معرفی هتل کیپ دارا ریزورت ؛ هتل ۵ ستاره پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
معرفی هتل کیپ دارا ریزورت ؛ هتل ۵ ستاره پاتایا

پاتایا یکی از شورانگیزترین شهرهای دنیا، یکی از هیجان‌انگیزترین نقاط دنیا، یکی از منحصر به فردترین جزیره‌های دنیا، یکی از بهترین مقاصدی‌ است که برای سفرهای خاطره‌انگیز می‌شود انتخابش کرد. جزیره‌ای با بهترین تفریحات آبی و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها برای دورهمی‌ها. جزیره‌ای با بهترین طبیعت که می‌شود در آغوشش نفس کشید و خوش بود.در سفرتان با تور تایلند به پاتایا اگر به دنبال اقامتی خوش‌گذرانه هستید همراه ما باشید تا هتل ۵ ستاره کیپ دارا ریزورت این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


Cape Dara Resort


یک هتل ساحلی درجه یک که بهترین اتاق‌های این جزیره را در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. هتلی که چشم‌اندازهایی عالی از پنجره‌هایش به جزیره دارد و به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد. هتلی که ترانسفر فرودگاهی دارد و در نزدیکی امکان دیدنی و زیبای پاتایا قرر گرفته است. از امکانات عمومی مهم اتاق‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


دستگاه قهوه/چای ساز، گاوصندوق دیجیتالی، اتو و میز اتو (در صورت درخواست)، بالکن، یخچال، گهواره نوزاد رایگان، دمپایی، بطری‌های آب رایگان، تخت اضافه با هزینه مجزا.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی در پاتایا

 

 

کیپ دارا ریزورت

 


انواع اتاق‌های هتل کیپ دارا ریزورت


اتاق‌های این هتل به یک گونه محدود نمی‌شوند و هر کدامشان امکانات مختلفی دارند تا شما با رفتن به این هتل با هشت گونه اتاق مختلف روبه‌رو باشید. هشت گونه‌تی که به شرح زیر می‌باشند:


اتاق لوکس: اتاق‌هایی به مساحت ۶۰ متر مربع که یک تخت دو نفره‌ی کینگ دارند. در سفرهای خانوادگی و اجاره‌ی این اتاق می‌توانید برای فرزندان‌تان تخت اضافه کنید.
سوئیت خانواده جونیور: سوئیتی به مساحت ۹۰ متر مربع که یک تخت دو نفره‌ی کینگ دارد و مبلمانی تختخواب‌شو تا در سفرهای خانوادگی و دسته‌جمعی دوستانه بتوانید آن را اجاره کنید و دور هم لذت ببرید.
سوئیت خانواده: سوئیت‌هایی ۱۲۰ متری که تمامی امکانات لازم یک خانه را دارند و یک فضای امن و راحت و در عین حال دنج و آشنا را برای مهمانان‌شان فراهم می‌آورند.
تاپ استار رزیدنس: آپارتمان‌هایی بزرگ و لوکس که امکانات ویژه از جمله استخر اختصاصی دارند و غالبا برای استفاده‌ی افراد فوق‌العاده ثروتمند می‌باشند.
تاپ استار دلوکس: سوئیت‌هایی رو به دریا که بهترین چشم‌اندازهای آرامش‌بخش را به شما ارائه می‌دهند.
سوئیت دارا: اتاق‌هایی ۳۵ متری که یک تخت دونفره و یا دو تخت تکنفره در آنها موجود است و چشم‌اندازهایی زیبا رو به دریا و ساحل دارند
اتاق‌های دلوکس دارا: اتاق‌هایی ۴۰ متری دارای امکانات عمومی هتل‌های ۵ ستاره

 

۷ هتل ۵ ستاره‌ی پاتایا که لوکس‌ترین اقامت‌ها را می‌توانید در آنها داشته باشید

 

 

هتل کیپ دارا ریزورت

 


رستوران‌های هتل کیپ دارا ریزورت


این هتل دارای ۳ رستوران است که هرکدام طرفداران خاص خودش را دارد.


۱- رستوران مینگ ژینگ: یک رستوران عالی برای آنهایی که می‌خواهند غذاهای ژاپنی نوش جان کنند.
۲- رستوران ریدیوس: یک رستوران عالی رو به دریا و ساحل که برای هر سه وعده‌ی غذایی، بهترین غذاهای بین‌المللی را به صورت منو باز سرو می‌کند. رستورانی که در میان مهمانان این هتل بسیار پرطرفدار است.
۳- کافه ملو بیکری: یک کافه‌ی عالی واقع در لابی هتل که بهترین دسرها و قهوه‌های پاتایا را می‌توانید در آن نوش جان کنید.

 

معرفی ۸ هتل ارزان برای اقامتی خاطراه‌انگیز در پاتایا

 

 

هتل کیپ دارا ریزورت

 


امکانات و خدمات ویژه هتل


کارکنان این هتل قادرند به سه زبان زنده‌ی دنیا یعنی زبان انگلیسی، تایلندی و روسیه‌ای صحبت کنند و با مهمانان هتل گرم بگیرند. ساحل اختصاصی این هتل یکی از بهترین سواحل اختصاصی کشور تایلند به حساب می‌آید. چرا که به انواع سایه‌بان‌ها و تخت‌های زیبا مزین شده است و در آن می‌شود تفریحات آبی را انجام داد. باشگاه ورزسی و تناسب اندام این هتل یکی از بهترین نقاط پاتایا برای ورزش کردن است. چرا که دستگاه‌های مدرن و درجه یک در آن وجود دارد.

 

 

هتل کیپ دارا ریزورت

 


این هتل اتاق بازی کودکان دارد تا همواره برای سفرهای خانوادگی یکی از بهترین نقاط برای اقامت‌های خانوادگی به حساب آید. همچنین شما می‌توانید با گرفتن پرستار کودک در این هتل، فرزندان خود را با خیال راحت به آنها بسپارید و خودتان به گشت و گذار بپردازید.
در این هتل امکانات جنبی مختلفی از جمله کرایه‌ی دوچرخه وجود دارد تا شما بتوانید شهر پاتایا را به گونه‌ای هیجان‌انگیز کشف کنید.

 


نزدیکی به اماکن دیدنی پاتایا


کیپ دارا ریزورت در۳۰ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی قرار دارد و دسترسی مناسبی به خیابان واکینگ استریت، ساحل سنترال فستیوال، پاتایا سیتی حال، مرکزخرید جهانی الماس، آرت این پارادایس و سالن نمایش تیفانی دارد. هتلی که در پاتای شمالی و ساحل دارا واقع شده است.

۱۳ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران