکرده به مهمانان تخت کرایه دهد بلکه هدف اول آن ایجاد فضایی خانه مانند برای گردشگران بوده است. در تمام طول هفته رویدادها و مراسم‌های مختلفی برگذار می‌شود که بر جذابیت مهمانسرا می‌افزاید، مثلا هر دوشنبه جشن سالاد گیاه‌خواری و عصرها چای کنفو چینی سنتی برپا می‌شود. به علاوه شما می‌توانید از صبحانه و دوچرخه رایگان هم بهره ببرید. اگر به دنبال اقامتی صمیمی و راحت در پکن می‌گردید بیش از این پردید نکنید.

 

 

 Chinese Box Courtyard

 

 

آدرس: 52 Xisi North 2nd Alley, Xicheng Qu Beijing Shi, China

تلفن: +861066186768

۳۰ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران