معرفی ۸ هتل ارزان برای اقامتی خاطراه‌انگیز در پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
معرفی ۸ هتل ارزان برای اقامتی خاطراه‌انگیز در پاتایا

پاتایا بهشتی طبیعی در قلب آب‌های آندامان است که جاذبه‌هایی متنوعی برای گردشگران در خود دارد. به همین خاطر سالانه تعداد بی‌شماری گردشگر با تور تایلند به این جزیره سفر می‌کنند تا از دیدنی‌های آن لذت ببرند، در نتیجه انواع هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و ویلاها در پاتایا وجود دارند و شما باید بدانید که کدام مورد بهترین گزینه برای شماست. ما در این لیست، میان هتل‌های ارزان این جزیره گشته‌ایم و بهترین‌ها را برایتان جدا نموده‌ایم تا بتوانید با پرداخت هزینه‌ای کم، اقامتی خاطره‌انگیز را در این گوشه از تایلند تجربه کنید.

 


۱- Red Planet Pattaya


این هتل زیبا، مدرن و راحت، با فاصله‌ی بسیار کمی از ساحل قرار گرفته و امکانات بسیار خوبی را با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می‌دهد.اتاق‌ها شامل دکور چوبی خوب، تخت‌های بسیار راحت، کولر و امکانات اولیه کامل است، شبک و مدرن کار شده و مسیر آن تا فرودگاه نیز تنها یک ساعت است. هزینه بودن در این هتل تنها ۲۳ دلار خواهد بود که نسبت به کلیت آن فوق‌العاده عالی‌ست و می‌تواند با هزینه‌ای کم نیازهای شما را کاملا برآورده کند.

 

بهترین و خاص‌ترین کافه‌های پاتایا؛ شهر همیشه بیدار تایلند

 

 

 Red Planet Pattaya

 


آدرس: 255/7 Moo 9, Nongprue, Banglamung, Pattaya, Chon Buri 20150

 


۲- 18 Coins Café and Hostel


این هتل برای آن‌هایی که امکانات حداقلی اما خوب را می‌خواهند و یا اینکه به صورت گروهی سفر می‌کنند عالی است. با توجه به اینکه در پاتایا شما همیشه در گشت و گذار هستید، نیاز به محیطی آرام، تخت‌هایی بسیار خوب و اتاق‌هایی شکیل خواهید داشت که همه‌ی آن‌ها در این محل برایتان در نظر گرفته شده. اگر هم به صورت گروهی سفر می‌کنید، حتما باید از اتاق‌های چند نفره آن بازدید کنید که با هزینه‌ای بسیار کم، عالی به نظر می‌رسند. قیمت‌ اتاق‌های این هتل تنها از ۱۵ دلار شروع می‌شود.

 

 

 Coins Café and Hostel

 


آدرس: 198/ Pattaya, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150

 


۳- The Privi Hotel


امکانات این هتل نسبت به قیمتش بسیار عالی به نظر می‌رسد. The Privi Hotel در مرکز شهر واقع شده و هنگام اقامت در آن به همه جا دسترسی خواهید داشت. از طرفی دارای یک محیط عالی برای نوشیدن و وقت گذرانی بر روی سقف است که نمای خوبی از شهر را به شما می‌دهد و اگر هم خواستید هم می‌توانید از استخر کوچک آن برای آبتنی استفاده کنید و هم اینکه اتاق‌هایش داری وان و امکانات کامل دیگ راست و برای ماندن در آن قیمت اتاق‌ها از ۱۶ دلار آغاز می‌شود!

 

۸ اقامتگاه معروف ساحلی پاتایا، شهر تفریحات دریایی

 

 

The Privi Hotel 

 


آدرس: 219/47, 9 Phatthaya 13/1, Muang Pattaya, Amphoe Bang Lamung, Chang Wat Chon Buri 20150

 


۴- Duannaming Hotel Pattaya


این هتل دو ستاره یکی دیگر از مراکزی است که به راحتی می‌توانید در آن شب را به صبح برسانید. اتاق‌های راحت و عالی‌اش تنوع بسیار خوبی دارد، به این صورت که همه اتاق‌های خانوادگی بزرگ دارد، هم اتاق‌هایی برای زوج‌ها و هم اتاق‌هایی برای کسانی که تنها سفر می‌کنند. تمام اتاق‌ها دارای کولر هستند، اینترنت بی‌سیم رایگان در همه‌ی آن‌ها جاری‌ست و قیمتشان نیز از ۱۶ دلار آغاز می‌شود. در حیاط این هتل نیز یک استخر جمع و جور با فضایی عالی و دلنشین قرار داده شده تا بتوانید ساعتی را در آن به استراحت و تفریح مشغول شوید.

 

 

 Duannaming Hotel Pattaya

 


آدرس: Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150

 


۵- Zing Resort and Spa


برای آن‌هایی که تمام روز را به تفریح مشغول می‌شوند و دوست دارند در هتلی اقامت کنند که هم راحت باشد، هم ساکت و هم از امکانات خوبی با قیمت مناسب بهره ببرد، Zing Resort and Spa بهترین گزینه‌ی ممکن است. این هتل زیبا اما ارزان قیمت دارای اسپای اختصاصی، یک استخر نسبتا بزرگ با امکانات رفاهی و فضایی عالی در حیاط و اتاق‌هایی دلباز، راحت، تمیز و با دارای امکانات عالی است. یک رستوران کوچک بسیار خوب نیز در آن در نظر گرفته شده که می‌توانید غذاهای خوشمزه از جمله صبحانه رایگان را در آن میل کنید. Zing نزدیک به دریاست و قیمت اتاق‌هایش هم از ۲۰ دلار آغاز می‌شود.

 

 

 Zing Resort and Spa

 


آدرس: 413/85-86, Moo 12 Jomtien Complex Thappraya Road, Jomtien Beach, Nongpreu, Chon Buri 20150

 


۶- Siam View Residence


وقتی به امکانات هتل همچون استخری در بالای سقف، اتاق ورزش و البته اتاق‌های عالی‌اش که نگاه کنید، قیمت حداقل ۱۷ دلاری اتاق‌های Siam View Residence کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. هتل تمیز و عالی است و شما با برخورد گرم و دوست داشتنی مسئولانش مواجه خواهید شد. جدا از امکانات داخل هتل، امکاناتی (با هزینه اضافی) برای ترانسفر فرودگاهی و حتی دوچرخه‌هایی برای کرایه در نظر گرفته شده تا به وسیله آن‌ها بتوانید در طبیعت زیبای پاتایا چرخ بزنید.

 

گردش در واکینگ استریت پاتایا؛ شهر سفرهای دسته جمعی تایلند

 

 

 Siam View Residence

 


آدرس: 04/1 Moo 9, Nongprue, Banglamung Pattaya, Pattaya City, Bang Lamung District, Chon Buri 20150

 


۷- The Venue Residence


این هتل از نظر ظاهر تفاوت‌های آشکاری با هتل‌های دیگری دارد که به شما معرفی کردیم دارد. تم زمینه سیاه با آبی و سفید در تمام نقاط هتل لحاظ شده و برای کسانی که با اقامت در جایی تا این حد تیره مشکل نداشته باشند، جایی بسیار زیبا به شمار می‌رود. یک استخر کوچک و زیبا و دنج در گوشه‌ای از حیاط پشتی هتل در نظر گرفته شده که برای آرامش و آبتنی عالی به حساب می‌آید و خود اتاق‌ها نیز تمامی امکاناتی که باید را در خود دارند. این هتل دارای یک اسپای جمع و جور اختصاصی است و قیمت اتاق‌هایش هم از ۲۱ دلار آغاز می‌شود.

 

 

 The Venue Residence

 


آدرس: 413/24-28 moo 12 (Jomtien Complex Plaza), Nongprue, Banglamung, Chon Buri 20150

 


۸- By Dee@ Jomtien Hotel


اگر به دنبال یک جای خوب و مردن با دکور مینیمالیستی زیبا، در کنار ساحل هستید، این مکان جایی مناسب برای شماست. By Dee همان طور که در اسم کاملش پیداست، در فاصله‌ بسیار کمی از ساحل جومتین واقع شده است، یکی از سواحل بسیار خوب و محبوب پاتایا. ساختار داخلی هتل با رنگ‌های شاد و زیبا پوشیده شده و اتاق‌ها با دکور اغلب چوبی، ساده اما مدرن و زیبا آراسته شده‌اند.یک رستوران جمع و جور هم برای هتل در نظر گرفته شده که غذای خوبی پخت می‌کند، مخصوصا برای صبحانه‌های رایگان By Dee. با توجه به نزدیکی به دریا، مکانی که در آن واقع شده و امکانات بسیار خوب این هتل، قیمت پایه ۲۲ دلاری‌اش کاملا ارزان و عالی به نظر می‌رسد.

 

 

 By Dee@ Jomtien Hotel

 


آدرس: Jomtien Beach, Pattaya City, Chon Buri 20150

۲۲ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران