۸ رستوران ایتالیایی سنت‌پترزبورگ؛ شهر شب‌های روشن

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۸ رستوران ایتالیایی سنت‌پترزبورگ؛ شهر شب‌های روشن

سنت پترزبورگ شهری پر رویداد، شهری با حال و هوای خاص، شهر رویاها و آرزوها، شهر روزها و شب‌های عاشقانه، یکی از بهترین و بزرگترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که می‌شود به آن سفر کرد و خاطره‌های فراموش ناشدنی برای خود ساخت. شهری که بهترین امکانات اقامتی و رفاهی را در خود فراهم آورده است تا هرساله از سراسر جهان مسافر به خود بپذیرد. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر اهل شکم‌گردی هستید و می‌خواهید لذیذترین غذاهای دنیا را نوش جان کنید همراه ما باشید تا ۸ رستوران ایتالیایی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Il lago del cigni


یک رستوران ایتالیایی درجه یک که یکی از معروف‌ترین سرآشپزهای ایتالیایی را به استخدام خود درآورده است و بهترین غذاهای ایتالیایی؛ از انواع پیتزاها و پاستاها و راویولی‌ها را برای مهمانانش سرو می‌کند. رستورانی که یکی از جذاب‌ترین دکورها را دارد و به عنوان یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های کشور روسیه شناخته می‌شود. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها به بهترین صورت پذیرایی می‌کند.

 

۷ رستوران ویژه سنت پترزبورگ مخصوص گیاهخواران

 

 

Il lago del cigni

 


۲- Percorso


یک رستوران فوق‌العاده که در هتل چهار فصل این شهر واقع شده است. رستورانی که بهترین غذاها و دسرهای ایتالیایی را در آن می‌شود سفارش داد و نوش جان کرد. رستورانی عالی برای دورهمی‌های خانوادگی. رستورانی که تنوع غذایی خوبی دارد و به میزان خدمات و غذاهایی که برای مهمانانش ارائه می‌کند، هزینه‌ی مناسبی از آنها دریافت می‌کند. اگرچه ممکن است این هزینه در نگاه اول اندکی گران به نظر بیاید. درهای این رستوران همه روزه به صورت ۲۴ ساعته درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

Percorso

 


۳- Probka


یک رستوران عالی که مالک آن یکی از افراد روس است. فردی که در شهرهای سنت پترزبورگ و مسکو رستوران‌های زیادی دارد و یکی از رستوارن‌های خود در شهر سن پترزبورگ را به غذاهای ایتالیایی اختصاص داده است. رستورانی که غذاها و دسرهای ایتالیایی متنوع را در آن می‌شود سفارش داد و نوش جان کرد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و با وعده‌های غذایی ناهار و شام از آنها پذیرایی می‌کند.

 

۷ رستوران ویژه در سنت پترزبورگ با نمایش چشم‌اندازی دلفریب و رویایی از شهر

 

 

Probka

 


۴- Italy on b morskaya


یک رستوران عالی برای آنهایی که عاشق ترکیب پنیرها و انواع گوشت‌ها هستند. یک رستوران دوست داشتنی برای آنهایی که عاشق انواع پاستاها هستند. رستورانی عالی که فضایی جذاب دارد. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی مهمانانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 

Italy on b morskaya

 


۵- Jamie’s Italian


رستورانی خاص برای آنهایی که عاشق پیتزاها هستند. رستورانی که بی‌نظیرترین پیتزاهای ایتالیایی را برای مشتریانش طبخ می‌کند و یکی از بهترین رستوران‌های شهر سن پترزبورگ برای دورهمی‎های خانوادگی به حساب می‎‌آید. بنابراین اگر به همراه خانواده به این شهر سفر کرده‌اید حتما برای یک وعده غذا به این رستوران مراجعه کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

Jamie’s Italian

 


۶- Goose Goose


غذاهای ایتالیایی عالی برای آنهایی که عاشق مزه‌ها هستند و از چاق شدن نمی‌ترسند. برای آنهایی که در کنار شهرگردی، شکم‌گردی نیز برایشان مهم است. رستورانی که انواع پیتزاها و پاستاها و غذاهای پنیری را در آن می‌توانید سفارش دهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و بهترین ناهارها و شام‌ها را برای آنها سرو می‌کند. رستورانی که در کنار بهترین غذاها، بهترین دسرها را نیز در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

مجلل‌ترین رستوران‌های سنت‌پترزبورگ، برای صرف یک شام لاکچری و کم‌نظیر

 

 

Goose Goose

 


۷- Makaronniki


برای آنهایی که عاشق اسپاگتی هستند این رستوران بهشت آنهاست. رستورانی واقع شده در بلندی که بهترین چشم‌اندازهای سن پترزبورگ را به مهمانانش ارائه می‌دهد. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱ ظهر تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

 

Makaronniki

 


۸- La celletta


یک کافه رستوران عالی که خانوادگی تاسیس و اداره می‌شود و بهترین غذاهای ایتالیایی را در کنار بهترین قهوه‌ها و دسرها می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که سالادهای میوه‌اش در میان گردشگران معروف است و همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

 

۲۶ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران