۷ رستوران ۲۴ ساعته سنت پترزبورگ که در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید به آنها مراجعه کنید

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۷ رستوران ۲۴ ساعته سنت پترزبورگ که در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید به آنها مراجعه کنید

سنت پترزبورگ یکی از زیباترین و بزرگترین شهرهای کشور روسیه در تمامی فصول سال، حتی فصل سرما و یخبندان میزبان هزاران هزار گردشگر از سراسر دنیاست. شهری که شبانه‌روز برای میزبانی نمی‌شناسد و همواره آماده‌ی ارائه‌ی بهترین‌های خود است. در سفرتان با تور روسیه  به این شهر هر زمان احساس گرسنگی کردید می‌توانید به رستوران‌هایی مراجعه کنید که درهایشان در تمامی ساعات شبانه‌روز به روی شما باز است. اگر می‌خواهید این رستوران‌ها را بیشتر و بهتر بشناسید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۷ رستوران شبانه‌روزی معروف این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Khochu Kharcho


یک رستوارن گرجستانی اصل در دل شهر شلوغ سنت پترزبورگ که بهترین سوپ‌های این شهر را درون این رستوارن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. سوپ‌های بسیار مقوی که شما را از گشنه شدن به دور نگه می‌دارند و انرژی مضاعفی به شما برای گشت و گذار می‌بخشند. جدا از سوپ نیز تمامی غذاهای مختلف روسی را به تناسب ساعتی که به این رستوران مراجعه کرده‌اید می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. طراحی و دکور این رستوران به گونه‌ای است که مسافران زیادی را به خودش جذب می‌کند. میز و صندلی‌های چوبی زیر لوسترهای بزرگ گردی که نور موضعی زرد رنگ پخش می‌کنند فضای داخلی این رستوران را گرم و صمیمی کرده است.

 

 ۶ غذای سنتی روسی که در سفر به سنت پترزبورگ حتما باید امتحان کنید 

 

 

Khochu Kharcho

 


نشانی: خیابان سادووایا 39

 


۲- Jean Jacques


این رستوران یک رستوران فرانسوی به حساب می‌آید. جاییکه اگر فقط آن را محلی برای نوش جان کردن غذا بدانیم به آن ظلم کرده‌ایم. چرا که فرانسوی‌ها بهترین کافه‌های دنیا را نیز در اختیار دارند. کافه‌هایی که به نوعی پاتوق‌هایی عالی برای دورهمی به حساب می‌آیند. در این رستوران می‌شود بهترین غذاها و نوشیدنی‌های فرانسوی را نوش جان کرد و ساعت‌ها دور هم بود و لذت برد. رستورانی که طعم غذاهایش تا همیشه با شما می‌مانند.

 

 

 Jean Jacques

 


نشانی: گاتچینسکایا یولیتسا 54/2

 


۳- Du nora 1834


یک رستوران فرانسوی در قلب سنت پترزبورگ که در نزدیکی ایستگاه قطار مسکو نیز قرار دارد. رستورانی که می‌شود سوپ‌های عالی در آن سفارش داد و نوش جان کرد. رستورانی که منوی صبحانه‌ی آن یکی از بهترین منوهای صبحانه در سراسر سنت پترزبورگ است. همه روزه از ساعت ۵ صبح تا ۱۱ می‌توانید منوی صبحانه‌ی این رستوران را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

کافه گردی در خیابان‌های سنت ‌پترزبورگ

 

 

Du nora 1834

 


نشانی: لیگوسکی پراسپکت 41

 


۴- Arka


این رستوران یکی از گرم‌ترین رستوران‌های سنت پترزبورگ در دل سرمای این شهر به حساب می‌آید. رستورانی که در تمام ساعات شبانه‌روز تنها ۳ ساعت درهای آن بسته است. رستورانی که شب‌های خاطره‌انگیزی برای مهمانانش می‌سازد. چرا که بهترین دی‌جی‌های این شهر هرشب در آن برنامه دارند. با رفتن به این رستوران بهترین غذاهای روسی را با قیمت‌های مناسب می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ صبح روز بعدش به روی مشتریان باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

 Arka

 


نشانی: بولشایا کونوشنایا 27

 


۵- Pirogi


پیروگی یکی از رستوران‌های شلوغ و پررونق روسیه به حساب می‌آید. جاییکه بهترین غذاهای اروپایی را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. جاییکه هم برای گیاهخواران یک رستوران مناسب است و هم برای گوشت خواران. اسپاگتی‎ها و پاستاها و سوپ‌های این رستوران از پرطرفدارترین غذاهای آن به حساب می‌آیند.

 

 ۷ کافه‌ و شیرینی‌فروشی معروف در سنت پترزبورگ برای خوردن بهترین دسرها و اسموتی‌ها

 

 

 Pirogi

 


نشانی: رودخانه فونکانتا 40

 


۶- Ollis Club


یک رستوران دکه‌ای جالب که در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید به آن مراجعه کنید و بهترین غذاهای ایتالیایی را با ارزان‌ترین قیمت‌ها سفارش بدهید و نوش جان کنید. این رستوران یکی از ارزان‌ترین و خاص‌ترین رستوران‌های سنت پترزبورگ به حساب می‌آید که پیتزاهایش طرفداران فراوانی دارد. یک شب در این شهر اگر بی‌خوابی به سرتان زد و خواستید که شهر را بالا و پایین کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران تشریف ببرید و غذاهای آن را در دیر هنگام‌ترین ساعات شب نوش جان کنید. نوش جان کنید تا لحظه‌هایی ماندگار این شهر برای همیشه در خاطرتان ثبت کنید.

 

 

 Ollis Club

 


نشانی: زاگورودنی پراسپکت 39a

 


۷- Cafe Brynza


یک رستوران مقرون به صرفه و مناسب در شهر که هر ساعتی به آن رجوع کنید غذاهای خوشمزه برای سرو کردن دارد. رستورانی که بخش زیادی از منوی آن را غذاهای روسی تشکیل می‌دهند و اگر می‌خواهید غذاهای روسی ارزان‌قیمت اما با کیفیت نوش جان کنید به شما پیشنهاد می‎کنیم حتما به این رستوران تشریف ببرید. جاییکه فضایی ساده اما گرم و دلنشین دارد و هرروزه میزبان تعداد زیادی از گردشگران و شهروندان این شهر است.

 

 ۷ کافه‌ی معروف در سنت پترزبورگ که شب‌های پرشوری برای شما می‌سازند 

 

 

 Cafe Brynza

 


نشانی: خیابان نوسکی 50

۰۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران