سواحلی زیبا در بالی که از نظرها پنهان مانده‌اند

جاذبه‌های گردشگری بالی
سواحلی زیبا در بالی که از نظرها پنهان مانده‌اند

بالی مکانی رویایی برای سفر به حساب می‌آید تا جایی که حالا این جزیره‌ی زیبا با مشکل زیادی جمعیتی مواجه شده که هر ساله  با تور بالی به آن سفر می‌کند. به همین خاطر پیدا کردن جاهایی که بتوان در آرامش بیشتری به تفریح مشغول شد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در جایی مثل بالی که تعداد بی‌شماری ساحل فوق‌العاده دارد، بدون شک چندین ساحل عالی باقی مانده که هنوز افراد زیادی از آن خبر ندارند و شما می‌توانید به دور از جمعیت، بر روی شن‌هایش به استراحت مشغول شوید و در آبش شنا کنید. در ادامه ما چند مورد از چنین سواحلی که از نظرها پنهان مانده‌اند را برایتان لیست می‌کنیم.

 


آمد، سیاه دوست داشتنی


شن‌های سیاه‌رنگ این ساحل که در شمال شرقی بالی قرار دارد، به واسطه بقایایی‌ست که از فوران‌های گذشته آتش‌فشانی به جا مانده است. جایی بسیار زیبا که به واسطه آب آرام و عمق کمی که تا فاصله بسیار زیاد ادامه دارد، جایی عالی برای آبتنی و غواصی کم‌عمق تفریحی به حساب می‌آید. منظره‌ عالی، وجود چند مکان خوب برای خوردن غذای دریایی با هزینه مناسب و امکانات حداقلی از دیگر امتیاز‌های این ساحل زیبا به حساب می‌آید.

 

راهنمای سفر به بالی؛ بهترین کشور برای سفر با کودک

 

 

بالی

 


ساحل کارما، خصوصی و خلوت


یکی از معدود سواحل خصوصی که باید پولی پرداخت کنید تا بتوانید در آن به تفریح مشغول شوید. این مکان که در بوکیت پنیسوئلا قرار دارد، جایی دور از نظر بوده که خیلی‌ها از وجودش بی‌خبرند و تنها کسانی که عموما در هتل‌های اطراف مستقر می‌شوند به آن اشراف دارند. امکاناتی بسیار عالی در این ساحل قرار گرفته که در کنار زیبایی‌های بصری و البته آب عالی و کم‌عمق، جایی بی‌نظیر برای تفریح به حساب می‌آید. یکی از بخش‌های جذاب ساحل کارما وجود یک سینمای روباز عالی در آن است.

 

 

بالی

 


ساحل گگر، بهشتی در میان خزه‌های دریایی


محله‌ای که مملو از ویلاهای لوکس است، یک ساحل عالی نیز دارد که به واسطه خلوت بودن آن حوالی، این مکان نیز تا حدی دور از نظر مانده است. جایی خلوت با طولی زیاد که در میان انبوه درختان پنهان شده و با تخته سنگ‌های زیبا و امکانات عالی میزبانی شگفت‌انگیز برای آن‌هایی خواهد بود که به آن مراجعه کنند. آب این ساحل کریستالی و عالی است و بخش کم عمقش تا فاصله خوبی پیش می‌رود، در این بین نباید فراموش کنید که حتما از مزرعه جلبک آن حوالی دیدن کنید، بر خلاف تصورات جایی فوق‌العاده‌ است و شما را متعجب خواهد ساخت.

 

 

ساحل گگر بالی

 


ساحل گرین بول، ساحلی آرمانی اما رها شده


قبل از هر چیز باید بدانید که این ساحل از هر نظر زیباست ولی امکانات خاصی در اطرافش وجود ندارد. از منظری گرین بول معروف بوده اما باز هم خیلی‌ها به دیدنش نمی‌روند. دلیل معروفیت آن نیز خفاش‌های بی‌شماری هستند که در غارهای اطراف این ساحل زندگی می‌کنند و در نور روز در آن‌ها به استراحت مشغول می‌شوند. اگر خیلی از آن‌ها نمی‌ترسید، می‌توانید نزدیک‌تر رفته و با آن‌ها عکس هم بگیرید و یک خاطره فراموش نشدنی را در آلبوم خاطراتتان ثبت کنید.

 

۵ فعالیت هیجان‌انگیز در کوتا‌، بهشت موج‌سواری بالی

 

 

ساحل گرین بول بالی

 


ساحل پاسیر پوتیه، پنهان از نظرها اما عالی برای تفریحات ساحلی


ساحلی بسیار زیبا با شن‌های سفید که تنها به واسطه فاصله ۹۰ دقیقه‌ای از مرکز بالی، عده‌ی زیادی به دیدنش نمی‌روند. این ساحل عریض مکانی عالی برای تفریح به حساب می‌آید و امکانات بسیار خوبی نیز در اطرافش ساخته شده است. جایی محصور در میان جنگلی زیبا که به کیفیت آن اضافه می‌کند و با وجود قایق‌های تفریحی بسیار زیاد، می‌توان در آب‌هایش برای ساعتی پارو زد، جت اسکی سوار شد یا حتی در ساحل کایت هوا کرد. آب کریستالی، وجود اغذیه فروشی‌های فراوان با قیمت بسیار خوب و امکانات رفت و آمد تا مرکز بالی از دیگر مزیت‌های این ساحل به حساب می‌آید.

 

 

ساحل پاسیر پوتیه

 


ساحل یه له، مرموز در میان مه


احتمالا اگر خیلی پیگیر همه چیز بالی نبوده باشید یا اینکه ماهیگیر بومی آن منطقه نباشید، چیزی از این ساحل نشنیده باشید. در واقع یه له شاید بهترین جا برای شنا یا تفریح در کانار ساحل نباشد، اما بدون شک یکی از زیباترین و خاص‌ترین سواحل بالی به حساب می‌آید. با منظره‌ای جذاب از سنگ‌هایی که تا مترها به صورتی اصرار آمیز در میان آب پیش رفته‌اند. البته از نکات جذاب این ساحل استخرهای طبیعی است که در میان بعضی سنگ‌های بزرگ شکل گرفته و به واسطه خلوتی، جایی آرام و عالی برای آبتنی به حساب می‌آیند.

 

معرفی ۸ مکان رویایی در بالی که نفس را در سینه حبس می‌کند

 

 

ساحل یه له بالی

۱۸ مهر ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران