ترسناک‌ترین و رازآلودترین جشن هالوین را در تفلیس تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
ترسناک‌ترین و رازآلودترین جشن هالوین را در تفلیس تجربه کنید

تاریخ جشن هالوین نزدیک شده و دوست داران داستان‌های ترسناک و شخصیت‌های رازآلود تصمیم گرفته‌اند با پوشیدن لباس‌های عجیب و آرایش‌های غیرمعمول این رویداد را در سراسر دنیا جشن بگیرند. به هر حال این جشن در گرجستان به شدت محبوب بوده و مردم زیادی خودشان را برای این روز خیره‌کننده آماده می‌کنند. از آنجایی که بسیاری از ارواح و موجودات مرموز به خیابان‌ها می‌آیند کافه‌ها و نقاط تفریحی تا پاسی از شب را باز می‌مانند. اگر قرار است هالوین را با تور گرجستان و در تفلیس باشید اما نمی‌دانید به چه نقاطی بروید. به فهرست ما توجه کنید.

 

Art-Cafe HOME

خانه کافه هنر که در خیابان بتلمی واقع شده یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های شهر است که همه ساله هالوین را با هوادارانش جش می‌گیرد. مردم بومی و محلی به خوبی می‌دانند که بلااستثنا هر سال می‌توانند در جشن هالوین این کافه شرکت کنند. لباس‌های مهمانان به شدت کنترل می‌شود و شما برای ورود به جشن باید ۵ لاری بپردازید. جشن از ساعت ۱۱ شب تا ۳ صبح ادامه دارد اما در کافه برای کنترل لباس و آرایش صورت از ساعت ۸ غروب باز می‌شود.

 

کافه‌های هنری تفلیس؛ با نوای موسیقی در فضای کافه غرق شوید

 

 

Art-Cafe HOME

 

 

رستوران La Boheme

رستوران La Boheme یکی از جدیدترین نام‌های اضافه شده به رستوران‌های تفلیس است که سال گذشته اولین هاوین خود را با تفلیسی‌ها جشن گرفته بود. این رستوران که در ویک قرار گرفته سال گذشته با برنامه‌های غیرمنتظره و اجرای موسیقی توسط دی‌جی و هنرمندان محلی مردم را غافلگیر کرد. در حالی که انتظار می‌روند با برنامه‌ای بهتر جشن هالوین را همراه مردم برگزار کنند، افراد بیشتری آن را به عنوان مقصد شب زنده‌داری خود انتخاب کرده‌اند. غذاهای خوشمزه، تنقلات و پایکوبی انتظار شما را در این رستوران می‌کشد.

 

 

رستوران La Boheme

 

 

هتل فابریکا

فابریکا که مجتمعی اقامتی با فضایی چند رنگ و دلنشین است و با نقاشی‌هایی از هنرمندان داخلی تزیین شده است برای جشن هالوین برنامه‌هایی در نظر گرفته است. این هتل که در خیابان Egnate Ninoshvili واقع شده، به صورت عمومی از مردم در لابی میزبانی کرده و با انواع خوراکی‌های خوشمزه و عجیب و نوشیدنی‌ها از مهمانان پذیرایی می‌کند. اگر تمایل داشتید می‌توانید در محوطه غذاخوری که از ساعت ۷ باز می‌شود، همراه بقیه به تماشای فیلم ادوارد دست‌قیچی با بازی جانی دپ بنشینید که کاملا مناسب حال و هوای هالوین است. به علاوه می‌توانید با مردم معاشرت کنید، با آن‌ها دوست شوید و در ادامه شب زنده‌داری‌تان دست جمعی به جایی دیگر بروید. حتی در این جشن کوپن‌های تخفیفی اقامت در فابریکا هم داده می‌شود. پس لباس‌های عجیب بپوشید و به فابریکا بروید.

 

رمانتیک‌ترین کافه‌های تفلیس برای داشتن لحظات دل‌انگیز و عاشقانه

 

 

هتل فابریکا

 

 

کافه Dive

شیرجه کافه‌ای آمریکایی در تفلیس است که در فضایی دوستانه میزبان تمام ملیت‌ها خواهد بود. این کافه که در خیابان Revaz Laghidze واقع شده یکی از باورنکردنی‌ترین جشن‌های ممکن را برگزار می‌کند. شما در این کافه می‌توانید از غذاهای خوشمزه متنوع و انواع نوشیدنی‌ها در لیوان‌های بزرگ بخورید و بنوشید و با افراد جدید دوست شوید. برای یک شب شاید نه همه انسان‌ها اما افراد حاضر در این کافه اوقات خوشی را سپری خواهند کرد. به دعوت این کافه پاسخ مثبت دهید و با لباس و آرایشی متناسب و لبخندی بر لب به کافه بروید. جشن کافه شیرجه از ساعت ۸ شب آغاز می‌شود.

 

۷ کافه‌ی شبانه مشهور تفلیس که شب‌هایتان را می‌سازند

 

 

کافه Dive

 

 

رستوران Otium

رستوران OTIUM که در کوچه دریاچه لاک پشت قرار گرفته یک شب واقعی با ارواح را برای شما تدارک می‌بیند. بنابراین اگر از موجودات تاریکی مثل هیولاها، خوناشام‌ها، گرگینه‌ها، ارواح و دیگر موجودات ترسناک که تنها سالی یک بار میان انسان‌ها ظاهر می‌شوند نمی‌ترسید حتما به Otium بروید. اوتیوم وعده داده هیجان‌انگیزترین شب تفلیس را رقم خواهد زد. بنابراین لباسی جذاب بپوشید مو و صورتتان را به یکی از سبک‌های هالوینی در بیاورید و به این رستوران بروید. بلیط ورود به رستوران از ۲۰ تا ۳۰ لاری خواهد بود.

 

 

رستوران Otium

 

 

Punctum 2

برعکس تمامی موارد بالاتر که سعی دارند ترسناک‌ترین شب تفلیس را رقم بزنند، Punctum ۲ کافه‌ای دنج واقع در خیابان Griboedovi ۲۱، سعی می‌کند به جای استفاده از عناصر وحشت‌انگیز و چندش‌آور با استفاده از کدو تبل‌های جذاب فضایی شاد و جوانانه را ترتیب دهد. دوست داران کدو تنبل و بازی‌های شاد و دوستانه به این کافه می‌روند تا ضمن تماشای ارواح صلح‌جو به بازی و تفریح بپردازند. Punctum ۲ از شما با سوپ کدو تنبل خوشمزه پذیرایی می‌کند. بنابراین اگر کافه‌ها و رستوران‌های موارد بالاتر باب سلیقه‌تان نیستند رفتن به این کافه را از دست ندهید.

 

 

Punctum 2

 

۳۰ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران