۸ رستوران عالی پکن مخصوص گیاهخواران

جاذبه‌های گردشگری پکن
۸ رستوران عالی پکن مخصوص گیاهخواران

پکن شهر رویاها و آرزوها، شهر رنگارنگ رقص‌ها و کارناوال‌ها، شهر توریست‌ها و گردشگران یکی از شلوغ‌ترین شهرهای دنیا از حیث مسافران است. شهری که غذاها و رستوران‌هایش برای بعضی توریست‌ها منبع شگفتی و راز است و برای بعضی‌های دیگر چندان خوشایند نیست. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر غذاها و رستوران‌ها باب میل‌تان نیست. همراه ما باشید تا ۱۰ رستوران این شهر مخصوص گیاهخواران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. از آنجا که غذاهای چینی زیاد با مذاق ما ایرانی‌ها سازگار نیست تلاش کنید در این مطلب این ۸ رستوران را خوب بشناسید و در طول سفرتان به آنها رجوع کنید.

 


۱- Tianchu Miaoxiang


اگر به دنبال غذاهای تند و تیز هستید و معده‌تان با خوردن این غذاها اذیت نمی‌شود به شما پیشنهاد می‌کنیم در سفر به پکن به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه انواع غذاهای گیاهی را می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه منویش چندان گران نیست و دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. سرآشپز این رستوارن یکی از افراد مومن به آموزه‌های بوداست و در طبخ غذاهایش از این آموزه‌ها بهره‌ می‌برد. به گونه‌ای که هر گیاهی را با گیاه دیگر ترکیب نمی‌کند و برای غذاهای خود تناسبات مخصوص دارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

غذاهای اصیل چینی را در کدام رستوران‌های پکن بخوریم؟

 

 

 Tianchu Miaoxiang

 


نشانی: منطقه چائویانگ، چائووای سوهو، 2/f، 0260

 


۲- Elaine’s vegetarian restaurant


یک رستوران بزرگ و شلوغ که به غیر از غذاهای مخصوص گیاهخواران، غذاهایی مخصوص گوشتخواران نیز دارد. منوی این رستوران از تنوع خوبی برخوردار است و قیمت‌های آن نیز مناسب هستند. بنابراین حداقل برای صرف یک وعده‌ی غذایی می‌توانید به آن تشریف ببرید و خوش بگذرانید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 vegetarian restaurant

 


نشانی: منطقه شونیوی، هوشایو تاون

 


۳- Suhe


یک رستوران گرم و با صفا برای آنهایی که دوست دارند محصولات تازه و غیرارگانیک نوش جان کنند. رستورانی که می‌شود بهترین غذاهای گیاهی را در آن سفارش داد و نوش جان کرد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند بنابراین اگر می‌خواهید به این رستوران بروید نباید آخر شب بروید. چرا که با درهای بسته‌ی آن مواجه می‌شوید.

 

معرفی ۸ رستوران با تم‌های عجیب در پکن

 

 

 Suhe

 


نشانی: منطقه چائویانگ، زین‌نوآنگ نانلو 16، 2/f

 


۴- King’s joy


اگر علاقه‌مند به خوردن غذاهای سنتی چینی در قالب غذاهای گیاهی هستید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه از شما با بهترین غذاها پذیرایی می‌کنند و طراحی و دکوراسیون فوق‌العاده‌ای دارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹:۳۰ شب به روی مهمانانش باز است.

 

 

 King’s joy

 


نشانی: منطقه دونگ‌چنگ، ووداینگ هوتونگ 2

 


۵- Blossom vegetarian


در سفرتان با تور پکن اگر میل دارید معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای گیاهی بین‌المللی را نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه منوی غذایی متنوعی دارد و با بهترین دستور غذاها از سراسر دنیا از مهمانانش پذیرایی می‌کند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب به روی مهمانانش باز است.

 

 

 Blossom vegetarian

 


نشانی: منطقه دونگ‌چنگ، دونگ ژیمن نیداجی 144

 


۶- The veggie table


یک رستوران عالی هم مخصوص گیاهخواران و هم مخصوص گوشتخواران. رستورانی که دکوری متناسب با آموزه‌های بودا دارد و از مهمانانش با بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌کند. برای نوش جان کردن وعده‌های غذایی شام به غیر از آخر هفته‌ها نمی‌توانید روی این رستوران حساب باز کنید. چرا که درهای آن همه روز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۵ عصر به روی مشتریانش باز است اما در روزهای آخر هفته درهای آن تازه ساعت ۵ عصر باز می‌شود و تا ساعت ۱۰ شب به مشتریانش خدمات ارائه می‌کند.

 

۷ کافه‌ی زیبا و دنج چائویانگ پکن، شهر شب‌های رنگارنگ

 

 

 The veggie table

 


نشانی: منطقه دونگ‌چنگ، وودایینگ هوتونگ 19

 


۷- Cloud kitchen


یک رستوران عالی برای نوش جان کردن لذیذترین غذاهای گیاهی از جمله بهترین پیتزاهای سبزیجات کشور چین. رستوارنی که با پیتزاهای سبزیجات و قارچش در سراسر چین معروف شده است. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب درهایش به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 Cloud kitchen

 


نشانی: منطقه ژیچنگ، حیابان آیمینگ سیژیان

 


۸- Baiyi shushi


یک رستوران گیاهی عالی برای آنهایی که بودجه‌ی سفرشان به چین چندان زیاد نیست و می‌خواهند بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها را با ارزان‌ترین قیمت‌ها سفارش بدهند و نوش جان کنند. رستورانی که همه روزه درهای آن از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب به روی مهمانانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Baiyi shushi 

 


نشانی: منطقه چائویانگ، بتوچنگ دونگلو

۱۰ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران